MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Waarom geen langzame carbs na de training....
Snelle carbs heb je alleen nodig wanneer je aan zware aerobische trainingen doet, zoals halve marathons, marathons en dergelijke, wielerwedstrijden. Bij krachttraining heb je daar niets aan.

Ook bij kortstondige aerobische trainingen heb je geen snelle carbs nodig. Marketing onzin.......

beter je huiswerk doen.

kort durende inspanningen word het ATP geleverd uit het loslaten van fosfaat groepen.

Glycogeen
Creatine fosfaat.

Je wilt dus wel degelijk je glycogeen aanvullen.

beter je huiswerk doen.

kort durende inspanningen word het ATP geleverd uit het loslaten van fosfaat groepen.GlycogeenCreatine fosfaat.Je wilt dus wel degelijk je glycogeen aanvullen.
Dit is al de zoveelste opmerking van plenary dat ik denk van uhhh?

beter je huiswerk doen.

kort durende inspanningen word het ATP geleverd uit het loslaten van fosfaat groepen.

Glycogeen
Creatine fosfaat.

Je wilt dus wel degelijk je glycogeen aanvullen.

Klopt, maar dat hoef je niet doen met snelle suikers.... Het komt niet vaak voor dat je je glycogenen volledig opgebruikt bij het sporten. Alleen bij extreme inspanningen (Inspanningen die heel lang duren gebeurd dat). Ik denk niet dat Animallegs met dit soort inspanningen bezig is, dus heeft het geen zin om glycogenen per se op deze manier aan te vullen.

Dit is al de zoveelste opmerking van plenary dat ik denk van uhhh?

Ach ja....

Klopt, maar dat hoef je niet doen met snelle suikers.... Het komt niet vaak voor dat je je glycogenen volledig opgebruikt bij het sporten. Alleen bij extreme inspanningen (Inspanningen die heel lang duren gebeurd dat). Ik denk niet dat Animallegs met dit soort inspanningen bezig is, dus heeft het geen zin om glycogenen per se op deze manier aan te vullen.

Ik ben het ergens ook wel eens met Plenary. Vraag mij echter wel af hoe je kan
weten wanneer je glycogeen al dan niet leeg is.

Ach ja....

Ik snap je punt. Als ik geen carbs drink tijdens mijn training ben ik helemaal leeg aan het eind van me training. Ik neem aan dat animall dit niet doet.

Toch zou ik er voor gaan om carbs te nemen na je training. Je wilt groeien. Je bent dan anaboler dan ooit. Dus je neemt snelle carbs, ( ook al is niet heel je voorraad uitgeput).

Ik ben het ergens ook wel eens met Plenary. Vraag mij echter wel af hoe je kan
weten wanneer je glycogeen al dan niet leeg is.

Kan je het beste vragen aan een marathonloper... Heb er zelf, wat dat betreft, geen ervaring mee. Heb er echter wel eens over gelezen. De ervaring die ik wel heb is de Christelijk vast. Bij een Christelijke vast drink je wel water of thee. Geen dranken waar energie inzit, natuurlijk. Maar dan merk je ook op begeven ogenblink dat je glucogenen op-raken en je op een andere verbrandingsvorm overschakeld.

Maar dat niveau bereik je niet snel wanneer je gewoon blijft eten. Ik weet het preciese getal niet meer uit mijn hoofd, maar dat gebeurd pas na sporten langer dan 3/4 uur, kan ook anderhalf uur zijn, weet het niet meer.

En dat is dus continue sporten, en geld volgens mij niet bij anaerobische belasting, of in zeer beperkte mate. Ik train zelf high-volume met 30+ setjes in een sessie (soms nog veel meer) en ben nog niet tegen een gebrek van glucogeen opgelopen. Ook niet met een cardio-sessie van 3/4 uur eraanvast. (Wanneer je langer dan 3/4 uur gaat cardioeen, ga je in je catabole staat, daar wil geen van ons in vertoeven.)

Het is wel geestelijk zwaar, maar dat is een ander probleem.

Als ik geen carbs drink tijdens mijn training ben ik helemaal leeg aan het eind van me training.

Dan weet ik niet wat jij allemaal uitvreet tijdens een training:p

Toch zou ik er voor gaan om carbs te nemen na je training.

Daar is ook niets mis mee, alleen zijn er een aantal zwaar wegende bezwaren tegen het nemen van snelle suikers.... Insuline pieken, in het geval van bepaalde snelle suikers.
Fructoses gaan via je lever en kunnen wat dat betreft minder kwaad. (minder insuline schommelingen.)
Tragere suikers, zoals granen, vullen ook je glucogenen aan en bevatten daarnaast nog een tal van goede voedingsstoffen. En belasten de alvleesklier en nieren in veel mindere mate....

• Topic Starter Topic Starter
Zo er is weer lekker doorgepost hier ;) Ik ben ff flink bezig in huis, maar zal vanavond ff de tijd nemen voor jullie :D

Laters!!

Nou hoe staat het erbij bij jullie !! update.. hehe
Animal ondervind je nog enige sides van deze kuur of ben je daar bang voor.. Want je trekt hem aardig lang door.. Succes

Nou, hier een update van mijn kant :D

Van de week weer lekker getraind. Voorlopig concentreren we allebei op langzame, gecontroleerde herhalingen.
Gisteren iig niet getraind. We vierden ons 1e jaar samen met een avond uit eten, maar dan toch volgens dieet :meal: ;) Animal met zijn Tbone steak en ik een mixed grill.

