Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Nu even over mij: nauwelijks meer gelogd.
Ik ben al +/- 5 wkn uit de kuur. Beviel me heel goed. Lekker wat aan kracht gewonnen + op vooruit gegaan maar ook grenzen verlegd. Altijd goed ;)
Alleen zou ik niet gauw weer voor winny gaan :(

Ik heb momenteel verschillende dingen naast mekaar lopen dus even geen tijd(en geduld) om uitgebreid te loggen elke keer. Maar ik train nog steeds mee met Animal, maar niet op kracht. Dus niet zo boeiend. Foto's volgen gauw! :D

sorry hoor, maar anavar... winny??

Hoelang trainde jij ook alweer? :D

ALLES is chemisch hoor :D
maar vooral clenbuterol en aas enzo worden door anderen ook als "chemisch" gezien;)

DNP , snap ik echt niet wat mensen ermee moeten. Leg even je mitochondriale functie plat, hoe wil je dan een fatsoenlijke training neerzetten???
Heb je er ooit positieve resultaten van gezien bij iemand, dat je overweegt om het te gaan gebruiken?

Het begint er wel echt goed uit te zien nu op je recente foto's.
Wie is eigenlijk die jongen die naast jou durft te poseren?

bijna iedereen die ik ken die het gebruikt heeft vind het een wondermiddel. Indien je het goed gebruikt! Als ik eens DNP neem, dan ga ik bv maar 2dagen in de week gaan trainen max, en mss ff een wandeling buiten.. Meer dan genoeg :D

verlies meestal 3-6kg op 7 dagen tijd (gemeten 10dagen na laatste DNP cap, dus t gene wat ik overhoud). Het gewicht dat je afvalt hangt af van je BF op dat moment, de dosering (sterk afhankelijk) en je voeding natuurlijk

ALLES is chemisch hoor :D
maar vooral clenbuterol en aas enzo worden door anderen ook als "chemisch" gezien;)

DNP , snap ik echt niet wat mensen ermee moeten. Leg even je mitochondriale functie plat, hoe wil je dan een fatsoenlijke training neerzetten???
Heb je er ooit positieve resultaten van gezien bij iemand, dat je overweegt om het te gaan gebruiken?

Het begint er wel echt goed uit te zien nu op je recente foto's.
Wie is eigenlijk die jongen die naast jou durft te poseren?

Tja... dat ben ik...:(

sorry hoor, maar anavar... winny??

Hoelang trainde jij ook alweer? :D

14,5 jaar Fitness/KT/BB in totaal!
Mét wedstrijdambities.
En jij dan?????

sorry hoor, maar wat doet dat er allemaal toe?
Zo is 't ;)

Dat het niet gebruikelijk is bij dames, that's all. :)
Ik denk dat er maar weinig dames zijn die er openlijk voor uitkomen. Je zou versteld staan!

dude je bent er een tijdje uitgeweest?
kuren=hot!zelfs kuren zonder training is de shizznitt tegenwoordig!
Ken er enkele schoolvoorbeelden hier :D

14,5 jaar Fitness/KT/BB in totaal!
Mét wedstrijdambities.
En jij dan?????

Zo is 't ;)

Ik denk dat er maar weinig dames zijn die er openlijk voor uitkomen. Je zou versteld staan!

Ken er enkele schoolvoorbeelden hier :D

Had je geen interesse om eerst eens een wedstrijd natural te draaien? Of wou je gelijk voor de bb klasse gaan. Dit is niks persoonlijks hoor, maar ik snap wel dat animal legs zulke keuzes maakt met zijn ambities.

Btw, nu durf ik het niet te vragen, maar hoe oud ben je dan als je al zo lang bezig bent? :D

Had je geen interesse om eerst eens een wedstrijd natural te draaien? Of wou je gelijk voor de bb klasse gaan. Dit is niks persoonlijks hoor, maar ik snap wel dat animal legs zulke keuzes maakt met zijn ambities.

Btw, nu durf ik het niet te vragen, maar hoe oud ben je dan als je al zo lang bezig bent? :D

Ja, want toen ik op 't idee kwam trainde ik nog naturel. Maar ik wou zelf ervaren wat var voor me doet, dus vandaar die keuze ;)
Ik zit meer te denken richting Bodyfitness of Figure om mee te beginnen. Beetje a la Lana Evers.
En ik geef je 1 hint, dit jaar word ik een rond getal ;)

Ja, want toen ik op 't idee kwam trainde ik nog naturel. Maar ik wou zelf ervaren wat var voor me doet, dus vandaar die keuze ;)
Ik zit meer te denken richting Bodyfitness of Figure om mee te beginnen. Beetje a la Lana Evers.
En ik geef je 1 hint, dit jaar word ik een rond getal ;)

20 of 30,maar je lijkt 20,ik gok 20:D

Zo te zien gaat het goed animal,je ziet er steeds beter uit,merk je nog wat van de plaatselijke verbranding van je hgh injecties?

Ik zeg 18 mish krijg ik nu ook karma ik ben tenslotte een sletje he:p

• Topic Starter Topic Starter
Damn! Mish ligt weer goed in de markt haha. En gelukkig is ze niet jonger dan mij ;) das de laatste hint!

• Topic Starter Topic Starter
Haha, tja... Ik kan niet ontkennen dat k goed voor elkaar heb haha!

Terug
Naar boven