XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Dus hiermee wil je zeggen dat alleen iemand dit kan typen die meerdere keren gekuurd heeft of constant ON is geweest? Een "echte" user mag alleen een user erop wijzen?

Mijn minimale of jouw gebruik en kennis staan hier toch los van dit is animal zijn dagboek.

Krieltje kan niet wachten tot er dooien vallen hier :D

Het enige wat jullie niet goed vonden, was dat ik een barbell niet ver genoeg liet zakken. Sorry, maar ik kan niet verder zakken dan dat mijn voorste schouderkoppen willen. Niemand schijnt dit te willen geloven? Plat banken daarintegen kan ik wel gewoon mijn borst aantikken. Plus dat ik toch vaker heb gehoord dat je bij plat banken, je op tepel hoogte moet zitten en bij schuin banken op keel hoogte. Vertel jij dan eens wat jij wil aantikken? Je adamsappel?
Waarom doet je vriendin je dan precies na? Heeft ze dezelfde handicap? Met schuinbankdrukken kun je ook gewoon naar je borst bewegen, dacht dat je wel wist hoe je moest drukken je drukte toch 170kg? Of was dat ook zo'n halve rep?
Het maakt mij ook totaal niet meer uit hoe zwaar ik bank of train. Ik ben BB-er, geen PL-er. Uiteraard train je zwaar, maar ik ga me niet meer druk maken of ik nou 140kg bank, of 80kg met een prima uitvoering of maar 10kg ben vooruit gegaan ;)
Mijn kracht is ook zeker niet enorm gestegen, maar fysiek is wel heel erg veranderd idd. Daar gaat het bij Bodybuilding uiteindelijk om.

Tren is gewoon supergaaf. Punt :D
bb=tren!
Je bent waarschijnlijk van mening dat je zelf op een gegeven moment tevreden moet zijn, ik ben dat gewoon niet. Ik wil groter dan groot worden. Uiteraard zal ik niet op de O staan omdat ik te laat ben begonnen. Maar daarom vind ik het wel prachtig zoals die gasten erbij staan. En ja, ik zou mits haalbaar ook die richting op willen ;)
hahaha dat is niet de enige reden hoor!
Toch blijf ik het sneu vinden, dat iemand zoals ik die zo eerlijk over zijn gebruik is, positieve en negatieve dingen erover opschrijft toch elke keer weer wordt benadeeld hierover. Mijn kuur gedrag is slecht, mijn dit is slecht, mijn dat is slecht.
Gasten, bedenk heel goed dat als iedereen alleen maar de positieve dingen opschrijft (of jokt over hun bevindingen), er heel veel gastjes misschien zeer verkeerd gaan kuren.
Damn ff een emomomentje? Je wilt dus eigenlijk dat iedereen je een hart onder de riem steekt? Je kunt niet alleen maar positieve reacties verwachten, ja je kunt het wel verwachten maar de realiteit is toch vaak anders.
Ik geef eerlijk aan dat ik het zat was en ook om welke redenen. Ik ga er geen mooi positief verhaaltje omheen bouwen waarom ik nu even off ga. Ik ben overal eerlijk over, maar bijna niemand schijnt dat te waarderen. Prima, geen probleem, dat verwacht ik ook niet. Maar laat ook mij (ik weet dat het voor veel flamers moeilijk is) ook in mijn waarde.
je bent niet off toch?
Ik vind zelf dat er in mijn logboek meer eerlijkheid gelezen word als in vele anderen die ik heb gezien. Bij Sis werd altijd geruzied en dergelijke omdat hij de hele boel bij elkaar loog. Ik doe dat niet en hier gebeurd nog steeds hetzelfde. Leg mij dan eens uit waarom en wees dan ook gewoon eerlijk. Ga nu eens niet in de aanval, maar leg mij nou gewoon eens uit waarom er zoveel over mij geflamed moet worden?
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat je aardig wat spuit en de resultaten er niet naar zijn. Arnoldfan, luppie en sissevano hadden hier ook last van.
Waarom is dit zonde? Ik blijf gewoon op 4iu. Denk maar eens aan de verbranding die door blijft lopen. Als je gewoon lekker blijft eten en trainen, zal er echt niet zoveel spiermassa afgaan.

Laatst bewerkt:
Strongman = disfunctional.

Discussie met jou is zinloos Strongman.
't Lijkt erop alsof je je gelijk wil halen, dus waarom erover doorgaan?
- wat als jouw methode niet werkt voor een ander?
- wie ben jij om te zeiken over resultaten bij anderen aas gebruik? Wat jij doet moet je zelf weten.
- wat als mensen jouw raad niet ter harte nemen? Verspil je je moeite toch niet aan.

Rot toch op uit dit topic als je niks toe kan voegen. Misschien kan je nog ergens de wachttoren gaan uitdelen.

