MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

En waarom post je dit in Animallegs zijn log?

das wel de dikste topic hijack van 2008!gefeliciteerd ROOKE!

poseren is een heel belangrijk onderdeel,zie het als een soort cardio training waarbij je x aantal calorieen varbrand elke sessie,bovendien zorgt poseren ervoor dat je extra spierdefinitie en hardheid krijgt wat natuurlijk een must is op het podium.heb je al een eigen poseer routine samengesteld voor het onderdeel vrij poseren?

• Topic Starter Topic Starter
Echt monster poten heb jij !!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is mijn progess dit jaar...Tja en qua oefeningen ook als een gek vooruit gegaan.
Deadlift van 117.5 --> 150
Squat van niets ---> 125
Bench heb ik al maanden niet meer gedaan maar t laatst was 77.5 :roflol:

Thnx voor je compliment :D

Je hebt idd progressie gemaakt! Maar zeker onder de zonnebank ;)

poseren is een heel belangrijk onderdeel,zie het als een soort cardio training waarbij je x aantal calorieen varbrand elke sessie,bovendien zorgt poseren ervoor dat je extra spierdefinitie en hardheid krijgt wat natuurlijk een must is op het podium.heb je al een eigen poseer routine samengesteld voor het onderdeel vrij poseren?

Nee, is me nog niet gelukt... Ik kan het goede nummer niet vinden. Ik weet wel een beetje wat ik wil doen en welke poses, maar het nummer moet kloppen ;)
Ik ben geen p*ssy, dus wil ook geen rustig liedje ofzo. Het moet rock/metal of iets in die richting zijn :D

Nee, is me nog niet gelukt... Ik kan het goede nummer niet vinden. Ik weet wel een beetje wat ik wil doen en welke poses, maar het nummer moet kloppen ;)
Ik ben geen p*ssy, dus wil ook geen rustig liedje ofzo. Het moet rock/metal of iets in die richting zijn :D
ok,je hebt nog tijd zat,doe het rustig aan;)wat ik ook nog kan aanraden is het volgende;maak meer gebruik van piek-contraction reps waarbij de betreffende spier extra aanspant boven voor meer seperatie,en probeer de rust tussen je sets gelijdelijk te verminderen voor kwaliteit en extra calorieen verbruik,denk aan tussen 30-60 sec.

ok,je hebt nog tijd zat,doe het rustig aan;)wat ik ook nog kan aanraden is het volgende;maak meer gebruik van piek-contraction reps waarbij de betreffende spier extra aanspant boven voor meer seperatie,en probeer de rust tussen je sets gelijdelijk te verminderen voor kwaliteit en extra calorieen verbruik,denk aan tussen 30-60 sec.

Okee thnx man! Zal ik gaan doen. Lekker blijven tempo trainen dus :thumbs:

ja tempo trainen voor de algehele conditie, spierkwaliteit vasculariteit,want tijdens je wedstrijd telt je hardheid en definitie net zo mee als je algehele massa en symetrie.

voor massa verlies en kracht hoef je niet bang te zijn omdat je as gebruikt.

# Lijkt me ook wel leuk om met diegene die hier een beetje vast inzitten (in het log) om even te posten over wat ze hebben bereikt in BB dit jaar.

...........

* Gelukkig had ik dit allemaal niet kunnen doen zonder mijn lekkere ding, Mishale. Dus ook haar wil ik heel erg bedanken voor wat ze allemaal voor me heeft gedaan dit jaar, maar dat doe ik voor de rest wel even persoonlijk :D

#Ik had geen specifieke BB/Fitness doelen voor 2008. Maar ben wel lekker op kracht vooruit gegaan, wat al heel wat is voor mij :)
Ik houd het wel recreatef.

* Aww, anytime love, anytime!! Maar dat weet je wel :heart: :kiss: :heart:

Zo jongens! Lekker het oud en nieuw doorgekomen? Ik wel :D Behalve dat we om de 3 minuten het alarm moesten afzetten van de auto hahaha! Er is hier niets spectaculairs gebeurd, en dan bedoel ik een uit de hand gelopen brandje of een afgeblazen hand. Was eigenlijk wel leuk geweest :D

Ondanks dat ik weinig heb gedaan had ik vandaag erg last van een jet-lag. Wie niet?
Ik heb trouwens al een paar dagen last van lichte misselijkheid, kan dat een bijwerking van de Winny tabs zijn? Heb het sinds ik die inneem. Ik zit niet hoog, gewoon 30mg ED.

Nou iedereen, de beste wensen en de meeste spiergroei toegewenst!
Over en uit!

Zo jongens! Lekker het oud en nieuw doorgekomen? Ik wel :D Behalve dat we om de 3 minuten het alarm moesten afzetten van de auto hahaha! Er is hier niets spectaculairs gebeurd, en dan bedoel ik een uit de hand gelopen brandje of een afgeblazen hand. Was eigenlijk wel leuk geweest :D

Ondanks dat ik weinig heb gedaan had ik vandaag erg last van een jet-lag. Wie niet?
Ik heb trouwens al een paar dagen last van lichte misselijkheid, kan dat een bijwerking van de Winny tabs zijn? Heb het sinds ik die inneem. Ik zit niet hoog, gewoon 30mg ED.

Nou iedereen, de beste wensen en de meeste spiergroei toegewenst!
Over en uit!

Jij ook de beste wensen en een jaar vol PRs! Alle vingers er nog aan? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er goed uit animal! Alleen bij de front double biceps zou ik de ellebogen wat lager houden en de polsen naar binnen gedraaid en iets naar het hoofd toe... Als ik dit zelf doe lijk ik altijd een stuk groter, moet je anders maar even proberen als je voor de spiegel staat te poseren :thumbs:! Misschien vind je het niks, maar het is het proberen waard :D!

Ziet er goed uit animal! Alleen bij de front double biceps zou ik de ellebogen wat lager houden en de polsen naar binnen gedraaid en iets naar het hoofd toe... Als ik dit zelf doe lijk ik altijd een stuk groter, moet je anders maar even proberen als je voor de spiegel staat te poseren :thumbs:! Misschien vind je het niks, maar het is het proberen waard :D!

Ik zal het van de week doen en posten! ;)

Metallica - Blackened ;)

sub'd.

succes Animal !!!!

Terug
Naar boven