- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik neem 4iu, 2 in de ochtend en 2 in de middag.
En met een beetje cardio erbij gaat het echt veel sneller en de zijkanten waar ik het in zet zie je slinken met de week. Local fatburn![]()
www.summerinitaly.com echt een hele goede site. Moet je dacht ik wel creditcard voor hebben, maar 't is wel geloof ik allemaal op eigen houtje er naar toe gaan. Je bent dus afhankelijk van je eigen vervoer ernaartoe, of je survival-mode aanzetten en van bus naar bus hoppen haha!
Wij moesten vanaf vliegveld Napels naar Sorrento met de bus. Dus met de eerste bus naar de 2e bus. 2e bus gemist, dus met de trein naar Sorrento. Vanaf Sorrento met de bus naar Positano. Al met al goed 2,5u onderweg geweestOpenbaar vervoer sux, en al helemaal in een (voor mij) onbekend land! Maar nu weet ik hoe het er een beetje aan toe gaat, dus zal een volgende keer makkelijker gaan!

oke ben benieuwd want ik kom wel ff kijken (ik woon in mijdrecht)
je gaat nu zeker je herhalingen verhogen? je werd begeleid met voeding en trainingen toch?
groeten
Het is toch juist belangrijk om zwaar te blijven trainen voor het massa-behoud in de cut?

Ik kan alleen maar zeggen dat door deze methode, ik veel meer kwaliteit in mijn massa ben gaan zien![]()
Ben je dan niet ongelooflijk moe na 12 herhalingen? En aan 't einde van de training(en)?
Ja herhalingen liggen hoger met sommige oefeningen, maar moet voornamelijk erg langzaam in herhalingen trainen. Dus veel focus en concentratie op de spiergroep.
Puur definitie trainen dus.