MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

idd, ik ben ook van mening dat je meer de jongens van 17j bv die dianabol en deca nemen om "zo snel mogelijke bij de grote jongens te horen" , moet afkeuren dan iemand van volwassen leeftijd dioe beslist het op deze manier te doen, wat zeker geen makkelijke manier is. ik den dat TS soms ook denkt aan de risico's die hij neemt voor zijn sport. Ik zou het daar eerlijk gezegd moeilijk mee hebben, het zou me op den duur afschrikken.
Idd, ieder die er volwassen genoeg voor is, doet gewoon zijn eigen ding he

dan die vinger in je oorbel...........das pas eng

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
  • #1.125
  • #1.127
Drukte is ineens over zeg. Etenstijd rush? :D

idd,wat een loze en domme opmerkingen worden hier wel niet gegeven en dan vooral door mensen die nog s niet kuren of wat er geen verstand van hebben,pure onzin allemaal natuurlijk.
Door mensen als jullie gaan mensen uiteindelijk niet meer eerlijk toegeven wat en hoeveel ze gebruiken .... en dat is net het mooie van deze logs .En iemand die zo kuurt als hij gaat zeker regelmatig naar een dokter dus die zal wel tijdig ingrijpen als er iets scheelt.

Zulke reacties zijn imo gewoon uit pure jaloezie omdat zij dit lichaam nooit zullen krijgen en dan beginnen ze die persoon af te kraken.
Ik gebruik ook al n hele tijd en pas door uit te proberen weet je uiteindelijk welke hoeveelheden en welke soort het beste voor jouw lichaam is en ja dan moet je eens hoge doseringen gebruiken.

En de kilo's blijven er zeker niet continue aan vliegen maar ik kan toch ongeveer 1kilo per week winnen als ik bulk.En je lichaam gaat er zowiezo continue beter uitzien als je continue kuurt,betere defenitie ........

• #1.129
idd,wat een loze en domme opmerkingen worden hier wel niet gegeven en dan vooral door mensen die nog s niet kuren of wat er geen verstand van hebben,pure onzin allemaal natuurlijk.
Door mensen als jullie gaan mensen uiteindelijk niet meer eerlijk toegeven wat en hoeveel ze gebruiken .... en dat is net het mooie van deze logs .En iemand die zo kuurt als hij gaat zeker regelmatig naar een dokter dus die zal wel tijdig ingrijpen als er iets scheelt.

Zulke reacties zijn imo gewoon uit pure jaloezie omdat zij dit lichaam nooit zullen krijgen en dan beginnen ze die persoon af te kraken.
Ik gebruik ook al n hele tijd en pas door uit te proberen weet je uiteindelijk welke hoeveelheden en welke soort het beste voor jouw lichaam is en ja dan moet je eens hoge doseringen gebruiken.

En de kilo's blijven er zeker niet continue aan vliegen maar ik kan toch ongeveer 1kilo per week winnen als ik bulk.En je lichaam gaat er zowiezo continue beter uitzien als je continue kuurt,betere defenitie ........

:D hehehe :D Goeie post gozer!
Vind ik zelf ook. De gains gaan echt niet meer zo snel als eerst, maar definitie en vorm vind ik toch echt zeer veel beter worden! Ik vind zelf dat je in 8-10 weken niet compleet kan veranderen. Ben je net bezig met een goede verandering, ga je weer off..

• #1.131
Hehe, sorry gozer, niemand meer die daar 'advies' over kan geven. Heb een topicban aangevraagd. Dus in dit log zien we ze niet meer... :D

Hehe, sorry gozer, niemand meer die daar 'advies' over kan geven. Heb een topicban aangevraagd. Dus in dit log zien we ze niet meer... :D

shit, er zat hier juist zo'n trainings expert... mss 6x PW fullbody ofzo? en dan elke training tot failure... klinkt als een plan, right? :D

• #1.133
shit, er zat hier juist zo'n trainings expert... mss 6x PW fullbody ofzo? en dan elke training tot failure... klinkt als een plan, right? :D

I love it when a plan comes together...

De befaamde Hannibal Smith uitspraak..
Hoe zou Mr.T hebben gekuurd.. Oh nee, die drink melk (of gewoon liters pure winny depot :D)

ik zit je pics door te bladeren maar mijn complimenten goede vooruitgang TOP

• #1.135
bedankt man! Tof van je. Er is gelukkig veel veranderd aan m'n fysiek! Hoop dit de volgende periode weer te kunnen doen.

hoe zit het met die buikstreek qua vet? In een vd eerste foto's van je leek het wel op mijn middel, maar jij gaat precies vooruit :( Zelfs de T3 brengt niet wat ik had gehoopt, volgende stap dnp??? :p (nee toch niet, heel verleidelijk maar...)

je wint ook veel aan defintie, dat is alleszins goed he, zo zie je dat je kwaliteitsmassa gaint

Maar die pro's krijgen professionele begeleiding etc. Hoe heb jij 'alles' geleerd Animal?

• #1.139
Maar die pro's krijgen professionele begeleiding etc. Hoe heb jij 'alles' geleerd Animal?

Ligt eraan wat je onder alles verstaat lenn?
Meeste info van Dbb afgehaald en verschillende gasten over verschillende dingen gesproken en dergelijke.

Terug
Naar boven