XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Respect voor je passie in bodybuilding man zijn er maar weinig die zo denken als jou "wil zo groot mogelijk worden:D" vind dat echt mooi om te horen..
Heb een paar vragen :

* Heb je trouwens nooit last gehad van gyno ?
* Watvoor werk doe je eigelijk om dit alles te kunnen betalen, en er ook nog goed tijd voor te maken ?

Succes in je nakuur man :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
bedankt man!
Ik ben glazenwasser. En ook dat betaald goed. En waar ramen zijn is werk natuurlijk! Dus zo kan je heel leuk bijverdienen als je nog eens een extra wijk of klus hebt! En als je vroeg begint ben je vroeg klaar, dus daar kan je de tijd vandaan halen.

En gyno heb ik zeker wel gehad, maar dat is dankzij letro weer weggetrokken!

• #1.144
Voor diegene die het Dnp log niet hebben gevolgt, zal ik hier even een update zetten.
Ook over de komende cycle en wat meer info.
Ik wil namelijk dit log als main log gaan houden, ook voor de komende cycles en trainingen.

Hier kunnen jullie mijn Dnp-log vinden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/nieuw-log-dnp-216540/
Daarin staat alles over de afgelopen 2 weken.
Ik heb opgebouwd van 200mg naar 1200mg en de laatste 4 dagen op 1000mg gebleven.
Dat is tot nu toe de warmste periode in mijn leven geweest.
Hitte vlagen van hier tot... ach, lees het zelf maar!
Dat geeft een completer beeld als een kleine samenvatting.
In ieder geval ben ik 10kg afgevallen in 2 weken :D

Mocht iemand ook geinteresseerd raken in dnp, lees dan het log goed door, lees ook die van Kriel (ook in de kuurdagboek sectie) en lees zeer goed over de gevaren van dnp en tel ze als dubbel zo zwaar! Pak alle info die je kan pakken hierover op google, dbb en onze logboeken om zoveel als mogelijk gevaren te verminderen/uit te sluiten!!

Ik ben momenteel bezig met 20mg Nolvadex en 20mg Aromasin als nakuur.
Hgh loopt op 4iu eod ernaast met 100mcg T4.
Ik blijf zo'n 6 weken op de nakuur, dan laat ik bloed prikken en kijk ik aan de hand van bloedwaardes of ik nog langer doorga of niet. Ik blijf sowieso nog 3 maanden off en dan zal ik weer beginnen met een volgende cycle. Dit gaat de 4e worden en ook met wat nieuwe AAS.
De kuur wordt als volgt:

Phase One

Wk 1-2 500 Test E EW
Wk 3-7 750 Test E EW
Wk 1-2 400 Tren E EW
Wk 3-7 600 Tren E EW
Wk 1-7 500 Bold EW
Wk 1-7 25mg Provi ED
Wk 1-7 4iu HGH EOD
Wk 1-7 100mcg T4 ED
Wk 1-4 14iu Insuline 5/2

Phase Two

Wk 8-9 750 Test Cyp EW
Wk 10-14 1000 Test Cyp EW
Wk 8-14 600 Tren E EW
Wk 8-14 600 Bold EW
Wk 8-14 25mg Provi ED
Wk 8-14 4iu HGH EOD
Wk 8-14 100mcg T4 ED
Wk 11-14 14iu Insuline 5/2

Phase Three

Wk 15-21 200 Test Prop EOD
Wk 15-21 200 Mast Prop EOD
Wk 15-21 100 Win Depot EOD
Wk 15-21 25mg Provi ED
Wk 15-21 4iu HGH EOD
Wk 15-21 100mcg T4 ED

Flinke kuur, maar zal er wel wat leuks aan massa uit weten te halen.
Wil de eerste 7 weken flink massa proberen te pakken, de tweede 7 weken erg veel focus leggen op definitie en vetverbranding en de derde 7 weken richting wedstrijdshape en dan verder beslissen.

Zoals ik al zei wil ik dit log als mijn standaard log gaan houden, want anders heb ik er teveel en is het einde zoek. Alles overzichtelijk hierin.
Net ook getraind, zwaar k*t!
Denk dat dat een korte terugslag van de dnp is geweest.
Je lichaam loopt ver boven zijn kunnen met een verhoogde temperatuur en een calorie verbruik van 150%
Echt zwaar is dat. Denk dat dit het zwaarste middel is wat ik ooit heb genomen.
Voel mezelf echt de hele dag al in dutje stand vertrekken haha!
Nu eerst even biefstuk eten met rijst en dan mijn laatste slaapje als 24-jarige doen :D Morgen paaarty!!
En rug/biceps trainen!

Mazzel!

Waarom in de 1e twee weken lager in je test en tren dan in de weken erna? Ik zou eerder kiezen voor een kickstart ipv opbouwen of komt het zo beter uit qua vials?

Verder een lekker kuurtje, ik start half september met een vergelijkbare kuur in de zin van dat ik om de 8 (ipv 7) weken van gear ga wisselen.

In ieder geval alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag morgen!

• #1.146
Nee geen rede eigenlijk, ik heb eens een frontload gedaan, werkte niet voor me.
Ook gewoon een keer daarna zelfde dosering aangehouden en nu gewoon even opbouwen. Kan m'n hol zich weer klaar maken voor ik schat zo'n 50 injects in 21 weken... Oh nee, de laatste 7 zijn bijna dagelijk... ****...

Thnx man!

rustig opbouwen met een lang kuur werkt perfect, kick start is voor een korte kuur,
Zo krijg je minder last van de (eventuele) sides

doseringen opbouwen is zeker gunstig in een dergelijk lange kuur. geeft toch elke keer weer net een nieuwe prikkel. goed dat iemand zn verstand gebruikt ipv hier met de kudde mee te mekkeren. :thumbs:

EDIT: gefeliciteerd bro !!!!!!

Gefeliciteerd sletje:D
Mag je maar een hele grote jongen worden.

taart taart wij willen taart.........zit toch op DNP

:hb: Animal :kiss:

En ook ik wil taart :D

10kg in 2 weken is uber lekker seg ... Misschien staat het in je log, maar ik heb het niet
helemaal gelezen, enkel de laatste pagina's, maar ik heb nog enkele vraagjes :
- cardio ook gedaan?
- krachtverlies?
- denk je dat vet% makkelijk vast te kunnen houden?
- ben je gevoeliger voor eca/clen geworden?

gefeliciteerd ouwe hahahahaha ikke wil ook taart

gefeliciteerd ouwe :wanker: :birthday:

Ouwe lul, proficiat.

Jammer dat je gestopt bent met de DNP anders had je lekker op je verjaardag bij de family kunnen zweten, lekker iedereen een bezwete hand geven...:eek:

Gefeliciteerd!
stukje taart?

gefeliciteerd bro!

Ook gefeliciteerd!

Gefeliciteerd.

Happy B-day!

Terug
Naar boven