MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Ik neem 4iu, 2 in de ochtend en 2 in de middag.
En met een beetje cardio erbij gaat het echt veel sneller en de zijkanten waar ik het in zet zie je slinken met de week. Local fatburn ;)

• #1.022
Zo zeg! Na een vakantie is het weer ff moeilijk opstarten!
Gister schouders/kuiten was erg zwaar en quads/hams vandaag ook.
Maar goed, niet getreurd, volgende week lopen we weer gewoon op schema!

Dieet ook weer begonnen sinds gisteren.
Even flink de boodschappenkar vol geladen met paar kilo bruine rijst, paar kilo kip, ruim voldoende beef burgers, tartaar, duitse biefstuk en groentes :D
Deze week ook wat salades eten met voornamelijk bleekselderij om dat vocht uit Italië af te drijven haha!

Begeleider ook weer gesproken gister. Planning is voor mij om richting de Wbc te gaan werken. Kijken of hij daar wat in zal zien.
Waarschijnlijk wel, want hij vond laatst de massa er goed gaan en symmetrie al aardig verbeterd.
We gaan het dieet uitstippelen en het schema veranderen. Ten eerste loop ik er nu al ruim 3 maanden op en ten tweede moeten er nu weer andere punten verbeterd worden dan toen.

Cardio is weer lekker toegevoegd, alle melkproducten weer vaarwel gezwaaid en Eca verwelkomt!
Ik wil weer op minimaal 3,5/4u cardio uitkomen verdeelt over de week, waarvan zaterdag en zondag op lege maag 45/60min.

In de training zal ik uiteraard worden bijgestaan door Mishale, mentaal en fysiek.
Maar ook zal ik denk ik wat meer een training samen met Ray Hunsinger doen.

DSC07890.jpg

DSC07925.jpg

Alleen is dat van ff geleden, hij is nu een stukkie groter weer :D
Hij gaat namelijk ook aan de Wbc meedoen en zei dat ik er gewoon voor moet gaan en met hem eens mee moet doen (hij traint ook bij ons op de gym, verhuist van Willem Jonkman).
Kan veel van hem leren aangezien dit zijn zoveelste wedstrijd word.

Mishale heeft ook lekker kunnen rusten en die gaat nu ook goed hard tegen aan!
Haar schema blijft hetzelfde als die van mij, maar ze gaat voornamelijk focussen op korte massa sets bij de spiergroepen die dat toelaten (kuiten en hams natuurlijk niet).
Het zal haar goed doen om een flinke prikkel in het trainen te hebben, want het zit er, maar nu willen we het naar boven toveren. Je kan vooral zien dat bij bijvoorbeeld leg extension de quad en de druppel er al mooi zitten, maar soms merk je dat je even stil ligt met vooruitgang. Vandaar dat zij switch op massa en ik op definitie blijf trainen.
Ze zal alles meedoen met training, voeding en cardio zonder definitief einddoel. Mocht het goed gaan, wie weet op welke wedstrijd ze misschien zal verschijnen ;)

Ik laat mijn bodyfat pas over een maand meten heb ik besloten. Het zal nu weer hoger liggen, en ik wil niet het deksel op mijn neus krijgen als ik volgende week of week daarna niet (genoeg) ben gezakt. Met een ruime maand dieet en cardio zal dat wel het geval zijn.
Foto update zal dan pas weer komen als ik weer tevreden ben of op het bf zit waar ik voor de vakantie op ben geëindigd.

Hoop jullie weer even lekker bijgepraat te hebben! Hier nog enkele holiday pics.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar ze zelfs in Italië aan denkt ;)

Byeeeeee!

Leuke update :)

Ben ook bezig met die lekker selder bahhhh,ik eet er een krop van.

Merk wel dat ik veel moet zeiken,dus het werkt wel en selder geeft je ook hormonaal een zetje.

Later.

leuke fotos !

lekker vakantie gehad nu weer knalluh!!,..

succes !

• #1.026
Oh nee helemaal niet meer, dat is gelukkig echt voorbij!

www.summerinitaly.com echt een hele goede site. Moet je dacht ik wel creditcard voor hebben, maar 't is wel geloof ik allemaal op eigen houtje er naar toe gaan. Je bent dus afhankelijk van je eigen vervoer ernaartoe, of je survival-mode aanzetten en van bus naar bus hoppen haha!

Wij moesten vanaf vliegveld Napels naar Sorrento met de bus. Dus met de eerste bus naar de 2e bus. 2e bus gemist, dus met de trein naar Sorrento. Vanaf Sorrento met de bus naar Positano. Al met al goed 2,5u onderweg geweest :D Openbaar vervoer sux, en al helemaal in een (voor mij) onbekend land! Maar nu weet ik hoe het er een beetje aan toe gaat, dus zal een volgende keer makkelijker gaan!

Thanx M8!!:cool:

Weer lekker op gang na de vak??

• #1.029
Jazeker! Weer wat vet af en weer harder.
Van de week ff een nieuwe update ;)

je ging in septemer wedstrijd draaien toch? in mijdrecht?

• #1.031
Ja ben goed aan het cardioen ervoor haha! Vet zakt ook goed!
Sta best redelijk in verhouding (behalve borst nog) en nu alles even aan het recht trekken en compenseren. Voeding gaat deze week ook veranderen net als de training. Zodra ik wat nieuwe info heb omtrend de wedstrijd zal ik die ff mededelen!

oke ben benieuwd want ik kom wel ff kijken (ik woon in mijdrecht)

je gaat nu zeker je herhalingen verhogen? je werd begeleid met voeding en trainingen toch?

groeten

• #1.033
oke ben benieuwd want ik kom wel ff kijken (ik woon in mijdrecht)

je gaat nu zeker je herhalingen verhogen? je werd begeleid met voeding en trainingen toch?

groeten

Ja herhalingen liggen hoger met sommige oefeningen, maar moet voornamelijk erg langzaam in herhalingen trainen. Dus veel focus en concentratie op de spiergroep.
Puur definitie trainen dus. Pak ook echt niet meer hoog gewicht, banken max 8x120 schuin en squats 5x12x100kg dat soort dingen. Wel zwaar, want dan merk je pas hoeveel gewicht je aankan als je op focus gaat!

Doe ik ook nu.

Voel echt een maga pomp tijdens men workout ben op 40 min weer buiten de gym.
Je hebt ook veel minder kans op blessures.

Ik denk zelf op deze manier nog een geringe tijd te blijven doortrainen.

Het is toch juist belangrijk om zwaar te blijven trainen voor het massa-behoud in de cut?

nou ik ben juist in de cut lichter gaan trainen meer herhalingen en juist daardoor, ben ik juist aangekomen in spier. Doe het nu nog steeds licht trainen maar dan op 10 herhalingen vanplaats 15 in wedstrijdvoorbereiding

minder blesures beter spier conditie en je staat veel harder.

kerel ga zodoor ik ben benieuwd wat je doet in mijdrecht top kerel

• #1.037
Ja herhalingen liggen hoger met sommige oefeningen, maar moet voornamelijk erg langzaam in herhalingen trainen. Dus veel focus en concentratie op de spiergroep.
Puur definitie trainen dus.

hier geloof je dus echt in? vorm van een spier is genetisch bepaald! wel kan je lichaamsdelen welke uit meerdere koppen bestaan anders vormen door de accenten op bepaalde spierkoppen te leggen (schouders bijvoorbeeld)

definitie wordt puur bepaald door het BF waarop je staat!

Terug
Naar boven