Dan nu maar even de vakantie update. Is weer eens wat anders dan altijd het trainen
Heenreis was k*t!
Vertraging vanwege hagelshizzle ofzo...
2u later vertrekken, daardoor het openbaar vervoer gemist, moesten dus met de trein en daarna dus nog een uur met de bus. We kwamen dus pas kwart voor 10 in de avond aan, ruim 3u later dan verwacht..
Verschrikkelijke honger en erg moe, maar we moesten wat eten.
Ja! Pasta! Wat eet je anders in Italië?
Een heerlijk bord met pasta, cherry tomaten en gestoomde groenten, brood als voorafje.
We kwamen aan in het donker, dus kon behalve alle lichtjes en verlichte straten weinig zien. Dit was mish haar 6e jaar daar, dus zij wist het wel. Maar toen ik dus in de ochtend wakker werd was dat erg mooi!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We hadden dus een villa gehuurd via een website. Geen honderden Nederlanders in een bus gepropt via Neckermann of Jiba ofzo, dus lekker op eigen houtje uitzoeken waar je naartoe moest.
Was eerst wel ff wennen, want je bent een vreemdeling daar, maar aangezien Mish goed Italiaans kan verstaan en redelijk kan spreken was dat al een stuk makkelijker.
We zaten dus niet standaard in een hotel van 4 sterren, lopend buffet en zwembadje, maar zoals ze al adverteerden: Je bent even een echte Italiaan.
Italiaanse buren, eigen villa en dus niets met anderen hoeven delen of afhankelijk zijn van een groep ofzo. Heerlijk!
Indruk van Positano:
Prachtig stadje met verschrikkelijke mensen

Italianen zijn echt onbeschofte mensen (of alleen in daar).
Ze lopen voor je voeten, als ze voor je lopen gaan ze gewoon plots stilstaan als je het niet verwacht om even te staan praten, de buschauffeurs gaan even rustig een praatje houden bij de halte en.. Overal bellen ze!
Heel hard praten in de bus, trein, restaurant. Er stond een gast een uur te bellen in de zee, hij hing op, kreeg direct een sms en belde terug (weer half uur haha!!). Verschrikkelijk irritant, maar geweldig als je dat ziet!
Mish verwacht al dat ik dit ga zeggen (sorry schat!) maar ik weet niet wat die mensen daar vreten, behalve pasta, maar bijna alles daar is VET!
En die wijven hebben ongelooflijk dikke t**ten daar, maaarrr ook heel erg veel vet aan de randen haha!
Ik dacht dat die wijven uit Raiuno regelrecht daar vandaan waren getrokken, maar dat valt behoorlijk tegen. Maar tja... Als je langs de bakkerijtjes loopt snap je het ook wel een beetje... Heerlijk wat ze daar allemaal kunnen maken!
Heb me dan ook best even laten gaan.
Het weer was gemiddeld tussen de 31/35gr. Hoogste temp was goed 35, misschien wel hoger. Maar goed, ben verrot, dus hier nog wat foto's en ik gooi later nog wel wat meer vakantie dingen op
Laterssss
Wel weer geluk gehad: toen we aankwamen was het weekje klote-weer net voorbij. En de laatste foto was van toen we weggingen. En onderweg naar het vliegveld nog wat regen gehad. We hebben het dus echt precies getroffen!