XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Een goede log is nooit 1 rechte weg omhoog maar heeft vele vertakkingen en omwegen.

Klinkt leuk, oke je hebt er weinig aan:D

Maar even terugkomen op het aantal iu, ikzelf ga voor de 2 iu, misschien straks weer iets hoger.

Kern van de boodschap was dat Animal heel erg lang ON is en dat het logisch is dat zijn lichaam daarop een gegeven moment niet meer op gaat reageren.
Er zijn mensen die constant ON blijven maar vraag is of je dat werkelijk wil.
Daarnaast wordt er wel heel makkelijk omgegaan met de mogelijke gezondheidsrisico`s. De doseringen die Animal neemt zijn niet weinig te noemen. Vraag is wat hij precies wil bereiken en waarom hij zulke grote risico`s neemt met zijn gezondheid? Uiteindelijk kost het alleen maar geld omdat hij geen prof kan/wil worden. En op lange termijn kan hij er alleen maar nadelen van ondervinden vooral qua gezondhied. Een kuurtje pakken is leuk en geeft een goed effect maar te veel AAS en kan zelfs voorzichtig AAS misbruik genoemd worden is NIET goed. Begrijp ook eerlijk gezegd niet dat het flamen genoemd kan worden door Animal. Soms moet je voor jezelf ook de balans opmaken van waar je mee bezig bent en waarom en of dat hetgeen is wat je wilt. Misschien is dit een goed moment.

s6 in ieder geval met het maken van je keuzes.

Zeer wijze woorden van iemand die al "1x" gekuurd heeft

Dus hiermee wil je zeggen dat alleen iemand dit kan typen die meerdere keren gekuurd heeft of constant ON is geweest? Een "echte" user mag alleen een user erop wijzen?

Mijn minimale of jouw gebruik en kennis staan hier toch los van dit is animal zijn dagboek.

@xtralarge: je spreekt anderen wel graag aan op hun gedrag/gebruik he. ik heb jou aangesproken over wat uitspraken van jou, ik wacht daar over nog op een antwoord... of ben je zo'n hypocriet mannetje dat je dat niet eens gaat proberen/doen? waaruit ik alleen kan concluderen dat JIJ uit een ei gekropen bent (in het meest gunstige geval) en niet ik.

@xtralarge: je spreekt anderen wel graag aan op hun gedrag/gebruik he. ik heb jou aangesproken over wat uitspraken van jou, ik wacht daar over nog op een antwoord... of ben je zo'n hypocriet mannetje dat je dat niet eens gaat proberen/doen? waaruit ik alleen kan concluderen dat JIJ uit een ei gekropen bent (in het meest gunstige geval) en niet ik.

Als je gelijk hebt heb je gelijk moet ik daar verder nog op ingaan en een verklaring over afgeven bij deze;

Een kennis met volgens mij veel ervaring heeft mij geinformeerd dat groeihormonen je receptoren beter schoon maken waardoor constant ON zijn makkelijker en effectiever is dan AAS als dat niet zo is en wat jij dus blijkbaar aantoont met een onderzoek my bad. Dan heb jij dus volkomen gelijk waar kan ik de pluim insteken:eek:

Daarnaast spreek ik hem niet aan op zijn gebruik message was construnctief bedoelt jammer dat het bij jou op deze manier overkomt.

Dus hiermee wil je zeggen dat alleen iemand dit kan typen die meerdere keren gekuurd heeft of constant ON is geweest? Een "echte" user mag alleen een user erop wijzen?

Mijn minimale of jouw gebruik en kennis staan hier toch los van dit is animal zijn dagboek.

Had je eerste reply gelezen vond ik niet echt vriendelijk.Een mod of jijzelf hebt hem veranderd,zegt imo genoeg

Als je gelijk hebt heb je gelijk moet ik daar verder nog op ingaan en een verklaring over afgeven bij deze;

Een kennis met volgens mij veel ervaring heeft mij geinformeerd dat groeihormonen je receptoren beter schoon maken waardoor constant ON zijn makkelijker en effectiever is dan AAS als dat niet zo is en wat jij dus blijkbaar aantoont met een onderzoek my bad. Dan heb jij dus volkomen gelijk waar kan ik de pluim insteken:eek:

Daarnaast spreek ik hem niet aan op zijn gebruik message was construnctief bedoelt jammer dat het bij jou op deze manier overkomt.

**** jou met je pluim. jij laat je wel vaker informeren zonder zelf onderzoek te doen.. dit maakt je niet meer dan een papagaai.. lorre lorre... kan je je fantastische trainingsprogramma nog herinneren? niets van geleerd dus.

je maakt me voor ei uit terwijl je zelf een partij onzin uitkraamt. ik liet nog ruimte voor jou om je stelling te bewijzen/onderbouwen. ik ga er niet vanuit dat ik altijd gelijk heb namelijk. had je dat goed gedaan had ik met je meegegaan en mezelf ook een ei genoemd en er weer wat van geleerd! dat is de enige reden dat ik hier op DBB zit. niet, zoals anderen, om over anderen te oordelen....

ik snap heus wel dat je bericht aan AL positief bedoeld was, had je me niet eerst beledigd had je me wsch niet gehoord. ondanks dat jij je dingen afvraagt die al ruim aan bod zijn gekomen.

Relax blijf ademhalen je hebt gelijk je bent wel erg snel beledigd als iemand alleen ei zegt ik wil niet wetenwat je doet als iemand je gaat uitschelden:shoot:

Het gehanteerde trainingprogramma werd door iemand gegeven die zich uitgeeft voor personal trainer hier op dit board. Wie kan je nog geloven inderdaad?