Ik heb vandaag minder goed nieuws te horen gekregen en ga wat gas terugnemen wat trainen betreft. Mijn doelen zijn echter niet veranderd ;)

Oke sterkte ermee!!

Dat uit eten komt me bekend voor!! me vriendin was jarig woensdag dus lekker uit eten geweest en heb een biefstuk gegeten van 750 gram haha patat en andere rotzooi lekker achterwegen gelaten.. Cola light erbij.. Was toen im thuis kwam kilo zwaarder haha

Thanks!

Ja, zo hebben wij dat gedaan. Alles van tevoren aangegeven en ze hebben er prima rekening mee gehouden! Zonder saus, geen toegevoegd zout, gekookt aardappeltjes, wat salade erbij en vers fruit toe :D

Ach, je mag best zeggen dat ik toch wel een paar patatjes heb genomen hoor :D

En anders staat 't op de camera :lolol:

Oh my god ja, Sonja Bakker, de grootste dieet h**r kwam ff met een opname in het restaurant...

Nou hoe staat het erbij bij jullie !! update.. hehe
Animal ondervind je nog enige sides van deze kuur of ben je daar bang voor.. Want je trekt hem aardig lang door.. Succes

Hier gaat het aardig lekker! Ik heb eigenlijk maar 1 echte side... Een verschrikkelijke olie huid.
Veel kleine puistjes op m'n borst en paar op m'n schouders. Meer eigenlijk ff niet gelukkig.
Ik start morgen met HGH, maar weet nog niet of ik nu mijn kuur 2 maanden ga bridgen, of dat ik hem gewoon vol doortrek naar augustus...

Warning: Contains explicit language!!
God gloeiende gal kanker t*fus zooi!
Ik zit nu echt even mijn adem in te houden voordat een verschrikkelijke rage krijg. Ik heb zin om overal in en op te slaan op dit moment.

Ik wilde even 3ml (1test/2tren) zetten in mijn been en prik gewoon 3x ****ING mis!!
Eerst in een zenuw ofzo, dus van de pijn meteen eruit, lekker bloeien natuurlijk.
Meteen erna ietsje erboven ging hij goed, maar trok lekker bloed in de syring en de 3de keer maar even in het andere been en daar precies ook weer een zeer gevoelig stuk.
Ik was al ziek vandaag, stond op met keelpijn en voelde me slapper als een lul die 3x achter elkaar is klaar gekomen en kon bijna niet in het daglicht kijken vanwege de hoofdpijn.

K*t gegeten (beetje vettig en zoutig om maar niet nog slapper te worden, anders had ik echt flauwgevallen!!), niet getraind en dus ook nog 3x mis geprikt!
Dit was echt een verschrikkelijke klote dag. Dat moet ook maar eens gezegd worden, het kan niet elke dag koek en ei wezen.

Misschien lucht dit nu maar ff op. Door de letro lijk ik ook zeker minder buff eruit te zien en dat haat ik!

ppffff damn wat een k*tterige klaag-dag...
Morgen hoop ik beter, dan gaan Mish en ik naar Knock-Out (Headhunterz Vs Wildstylez, Noisecontrollers Vs Zany, D-Block and S-te-fan, Technoboy... Dus dat MOET wel goed gaan!)

damn is idd een klote dag! maar morgen zal het wel beteren als je hier bent :D wou dat ik ook kon komen :mad:

Ah joh, kan nog veel erger, ik kan niet meer prikken in mn billen omdat die nu na ruim 30 weken echt allergische reacties geven en meer dan een week pijn doen, dus zit nu om en om een beperkte dosis test in mn been te prikken.
(wat ik nog het meest mis is mn sterk verhoogde libido, da's nu alleen nog maar verhoogd).

Vergeet van ellende mn hgh regelmatig te zetten, en mn igf is maandag als ik terug ben uit het bos misschien niet good meer omdat ik vandaag na de vrijmibo toch teveel bier in mn mik heb en niet meear kan trainen.

Maar nog veel erger, durf ik eindelijk aan de slin, heb ik nu (pas) 3x gezet deze week en zit op de 8iu, val ik g~!@#$%^&* alleen maar AF!!! Terwijl ik me de t*fus vreet!!!

Ik ga aan de zuip...

Ah joh, kan nog veel erger, ik kan niet meer prikken in mn billen omdat die nu na ruim 30 weken echt allergische reacties geven en meer dan een week pijn doen, dus zit nu om en om een beperkte dosis test in mn been te prikken.
(wat ik nog het meest mis is mn sterk verhoogde libido, da's nu alleen nog maar verhoogd).

Vergeet van ellende mn hgh regelmatig te zetten, en mn igf is maandag als ik terug ben uit het bos misschien niet good meer omdat ik vandaag na de vrijmibo toch teveel bier in mn mik heb en niet meear kan trainen.

Maar nog veel erger, durf ik eindelijk aan de slin, heb ik nu (pas) 3x gezet deze week en zit op de 8iu, val ik g~!@#$%^&* alleen maar AF!!! Terwijl ik me de t*fus vreet!!!

Ik ga aan de zuip...

Hmm das ook niet erg lekker nee... t*ring wat een t*fus dag voor ons John! Haha. Nou ik ga maar slapen, Mish ligt ook al te snurken op de bank en mijn gedrag maakt me ook niet geliefd hierbinnen.. He zal wel een nachtje op de bank worden :D :D (voor haar :D :D :D)

Terug
Naar boven