XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
En animal, hoeveel kilo's heb je tot nu toe al gepakt? Hoeveel weken duurt de kuur nog?

Tot nu toe heb ik in de top 13 kg gepakt in de eerste 12 massa weken, ben nu massa lichtjes aan het opbouwen/behouden en nu echt begonnen met elke dag een half uur tot een uur fietsen achter de tv ;) Dus dieet+cardio+tren doet bij mij echt wonderen! Ik ga lekker tot augustus door, dus bijna 8 maanden. Jaaaa ik weet het, maar dat hoef ik neit te horen haha! Over ongeveer 2 maanden komt de hgh erbij en dan in augustus lekker knetterhard, droog en ripped het podium op!!

Nee homemade ;) Praktisch pure peper!

Ik vroeg animal laatst een pizza voor me te maken en daar wat peper aan toe te voegen. Leg ik zo'n gele ajuma voor hem klaar, deed ie gewoon die hele peper d'r op ipv een stukje/enkele pitten.... :eek: Was even pittig, maar zeker heerlijk :D

Ik zal een keer een pepertje eten en langs je poesje likken :D

Citaat:
Origineel gepost door Animallegs Bekijk Post
Ik zal een keer een pepertje eten en langs je poesje likken
Citaat:
Origineel gepost door Mishale Bekijk Post
Moet je vooral doen met al die piercings
Ieuw. Get a ****ing room.

Ze vroeg er anders wel om.....;)

Overigens, Animal, Je had ergens geschreven dat je de oefeningen van je coach gecontrolleerd uit moet voeren. Ik wil daar wel even als kanttekening bijplaatsen, dat het goed is om de uitvoering gecontrolleerd uit te voeren, echter geld die regel voornamelijk voor de negatieve beweging.

Dat wil zeggen dat de positieve beweging best explosief en snel uitgevoerd mag worden, desgewenst. Ook Isometrische inspanning kan in de oefening gebracht worden (alleen niet bij alle oefeningen). Da's in mijn ogen de perfecte uitvoering.

Maar er zijn enkele verschillende trainings methoden en de een reageerd beter op de ene trainingsvorm en de ander op de andere.... Ben zelf wel een fan van high-volume training... Lekker veel setjes, weinig pauze, lekker doorbeuken.

Ze vroeg er anders wel om.....;)

Overigens, Animal, Je had ergens geschreven dat je de oefeningen van je coach gecontrolleerd uit moet voeren. Ik wil daar wel even als kanttekening bijplaatsen, dat het goed is om de uitvoering gecontrolleerd uit te voeren, echter geld die regel voornamelijk voor de negatieve beweging.

Dat wil zeggen dat de positieve beweging best explosief en snel uitgevoerd mag worden, desgewenst. Ook Isometrische inspanning kan in de oefening gebracht worden (alleen niet bij alle oefeningen). Da's in mijn ogen de perfecte uitvoering.

Maar er zijn enkele verschillende trainings methoden en de een reageerd beter op de ene trainingsvorm en de ander op de andere.... Ben zelf wel een fan van high-volume training... Lekker veel setjes, weinig pauze, lekker doorbeuken.

Ik snap wat je bedoeld. Het ligt een beetje aan de spiergroep die ik pak. Ik train zo verschillend, want bijv biceps train ik op de manier hoe jij zegt, maar borst train ik weer gewoon op de massa/doordauwen manier.
Zoals ik al zei, hij heeft een vreemd schema gegeven, maar het werpt (volgens hem) zeker zijn vruchten af!

Korte log vandaag.
't Was weer heerlijk benen trainen nu we EINDELIJK weer een squatrack hebben!!!!!:clap:
De training was kort, maar echt lekker :D

Front SQ 10* -20/25/30/40
in 't squatrack uiteraard :D Op 't freeweight apparaat pak ik meer gewicht, maar kan ik niet helemaal zakken.
DL 10* -50/55/60/70
Leg extensions 4*10*40
Leg curls 4*10*40

Haha wat een foto! Lijkt wel een beetje op die TIMMMEEEEYYY. Die ****ing r*tard van South Park haha!

Zo, net even een lekker ontbijt gehad van 50gr broccoli, 175gr medium gebakken biefstuk en 2 volkoren boterhammen met dik belegde tonijn.
Daarna kwam de pillen doos nog ff... 20mg Dianabol, 2 visolie capsules, 500mg caffeine en 3 amino bommen. Damn die dingen vallen zwaar!!

Zoals Mish al zei hebben we nu een squat rek! Eindelijk!

Korte trainings update van gisteren:
Front squats
10x50kg
10x60kg
10x70kg
10x80kg
10x100kg Uiteraard alles langzaam en gecontroleerd

Deadlifts
10x70kg
10x80kg
10x90kg

Leg extensions met kabel (vanwege constante spanning op quads)
10x40kg
10x50kg
10x60kg
10x100kg Ook hier weer langzaam naar boven en beneden, en bovenaan 2 sec spanning vasthouden. (My god, dat was echt verschrikkelijk!!)

