MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Je ziet ergeen gram zwaarder uit als 100kg... ???

Maar je weegt natuurlijk ook al dat ijzer mee! :rolleyes:

Ik blijf er bij hoor, een buffeltje! :thumb:

Ziet er goed uit Boris ben trots op je en mish nat:D

Je had wel ff je sokken uit kunnen trekken kerel....;)
Maar doet verders niets af aan je fysiek/progressie natuurlijk....

• Topic Starter Topic Starter
Haha thnx guyz!
Ja die sokken :D
Ik kwam echt NET van de fiets en die trappers doen zeer man haha. Normaal heb ik paarse sokken met roze stippen, maar die heb ik toch maar achterwege gelaten :D

Heey bro nice pics.

Ikzelf weer 103kg,bij 10.4%
Toen we vd week samen aan het eten waren,schatte ik je op 110 ofzo...hehehehe zo zie je maar

Heey bro nice pics.

Ikzelf weer 103kg,bij 10.4%
Toen we vd week samen aan het eten waren,schatte ik je op 110 ofzo...hehehehe zo zie je maar

Ja haha toen ik wegliep had ik 110 kennen wezen haha! t*ring wat een lekker eten joh! Maar ja, 101 maar hè :rolleyes:
Rustig afbouwen nu en scherp en ripped komen te staan! Wanneer weer eten dan!?! John komt 27 april weer geloof ik?

**** dat vetpercentage, als je wilt kan je in 6 weken van 16 naar 6% gaan, als je alles uit de kast trekt

2uur cardio ED
<50g carbs, refeed om de 10 dagen
onder de 2000kcal etc

voor een wedstrijd is het niet optimaal aangezien je wel kans hebt om eist aan massa in te leveren!

**** dat vetpercentage, als je wilt kan je in 6 weken van 16 naar 6% gaan, als je alles uit de kast trekt

2uur cardio ED
<50g carbs, refeed om de 10 dagen
onder de 2000kcal etc

voor een wedstrijd is het niet optimaal aangezien je wel kans hebt om eist aan massa in te leveren!

Oh ik heb geen haast :D Ik ben nog on tot augustus, dus kan nog lekker rustig aan doen. Zo hoef ik niet ineens 'snel' massa in te leveren!
Volgende week beginnen met greentops en dan test op 750 en tren op 400, dus ik ga rustig omlaag met vet, terwijl ik toch nog lekker kan bijbouwen! Cardio doe ik nu 2xpw een uur en 3xpw half uur. Ik wil nog niet meteen té hoog gaan zitten, omdat ik anders nóg meer moet gaan doen wil ik tegen die tijd meer ripped komen te staan ;)

Flinke kerel man! Fysiek ziet er goed uit! Thanks voor je antwoord op m'n PB trouwens!

Animal je bent populair broeder :)

Momenteel bekijken: 9 (7 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp
The Xtralarge*, Mishale+, nightfly, SebastiaanG, THomas.W, Timmeeh, USSR

Haha thnx USSR! en graag gedaan ;) We helpen elkaar toch :D
En Moss, tja, we maken leuke logjes hè ;) (jij en ik). Tis leuk leesvoer!

Okee, zoals gezegd nog even kort een HGH update,

Ik ga dus vanaf volgende week beginnen met HGH van Greentops.
Ik start met 2iu 5/2 en zal na 2 weken 2x2iu gaan zetten.
Misschien dat ik later nog verhoog, maar ik ga dit eerst even lekker rustig aankijken.
Het plan is om minimaal 9 maanden op Green te gaan met nu nog AS erbij tot aan augustus.
Ik zit momenteel nog op 1000mg Test-E en 800mg Tren-E, maar ga dit verlagen naar 750mg Test en 400mg Tren.
De eerste ga ik direct bij het opstaan zetten en als de 2de dan erbij komt, word deze om half 4 gezet. Ik train om half 6/6u en neem na het trainen geen snelle carbs voor +/- 30/45 minuten. Alleen 40gr whey met water.

Hoe kan ik het beste mijn Green bewaren na het aanmaken?
Kan ik per week alle doseringen in slin spuiten klaarmaken en te koelen leggen, of is het beter om de aangemaakte HGH in de vial te laten en gewoon per keer opzuigen?

De zet plekken gaan 2cm rond de navel worden, of zetten jullie echt plaatselijk voor de 'lastige' plekjes zoals onderrug, lovehandles en buikje?

Zou het raadzaam zijn om hier T4 bij te pakken? Sowieso zal ik wel taurine tabletten erbij nemen vanwege het cholesterol.
Wat ik van jullie ook nog wil weten, is wat voor 'nood' pakketten jullie bij je hebben voor als je een hypo voelt aankomen. Ik wil niet ergens zijn en dan zonder iets lopen wat me uit die hypo kan helpen, just in case ;)

Wat kunnen jullie hier eventueel nog aan toevoegen aan tips of dingen die ik moet doen of juist moet laten?

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Hypo bij hgh kan je vergeten. Je zuigt gewoon direkt uit de vail uit de koeling. Onopgelost en opgelost gaan beide in de koeling

waarom hgh opbouwen, ik zou gewoon meteen voor de 4 iu gaan

O Cardio doe ik nu 2xpw een uur en 3xpw half uur. Ik wil nog niet meteen té hoog gaan zitten, omdat ik anders nóg meer moet gaan doen wil ik tegen die tijd meer ripped komen te staan ;)

huh? beetje vreemde redenatie. hoe meer cardio je nu doet. hoe minder je straks hoeft te doen aangezien er dan minder BF afmoet en je metabolisme overtoeren draait..

heb tijdje 2x uur cardio ED gedaan op 160hrt.. was echt een oven de periode erna!

het gaat goed preceis, je middel slinkt

Nog even en nederland heeft er weer een IFBB prof bij..... Gaat lekker joh:cool:

waarom geen snelle carbs na je training?

Ben je bang dat je vet aan zult zetten? Ik durf je te verzekeren dat dat absoluut niet zal zijn. Je glycogeen depots zullen enkel aangevuld worden.

Ben benieuwd naar je beredenering.

waarom geen snelle carbs na je training?

Waarom geen langzame carbs na de training....
Snelle carbs heb je alleen nodig wanneer je aan zware aerobische trainingen doet, zoals halve marathons, marathons en dergelijke, wielerwedstrijden. Bij krachttraining heb je daar niets aan.

Ook bij kortstondige aerobische trainingen heb je geen snelle carbs nodig. Marketing onzin.......

Terug
Naar boven