****ing shit! We zijn net terug van Knock-Out in de Silverdome Zoetermeer.
Ik (het is niet echt Mish haar ding dat hardstyle, dus lief, bedankt dat je toch mee wilde!!) ging voornamelijk voor Headhunterz Vs. Wildstylez, D-Block & S-te-fan en Zany Vs. Noisecontrollers.
Toen we aankwamen was Technoboy bezig. Hij draaide goed strak, maar je merkt duidelijk dat Headhunterz, Wildstylez en Noisecontrollers gewoon op dit moment echt de scene rühleren

Het was echt rustig bij TBY en bij Headhunterz liep alles erg snel vol.
Ze begonnen al echt knallend en elke keer dat ik dacht dat het niet harder kon, kon dat dus wel

Super dikke knal nummers en echt heel de set beukte van de eerste tot de laatste minuut!!
Zoals het nummer van Tuneboy - Dirty, die is opzich al knallen. Toen kwam er de ReMiX van Noisecontrollers en die was nog even 100% harder, maar ik hoorde net (voor het eerst, dus weet niet hoelang hij er al is?) wéér een ReMiX van Dirty, maar dan van Headhunterz en die was nog even 100.000%
HARDER. Hoe ze het keer op keer voor elkaar krijgen om een nummer nog harder en beter te maken is me een raadsel, maar Headhunterz Vs. Wildstylez waren *BER!
Tuneboy was niet echt mijn ding, dus heb ik ook niets over te vertellen...
D-Block & S-te-fan begonnen zwak... Het leek wel een beetje op French-Tek, maar die gingen snel eventjes harder draaien en het leek de hele verdere set wel 1 grote defibrilator. Niemand kon de pijp uit gaan tijdens die set, want je werd spontaan weer tot leven gebeukt door die bass. ****, shit, echt niet normaal. Uiteraard sloten ze af met Here comes the remix.
Toen was het tijd voor mijn favo op het moment. The Noisecontrollers!
Ik had eigenlijk maar 1 nummer die ik hoopte te horen, het Bassleader Anthem 2008 van de heren zelf. Maar dat is dus niet door gegaan

Ik vond de set lekker, maar toch miste ik veel van hun sublieme knallers, zoals Night after night, Hocus pocus, Faces of Creation, Gods and Symbols, Shreek en Crump. Ze opende trouwens wel met Attack Again! Zany knalde wel als laatste hartaanval 'Wille gullie bass?' eruit en ik heb vaak harde nummers gehoord, maar zoals die eruit kwam, was toch wel heel erg bruut!!
Al met al een hele harde knallende set, maar ik miste hun betere nummers.
Daarna lekker naar huis gegaan, want de rest hoeft voor mij niet zo. Ik wilde die paar teams horen, ze knalden, dus heb ik gehad waar ik voor kwam!
Morgen zal ik ff wat filmpjes posten, die zijn nu aan het oploaden.
Ook nog wat trainings nieuws, Letro trekt me echt helemaal leeg!
Word er depri van, leeg, klein en voel me alsof ik hardstikke off ben!
Gelukkig hoorde ik dat het zeer normaal is om je tijdens Letro zo te voelen, dus ben ik blij dat het maar ff duurt en dan m'n buff-heid weer lekker terug eraan zit! Ik ga nu slapen, want wil morgen nog squatten!
Dus tot morgennnnn!!