Seated leg curls
12x50kg
12x60kg
12x70kg
12x80kg... Je raadt het al, langzaam en gecontroleerde bewegingen en spanning beneden vasthouden..

Dalijk lekker rug trainen met biceps. Daarna het verslag daarvan!
Ik ga hier dalijk ook nog even een post neerzetten over volgende week, ik wil nog even wat extra tips over HGH.
Ik ga starten met 2iu en na 2 weken met 2x2iu greentops.
Verder hou ik het op 750mg test en 400mg tren. Van de test gaat dus 250mg af en tren ga ik halveren. Ik blijf wel stacken met clenbuterol, goed dieet en elke dag 2x half uur cardio. Maar goed, dalijk even het hele verhaal!

Als jij terug bent zal ik ongeveer mijn eerste slin zetten ;)

Goede work out bro! Alleen die deadlifts zijn qua kg`s erg laag. Weet je zeker dat het een normale DL was?
Voor de rest thumbs goede training en die front squats zijn zeker monsterlijk om zo langzaam uit te voeren.

Ik zie dat 1000X liever dan jou op een wedstrijd.
Ieuw next time doe een helm op tijdens die wedstrijden van je

Je bent anti-aas maar toch kom je mensen elke keer stalken op deze sectie Emile Veenstra? Waarom verveel je je zo erg dat je maar andere mensen constant gaat irriteren achter je pc`tje.....

emileveenstra.jpg

Goede work out bro! Alleen die deadlifts zijn qua kg`s erg laag. Weet je zeker dat het een normale DL was?
Voor de rest thumbs goede training en die front squats zijn zeker monsterlijk om zo langzaam uit te voeren.

Mijn F SQ was erg laag, maar die langzaam en gecontroleerde uitvoering nekt je na 5 sets!(1 als opwarming + 4 gewone sets) Vandaar dat El Animal die DL niet zwaarder heeft gepakt. Ik kon zelf ook weinig meer. En dan moet je nog de trap af en op :eek:

Maar was iig een hele geruststelling dat we vanaf nu een betere beentraining zullen hebben! Nu alleen nog een hacksquat erbij.

Ja echt lekker zo`n noodzakelijk uitbreiding in je gym.Waarom heeft die eigenaar dat niet eerder gedaan eigenlijk?

Een rechtzaak tegen de leverancier ;)
Maar ze zijn nu wel de ontbrekende apparatren aan het aanvullen dus hopelijk is alles er al in April.

Deads idd laag. Ik trainde eerst veel massa. Deads in setjes van 3x6 met 180kg en 2x top op 230kg gehad. Maar m'n coach wil dat ik nu lange rustige sets pak om dalijk mooie definitie en lijnen in m'n spieren te hebben. Ik mag dus wel knallen, maar ook weer niet snap je? :D
En na 5 sets FSQ, zijn die DL ook niet echt prettig meer, vooral niet in je hamstrings haha!

Anywhey, ben dus net terug van training. Hoe ging je slin John? Was het lekker? Haha!! Of ben je in slaap gevallen erna...
Rug en biceps geknald met hier de uitslagen haha!

BOR's (breed en bovenhands)
12x50kg
12x65kg
12x80kg
12x90kg
12x100kg

Lat Pull's
10x80kg
10x90kg
10x100kg

Close grip pull down's (freeweight)
10x60kg
10x90kg
10x100kg
10x100kg

Daarna nog 1 setje Straight arm bent over raises gedaan, maar dat blijft m'n schouder maar weigeren. Hoor elke keer een heel vies 'knakje' in m'n gewricht, dus die ga ik nu echt uit m'n schema gooien!

Bicep curls (DB)
4x10x20kg en langzaam!

Decline bicep curls
4x10x10kg spanning houden en bicep aanspannen op het hoogste punt.

Reverse bicep curls
10x14kg
10x18kg
10x18kg
10x22kg

Overhead cable curls
10x15kg
10x15kg
10x20kg
10x20kg

Bij binnenkomst nog even 3 amino bommen genomen en 180gr biefstuk met 50gr broccoli en 2 gekookte eieren.

Dalijk zal ik hier mijn HGH vragen zetten, of even een speciaal topic aanmaken.

Laters!

John, gaat het nog? :D

Die front squats zijn lekker....

Hier nog even 2 full body pics.
Net na cardio genomen (fietsje in de huiskamer :D)

Ik zal hier zo op 16% staan met 101kg.
Ik ben pas sinds een week begonnen met cardio, dus ik hoef geen tientallen comments over het vetpercentage. Heb ook een paar dagen geleden uitgelegd wat het plan is mbt het bijtrekken en scherper maken van de benodigde spiergroepen, dus ga ik hier ook niet weer uitleggen haha!

Net nog even vlak na de training de biceps gemeten, en kwam uit op 47cm ;) Just for fun :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjes kerel, goed buff! :thumbs:

Bruut fysiek gebouwd de laatste tijd. Ben benieuwd hoe het er uit ziet over een tijdje..

Terug
Naar boven