- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pfff, hoop niet nóg warmer!! Fijne vakantie dan alvast![]()

Mooie Foto's!!!
pfff wel erg warm jah... niks voor mij... zou dan liever in een wat koelere periode gaan.
Pasta is idd wel ERG goed daar!!.. maar jah logisch
Mag ik vragen bij welke site je hebt geboekt?
Klinkt wel goed namelijk.. hou dr ook niet van op op vakantie te gaan en dan tussen de toeristen te zitten
Openbaar vervoer sux, en al helemaal in een (voor mij) onbekend land! Maar nu weet ik hoe het er een beetje aan toe gaat, dus zal een volgende keer makkelijker gaan!Hoe gaat het eigelijk met de greens nog iets nieuws te vermelden?

Italianen zijn echt onbeschofte mensen (of alleen in daar).
Ze lopen voor je voeten, als ze voor je lopen gaan ze gewoon plots stilstaan als je het niet verwacht om even te staan praten,
ke*ker, er was daar af en toe echt geen ontsnappen aan man.
Er was een trap met 58 treden en we kwamen dus helemaal bezweet van het strand af. Moest je nog ff met de brandende zon in je rug die trap oplopen met spullen. Woooaaahhhh **** wat heet!

Verschrikkelijk!!!Haha zo herkenbaar dit! Je zou er eens met de auto moeten rond rijden gaat net zo. Gasten rijden als mong*len daar haha.

Verschrikkelijk!!!
Maar toch stoor ik me daar nauwelijks aan als ik in Italie ben, 't is normaal daar![]()
In tegenstelling tot NL.......![]()

Nu goedgemaakt, toch ?hee joh, je bent weer lekker aan het posten, maar niet aan het smsen... hihi!

Nu ff weekje gestopt natuurlijk. Maar morgen weer beginnen. Ik ga dan binnen 2 weken weer een snelle vetverbranding zien
Massa geef ik even langer de tijd. Nieuwe cellen duurt gewoon even.