Het vervelende in deze sport is dat iedereen het denkt te weten dat je soms de informatie aanneemt zonder inderdaad hiervoor zelf onderzoek te doen. Daardoor gaat onjuiste informatie weer klakkeloos over op de ander de door jou aangegeven papegaai theorie.

Relax blijf ademhalen je hebt gelijk je bent wel erg snel beledigd als iemand alleen ei zegt ik wil niet wetenwat je doet als iemand je gaat uitschelden:shoot:

hehe, mss heb je hier wel gelijk in (momenteel). je mag best tegen me roepen dat ik uit een ei kom als er vervolgens een goed onderbouwd verhaal komt. nu was die balans compleet zoek en reageerde ik, wsch te, heftig. my bad.

Het gehanteerde trainingprogramma werd door iemand gegeven die zich uitgeeft voor personal trainer hier op dit board. Wie kan je nog geloven inderdaad?

geen idee, ik geloof in zelf kennis opdoen (theorie) en dat spiegelen aan je eigen persoonlijke ervaringen (praktijk). elk lichaam is tenslotte anders, daarom geloof ik ook niet zo in BB trainers, no offence voor deze of gene. ik heb zelden BB trainers gezien die hun programma's op wetenschappelijk bewezen (of in andere, echte prestatie, sporten) methodes baseren.

Het vervelende in deze sport is dat iedereen het denkt te weten dat je soms de informatie aanneemt zonder inderdaad hiervoor zelf onderzoek te doen. Daardoor gaat onjuiste informatie weer klakkeloos over op de ander de door jou aangegeven papegaai theorie.

100% mee eens.

Toch blijf ik het sneu vinden, dat iemand zoals ik die zo eerlijk over zijn gebruik is, positieve en negatieve dingen erover opschrijft toch elke keer weer wordt benadeeld hierover. Mijn kuur gedrag is slecht, mijn dit is slecht, mijn dat is slecht.

Ik ga er geen mooi positief verhaaltje omheen bouwen waarom ik nu even off ga. Ik ben overal eerlijk over, maar bijna niemand schijnt dat te waarderen. Prima, geen probleem, dat verwacht ik ook niet.

Ik kan mijn theorieën op los laten, maar het komt erop neer dat je (te) eerlijk bent. Juist goed dat je sides e.d. vermeld, helpt een twijfelaar ook een keus te maken. Dat terzijde denk ik dat sommigen niet snappen dat dit jouw keus is om je doelen te behalen!

Kritiek daarentegen kan goed zijn. Maar bashen en constant opmerkingen en verwijzingen maken tot daar aan toe. Infantiel gedrag wat wel meer hier voorkomt. Moet je je niet druk om maken ;)

Dus omdat ie ook wel is gebruikt heeft kletst ie uit zn nek? :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Ik kan mijn theorieën op los laten, maar het komt erop neer dat je (te) eerlijk bent. Juist goed dat je sides e.d. vermeld, helpt een twijfelaar ook een keus te maken. Dat terzijde denk ik dat sommigen niet snappen dat dit jouw keus is om je doelen te behalen!

Kritiek daarentegen kan goed zijn. Maar bashen en constant opmerkingen en verwijzingen maken tot daar aan toe. Infantiel gedrag wat wel meer hier voorkomt. Moet je je niet druk om maken ;)

Hoop overgins wel dat deze jongen zo correct en eerlijk mogelijk zn log bij blijft houden, des te meer zodat mensen die zich er in verdiepen een goede afweging kunnen maken om het wel of niet te doen.

Animal, hoe bevalt je PCT nu? dit is week 3 nu toch? en wanneer ga je weer ON? al een idee wat de volgende wordt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.094
Nou ik ben dus nog niet met pct begonnen, die begint maandag gozer ;)
En ik ga over 3/4 maanden weer on. Kuur had ik als .xls bestand gezet, maar hier de (voorlopige) nieuwe. Denk dat het deze echt gaat worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ziet er goed uit, misschien provi op 50 pakken

• #1.096
Zou dat echt meerwaarde hebben op mijn vrije test? Denk dat mijn libido dan ook echt gevaarlijk omhoog schiet :D Ik ken mezelf op 25mg hehe, dat was niet goed in mijn hersens haha!

hehehehe zo herkenbaar! ik ben er onlangs mee gestopt vanwege doorgeflipte erecties. ik kon er niet meer door slapen! :(

• #1.098
hehehehe zo herkenbaar! ik ben er onlangs mee gestopt vanwege doorgeflipte erecties. ik kon er niet meer door slapen! :(

Mijn record is 58min een stijve... Dat was na 15min echt niet leuk meer.
Lastige was, we stonden in de file en mijn collega wilde toch niet trekken hahahaha!!

Mijn record is 58min een stijve... Dat was na 15min echt niet leuk meer.
Lastige was, we stonden in de file en mijn collega wilde toch niet trekken hahahaha!!

whahaha! mafkees :D overdag heb ik er geen last van gehad, gelukkig alleen snachts.

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

haha, kon je niet meer op je buik liggen dan? :)

ook op 50mg dat je er "last" van had? of ook op 25mg?

ik draai nogal veel in mn slaap... maar ook als ik op mn rug lag had ik er echt last van. was op 50mg idd! heb niet geprobeerd te verlagen, ik wilde er snel van af :D.

Terug
Naar boven