Wou dit toch effe met jullie delen.

Kijk maar sinds wanneer ik lid ben van DBB, veel langer dan de meesten onder jullie, en inderdaad ik post zelf heel weinig, maar toch lees ik veel posts die gemaakt worden (vooral in de anabolen secrtie).

Als iemand een kuurdagboek houd, en al zijn bevindingen hier open en bloot met ons deelt, waarom in't hemelsnaam dan altijd die negatieve commentaar van (een kleine minderheid) lezers.

Heeft hij jullie gevraagd naar jullie mening over zn gebruik, nee, geef die dan ook niet, bemest zn interessante topics dan niet met jullie bullshit.

Als je toch wil flamen, doe dat dan op de topics "ik heb potje dianabol, hoeveel moet ik er pakken", daar heb ik niks op tegen.
Maar toch niet bij iemand met passie voor BB, en die dat dan nog met ons allemaal wil delen.

Animallegs en alle anderen die hun bevindingen hier met ons delen, ga zo voort.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.107
bedankt man! Dat hebben we hier nodig. Toch leuk dat strongman en xtra mij echt nodig hebben! Ze blijven maar in mijn log(s) komen!

lol je snapt het echt niet he?

snap dat jullie alleen maar komen rellen onder het mom "Weet je dat nu wel heel zeker""

Kep hetzelfde met jullie met ieder ander meegemaakt die jullie maar wilde dissen,makkelijk toch ff in het as hok komen gallen...what else is new?
Zo doorheen te prikken heheheheh leuke woordspeling al zeg ik het zelf.....zo ga nu maar weer een paar biervusten leegzuipen...oh nee dat doen jullie daarna....stapelen ofzo

snap dat jullie alleen maar komen rellen onder het mom "Weet je dat nu wel heel zeker""

Kep hetzelfde met jullie met ieder ander meegemaakt die jullie maar wilde dissen,makkelijk toch ff in het as hok komen gallen...what else is new?
Zo doorheen te prikken heheheheh leuke woordspeling al zeg ik het zelf.....zo ga nu maar weer een paar biervusten leegzuipen...oh nee dat doen jullie daarna....stapelen ofzo

grappig dat niemand inhoudelijk ergens op in gaat hier, behalve als het een complimentje is :D

haat de haters! haaat hmpfff met liefde houd ik van haten!

ik snap niet waarom mensen terug blijven komen mekkeren als ze al lang weten dat het a) geen zin heeft b) ze niet echt welkom zijn.

zijn er dan echt geen andere topics om in te haten?! :(

Maar ik denk wel dat als animallegs zo door gaat dat zijn ingewanden over paar jaar gedaan hebben met werken.. :p

groot gelijk rusher,
door persoonlijke redenen heb ik ervoor gekozen toch maar natural te blijven voor altijd, maar ik kijk toch nog af en toe es graag hoe jullie het doen.
EErlijk gezegd, als ik sommige kuurlogjes lees, heb ik er zelfs wat bewondering voor, ik zou het er zelf denk ik niet voor over hebben, als ik in de logs van oa hier animal en ook bv van dimos lees, amaai er komt zoveel bij kijken, je moet blijkbaar werkelijk 24uur op 24 alert zijn.

grappig dat niemand inhoudelijk ergens op in gaat hier, behalve als het een complimentje is :D

ik kijk wel degelijk kritisch naar zn gebruik.

zo ben ik het bv niet eens met het stacken van ECA bij DNP. dat heb ik aangegeven inclusief rationale. meer kan een mens niet doen, toch?
maargoed, ik *respecteer* zijn keuze ondanks dat ik het er zelf niet mee eens ben.

MEER KAN JE DAN OOK NIET DOEN. GEEF JE MENING 1X. EN ACCEPTEER HET FEIT DAT TS ER WEL IETS OF JUIST NIETS MEE DOET. DAT IS VERDER NIET AAN JULLIE. BLIJF DAN GVD NIET ZO DOORMEKKEREN.

het lijkt me gewoon een kwestie van respect wat bij deze of gene blijkbaar niet aanwezig is. vrijheid blijheid enzow, je kent t vast wel. or so you should.

Hehehehe prachtig

• #1.116
Maar ik denk wel dat als animallegs zo door gaat dat zijn ingewanden over paar jaar gedaan hebben met werken.. :p

Heb je kennis van zaken dan?

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

ik kijk wel degelijk kritisch naar zn gebruik.

zo ben ik het bv niet eens met het stacken van ECA bij DNP. dat heb ik aangegeven inclusief rationale. meer kan een mens niet doen, toch?
maargoed, ik *respecteer* zijn keuze ondanks dat ik het er zelf niet mee eens ben.

