Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor mijn gevoel heb ik ook het idee dat ik meer spiermassa (of kwaliteit) aanzet, met het intensievere lichtere trainen, dan zwaar en veel rust. Maar moet erbij zeggen dat ik ook niet beresterk ben, dus krijg meer voldoening uit de manier die ik nu train dan weer de teleurstelling van geen pr zetten.
en nu niet aankomen met: 'maar het werkt wel' want dat is namelijk je dieet (wat je droger maakt)
Maar het werkt welvoor mijn gevoel heb ik ook het idee dat ik meer spiermassa (of kwaliteit) aanzet, met het intensievere lichtere trainen, dan zwaar en veel rust. Maar moet erbij zeggen dat ik ook niet beresterk ben, dus krijg meer voldoening uit de manier die ik nu train dan weer de teleurstelling van geen pr zetten.
t*ring hee, die nieuwe avatar van je, je groeit als kool man
---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------
De Wbc, al duidelijk of je daar heengaat?

Het zou wel vet zijnHehe thnx man.
Nou ik ga september op vakantie en heb het gewoon veels te druk nu. Wil heel graag, maar lijkt wel alsof het er niet van mag komen haha!
Ach, ik blijf doorgaan, hard trainen en blijven zakken in BF, zodat ik goed laag kom te staan. Als ik dan de kans krijg, hoe ik weinig meer te zakken hopelijk![]()

).
.Ga bijvoorbeeld ub/lb doen en houdt rekening met de training principes zoals supercompensatie en (progressive) overload. Iets wat je imo nu totaal niet doet. Dit zal je namelijk zeker goede progressie op gaan leveren in plaats van doelloos keihard (tot failure) pompen.

ik geloof juist zelf meer in de dual factor theory (load/deload). dan moet ik er wel bijzeggen dat ik zelf geen BB ambities/genen heb 
Ik zal niet flamen, je weet hoe ik erover denk.
Qua nuttige tip wil ik je meegeven om eens misschien wat anders te doen dan een split schema?
Ga bijvoorbeeld ub/lb doen en houdt rekening met de training principes zoals supercompensatie en (progressive) overload. Iets wat je imo nu totaal niet doet. Dit zal je namelijk zeker goede progressie op gaan leveren in plaats van doelloos keihard (tot failure) pompen.
Ik denk, nee weet eigenlijk 100% zeker dat je nog heel veel progressie kan maken met de juiste training. Training is in mijn ogen nog belangrijker dan voeding en AAS. Als je training ruk is zal er weinig progressie zijn.
succes iig.
Yo AL,jammer dat je ernu al mee kapte.
Je was nog maar goed en wel bezig met GH en dan begon het leuke werk.
No offense Bro maar was het niet meer dat je het beu was en ff rust nodig had dan de gains die niet meer kwamen?
Hoelang was je bezig met gh vooraleer je op reis ging ...2 maand of zo.
In ieder geval het beste met je.

vind t een heel goede zet om nu off te gaan bro, het gaat idd op een gegeven moment gewoon tegen staan. de afweging die je gemaakt hebt lijkt me gewoon zuiver.
en om na zo'n lange tijd off te gaan vereist op een bepaalde manier ook wel weer ballen.
---------- Toegevoegd om 07:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------
ben het ergens met je eens, maar ik zie dit vrijwel nooit terug in BB land
bedoel je met supercomensatie niet gewoon single factor theory? dat is juist wat de klok slaat in BB land, tochik geloof juist zelf meer in de dual factor theory (load/deload). dan moet ik er wel bijzeggen dat ik zelf geen BB ambities/genen heb
![]()
Als dat de reden is om op split te blijven, kijk dan eens naar een HST schema, hier kun je ook enkel isolatie oefeningen inplaatsen om achterliggende spiergroepen dus extra hard aan te pakken.
Het schema houdt zowat met elke training principe rekening en het is geheel wetenschappelijk onderbouwd. Ik heb zelf ervaring met die manier van training en ik maakte in 6 weekjes tijd monster progressie!
REUS heeft ook geloof ik een hele tijd 3x per week Full body gedaan, vraag hem eens naar zijn ervaring zou ik zeggen.
Ik kan je het van harte aanbevelen ondanks dat je begeleider zijn redenen heeft.
Ja, ook al zullen mensen dat helemaal niet snappen (kan ik heel goed inkomen hoor hahaha!), het is zeker moeilijk om off te gaan. Je weet gewoon dat je zelfbeeld naar beneden gaat en dat je ****ing klein bent geworden (terwijl dit ook weer niet zo is!) hehe raaaare dingen, maar goed aan alles komt een eind, ook aan off zijn haha!
We zullen zien wat het nieuwe schema gaat brengen deze tijd!
Ik denk dat wat je aanhaalt meer mentaal is al moet je lichaam ook weer herstellen. 
Ja, ook al zullen mensen dat helemaal niet snappen (kan ik heel goed inkomen hoor hahaha!), het is zeker moeilijk om off te gaan. Je weet gewoon dat je zelfbeeld naar beneden gaat en dat je ****ing klein bent geworden (terwijl dit ook weer niet zo is!) hehe raaaare dingen, maar goed aan alles komt een eind, ook aan off zijn haha!
Al weken niets gepost, maarrr ik ben nu ook off gegaan (sinds vorige week zondag)

Ik denk, nee weet eigenlijk 100% zeker dat je nog heel veel progressie kan maken met de juiste training. Training is in mijn ogen nog belangrijker dan voeding en AAS. Als je training ruk is zal er weinig progressie zijn.
Gewoon korte kuren, als je dan toch moet kuren. Dat werkt volgens mij veel beter dan die super lange kuren, maar heb zer zelf geen ervaring in....
Echter voeding blijft het belangrijkste element wanneer je wil bodybuilden. Het is een oude wijsheid dat bodybuilding 70% a 80% voeding is. Neemt niet weg dat wanneer de trainingsmethode niet goed is, dat je dan nog geen vooruitgang kan boeken... Maar in mijn ogen blijft voeding no. 1.