Als je zo langdurig hoge dosering hebt gebruikt zoals jij en je lichaam reageert niet meer is het vanzelfsprekend dat je off gaat.
Had je al veer eerder moeten doen je receptoren moeten ook weer schoon worden. Daarnaast is het vrijwel zeker dat je techniek niet goed is zoals wij hebben gezien op een aantal filmpjes. Denk dat je hier ook nog meer uit zou kunnen halen. Het feit dat je al jarenlang op maar 1 training principe traint is natuurlijk ook niet heel erg snugger. Hier zou je veel meer resultaat uit kunnen halen. De vraag is of je dat wilt omdat jij het idee hebt dat het behaalde resultaat erg goed is. Ik vind het zelf erg mager voor de doseringen en hoe langdurig je hebt gebruikt.
Je nieuw te behalen progressie hangt af van variatie in trainen en voeding.
Bouw niet alles rondom de dope. Daar groei je echt wel van als je receptoren schoon zijn alleen het gaat erom dat je het maximale resultaat eruit leert te halen.
s6 met het maken van een nieuwe planning.
Het enige wat
jullie niet goed vonden, was dat ik een barbell niet ver genoeg liet zakken. Sorry, maar ik kan niet verder zakken dan dat mijn voorste schouderkoppen willen. Niemand schijnt dit te willen geloven? Plat banken daarintegen kan ik wel gewoon mijn borst aantikken. Plus dat ik toch vaker heb gehoord dat je bij plat banken, je op tepel hoogte moet zitten en bij schuin banken op keel hoogte. Vertel jij dan eens wat jij wil aantikken? Je adamsappel?
Animal was 7 maanden on geloof ik sinds eind December, ikzelf sinds half November! maandag is de eerste dag van mijn pct (heb een week terug de laatste inject gezet)
ga ook niet meer langer dan 20weken kuren! 8 op 6 af of 12 op 8 af zie ik meer zitten!
Heb niet veel bereikt! bench is iets van 10 kg omhoog gegaan 200-210
wel zie ik er compleet anders uit! veel harder en ben 2keer gezakt naar een 6,4%BF. dit was erg bruut en had ik nog nooit gedaan in een kuur, wel zonder AS maar woog toen een magere 80kg!
Veel dingen geleerd! Dat Tren flink ****ed met je geest na een 6+maanden het te gebruiken

(
maar neem het de volgende keer weer
)
Oorspronkelijk was het bij mezelf ook de bedoeling 2000mg trenE EW als basis te gebruiken, echter de zere injects veranderde dit plan
Het maakt mij ook totaal niet meer uit hoe zwaar ik bank of train. Ik ben BB-er, geen PL-er. Uiteraard train je zwaar, maar ik ga me niet meer druk maken of ik nou 140kg bank, of 80kg met een prima uitvoering of maar 10kg ben vooruit gegaan

Mijn kracht is ook zeker niet enorm gestegen, maar fysiek is wel heel erg veranderd idd. Daar gaat het bij Bodybuilding uiteindelijk om.
Tren is gewoon supergaaf. Punt
Ik heb wel ervaring op andere "chemische" gebieden en heb daarom wel enige intuitie opgebouwd. Het is mijn ervaring dat het knoeien aan chemische balansen in het lichaam nooit zonder risico's is, ook al is bekend dat "off" gaan meestal ook een hele schok is voor het lichaam. Al moet ik wel bekennen dat de ervaring die ik heb opgedaan niet (helemaal) overeenkomt met het spul wat meestal in de bodybuilding sport wordt gebruikt.
Het systematisch en langdurig gebruik van grote hoeveelheden steroiden en wat meer zij, kan in mijn optiek geen voordelen opleveren. Ik ben van mening dat je op begeven ogenblik ook tevreden moet zijn. Dat je op die manier geen mr. olympia wordt is bekend, maar ik denk dat er niet zo bijster veel mensen erbij willen lopen als mr. olympia, al zullen die er zeker zijn.
Je bent waarschijnlijk van mening dat je zelf op een gegeven moment tevreden moet zijn, ik ben dat gewoon niet. Ik wil groter dan groot worden. Uiteraard zal ik niet op de O staan omdat ik te laat ben begonnen. Maar daarom vind ik het wel prachtig zoals die gasten erbij staan. En ja, ik zou mits haalbaar ook die richting op willen
Toch blijf ik het sneu vinden, dat iemand zoals ik die zo eerlijk over zijn gebruik is, positieve en negatieve dingen erover opschrijft toch elke keer weer wordt benadeeld hierover. Mijn kuur gedrag is slecht, mijn dit is slecht, mijn dat is slecht.
Gasten, bedenk heel goed dat als iedereen alleen maar de positieve dingen opschrijft (of jokt over hun bevindingen), er heel veel gastjes misschien zeer verkeerd gaan kuren.
Ik geef eerlijk aan dat ik het zat was en ook om welke redenen. Ik ga er geen mooi positief verhaaltje omheen bouwen waarom ik nu even off ga. Ik ben overal eerlijk over, maar bijna niemand schijnt dat te waarderen. Prima, geen probleem, dat verwacht ik ook niet. Maar laat ook mij (ik weet dat het voor veel flamers moeilijk is) ook in mijn waarde.
Ik vind zelf dat er in mijn logboek meer eerlijkheid gelezen word als in vele anderen die ik heb gezien. Bij Sis werd altijd geruzied en dergelijke omdat hij de hele boel bij elkaar loog. Ik doe dat niet en hier gebeurd nog steeds hetzelfde. Leg mij dan eens uit waarom en wees dan ook gewoon eerlijk. Ga nu eens niet in de aanval, maar leg mij nou gewoon eens uit waarom er zoveel over mij geflamed moet worden?
---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------
hoeveel iu hgh blijf je pakken, zit nu ook aan mijn einde van mijn kuur. Zit zelf te twijfelen over het aantal iu, 5 iu bliven pakken zonder t4 en aas is zonde van het geld.
Waarom is dit zonde? Ik blijf gewoon op 4iu. Denk maar eens aan de verbranding die door blijft lopen. Als je gewoon lekker blijft eten en trainen, zal er echt niet zoveel spiermassa afgaan.