MEER KAN JE DAN OOK NIET DOEN. GEEF JE MENING 1X. EN ACCEPTEER HET FEIT DAT TS ER WEL IETS OF JUIST NIETS MEE DOET. DAT IS VERDER NIET AAN JULLIE. BLIJF DAN GVD NIET ZO DOORMEKKEREN.

het lijkt me gewoon een kwestie van respect wat bij deze of gene blijkbaar niet aanwezig is. vrijheid blijheid enzow, je kent t vast wel. or so you should.

Ach ja, vraag me af wat ze nou precies willen.
Ik herinner me nog goed dat ik eens aan strongman vroeg wat zijn probleem nou was, hij antwoordde zoiets als, "ik vind dat je niet genoeg met de adviezen van anderen doet" (ofzoiets) HAHAHAHAAAAA!! Wat een ****ing zielepiet ben je dan HAAHAHAHAHAH Cry me a river strongBITCH. Hoop dat je echt een topicban krijgt, want je vergalt het voor iedereen hier om over ONS ding te loggen. Zoals eerder werd gezegd, ga die gastjes aanvallen die 1 uit de 5000 zijn met hun k*t vraagjes over dbol of deca die opgezocht kunnen worden. Ik deel mee wat ik ervaar, dat wordt overal de grond in geboord. Als jij een log houdt over jouw tak van de sport en daar informatie/ervaringen post die voor andere mensen nuttig zijn is dat toch juist prima? Komen daar alle kuurders jou af********? Want dat doe jij!
Je bent gewoon een zielig figuurtje die alleen maar troost put uit het gallen van anderen. Een typisch 'gepest' wezen ben je :D :D

Onzin natuurlijk, niemand weet wat het op echt lange termijn doet, maar er zijn genoeg pro's die toch ook nog leven en veel gekker gebruik hebben. En kom niet aan met "ja maar animal is toch geen pro blablabla", Animal is geen pro, maar dat heeft er weinig mee te maken, pro's zijn ook mensen, misschien is animal z'n lichaam er wel prima tegen bestand en klappert ie nog jaaaaren door zonder enig probleem. Daar kun je pas wat over zeggen als je uitgebreid onderzocht bent!

Animal, we hebben het er in de gym nog over gehad, houd gewoon je focus op je eigen doelen, pik de goeie comments ertussenuit en laat de rest voor wat het is, dit is DBB en hier is iedereen een shredded beast van 120k @ 5%!

*USSR zet z'n helm op en duikt in de loopgraaf! Flame Away!

het is best jammer. ipv dat mensen nu gewoon meelezen en er evt wat van kunnen opsteken om op die manier beter hun eigen beslissingen te nemen. als je het er niet mee eens bent, doe het dan zelf niet. simpel, no?!

het is niet alsof je alleen positieve dingen meldt, genoeg sides ook die af en toe opspelen. leerzame shit IMO. nee, dan liever wat gallen wat jou wellicht de motivatie ontneemt om mss niet meer te loggen. en daar wordt niemand wijzer van.

een dergelijke denkwijze vereist wel enige vorm van intelligentie, het zal daar wel op mislopen denk ik dan maar. call me an arrogant basterd for all i care.

• #1.119
Onzin natuurlijk, niemand weet wat het op echt lange termijn doet, maar er zijn genoeg pro's die toch ook nog leven en veel gekker gebruik hebben. En kom niet aan met "ja maar animal is toch geen pro blablabla", Animal is geen pro, maar dat heeft er weinig mee te maken, pro's zijn ook mensen, misschien is animal z'n lichaam er wel prima tegen bestand en klappert ie nog jaaaaren door zonder enig probleem. Daar kun je pas wat over zeggen als je uitgebreid onderzocht bent!

Animal, we hebben het er in de gym nog over gehad, houd gewoon je focus op je eigen doelen, pik de goeie comments ertussenuit en laat de rest voor wat het is, dit is DBB en hier is iedereen een shredded beast van 120k @ 5%!

*USSR zet z'n helm op en duikt in de loopgraaf! Flame Away!

Ja gozer, dat is zeker waar! Al staan hier geen goede comments meer tussen...

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

het is best jammer. ipv dat mensen nu gewoon meelezen en er evt wat van kunnen opsteken om op die manier beter hun eigen beslissingen te nemen. als je het er niet mee eens bent, doe het dan zelf niet. simpel, no?!

het is niet alsof je alleen positieve dingen meldt, genoeg sides ook die af en toe opspelen. leerzame shit IMO. nee, dan liever wat gallen wat jou wellicht de motivatie ontneemt om mss niet meer te loggen. en daar wordt niemand wijzer van.

een dergelijke denkwijze vereist wel enige vorm van intelligentie, het zal daar wel op mislopen denk ik dan maar. call me an arrogant basterd for all i care.

Hehe, ik zie je hier op de bank zitten roepen met je vinger in de lucht hehe

Terug
Naar boven