AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
10kg in 2 weken is uber lekker seg ... Misschien staat het in je log, maar ik heb het niet
helemaal gelezen, enkel de laatste pagina's, maar ik heb nog enkele vraagjes :
- cardio ook gedaan?
- krachtverlies?
- denk je dat vet% makkelijk vast te kunnen houden?
- ben je gevoeliger voor eca/clen geworden?

Nee totaal geen cardio gedaan,
Veel krachtverlies tijdens de cycle,
Ja denk het wel, heb daaromheen veel cardio gedaan dus zal niet heel erg terugvallen hoop ik,
Nee met die dingen nog nie gevoeliger, misschien met clen, maar eca heb ik tijdens dnp genomen wegens lethargie.

taart taart wij willen taart.........zit toch op DNP

Jij krijgt pasteitjes, nasi en chocotaart viezerik haha

Ouwe lul, proficiat.

Jammer dat je gestopt bent met de DNP anders had je lekker op je verjaardag bij de family kunnen zweten, lekker iedereen een bezwete hand geven...:eek:

Haha nou de dnp halfwaardetijd is heel laag nu, maar bezwete handjes kan iedereen nog krijgen hoor hahaha! Thnx plen!

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Bedankt voor de felicitaties gasten!!

gefeliciteerd

Gefeliciteerd Animal.
Happy more years.

Gefeliciteerd kerel...

• #1.166
Thnx gasten. Ik heb kriel net overladen met nasi, pasteitjes, maar de taart sloeg hij over... Die eet ik dan maar verder op, net als de nootjes en pasteitjes...

Oink, 3/4 chocolade taart in je uppie??

Gefeliciteerd kerel

• #1.171
Filmpje hoe ik kots zeker :D Heb nu m'n tweede grote stuk op hehe

Gefeliciteerd kerel... beetje laat maar jah:o

Hoe sta je er inmiddels bij? Hoe ben je opgedroogd? :D

• #1.174
Haha, nee niet opgedroogd.
Heb wel een aardige rebound. Zit nu op goed 96kg, maar wel erg veel vet van mijn rug af.
Kracht komt ook wel weer aardig terug, maar nakuur is ook wel te voelen.
Herstel veel minder snel, kracht is er wel, maar zakt snel weg. Minder honger, minder zin om te trainen en snel uitgeput.

Daarnet eindelijk weer benen kunnen trainen.
Hehe heb dinsdag namelijk beetje te zwaar getraind.

Backsquats 4x16 (4xheel, 4xhalf onder, 4xhalf boven, 4xheel)
Sumosquats 2x10x120kg
Legpresses 4x15x200kg
Donkey raises 3x15
Calf presses 3x15

Normaal deed ik alles rustig en op herhaling, maar ben nu weer eens voor de verandering wat zwaarder gegaan. Ben dat echt helemaal niet meer gewend. Wist ook niet meer dat je zo diep kon zakken met 120kg op je nek hehe, ongelooflijk dat ik top 215kg heb gesquat...

Vandaag dan eindelijk weer de 2e been sessie kunnen doen, iets minder dan dinsdag, maar met trillende benen weggelopen..

Legextensions 8x15 (vasthouden bovenaan)
Legcurls 8x15
Standing calf raises 3x12
Calf presses 3x12

Ben nu weer een poging aan het wagen om goed strak in dieet te komen, want na de dnp is dat best moeilijk :D
Vanochtend begonnen met cardio en eca en net 100gr rijst met 200gr kip en 250gr kwark gegeten.
Rest van de dag lekker laag in carbs blijven, kip en pepers eten en hangen als een zoutzak op de bank ;)
Heeeeerlijk!

Ok maar die rebound zal waarschijnlijk geen vet zijn neem ik aan. Maar al met al tevreden met de resultaten? Komen er nog foto's van hoe je er nu bij staat?

Haha ja dat gevoel ken ik, ik heb afgelopen woensdag voor het eerst in 4 weken (vakantie en een kleine blessure) weer echt benen kunnen trainen. Had echt een zieke pomp in mijn quads, hams en reet. Kan gelukkig vandaag weer een beetje normaal lopen :D

Maat

Heb je alweer wat energie?
Al iets gemerkt van kracht-rebound?
Andere bijwerkingen?
Zou je aub nog een keer een foto willen posten?

• #1.177
Ja energie komt toch aardig op peil moet ik zeggen, al heb ik wel veel behoefte aan slaap. Maar als ik wakker ben is de energie iig goed!
Lijkt erop alsof ik ook weer wat sterker aan het worden ben en ook meer spierconditie krijg. Bijwerkingen nog niet echt, behalve minder libido en niet vaak een stijve Tom, maar hoop dat dit met Aro/Nolva snel beter wordt. Is niet nix, zo lang on zijn pffff!

En foto's wacht ik ff mee. Nadat de dnp eruit was deed het melk/lactose/nakuur vocht een beetje zijn intrede, wat uiteraard zeer normaal is na de kuur. Dus mijn bigorexia gedachtes zijn er nu toch niet echt en ben mentaal ook niet in de spiegel mood :D Ook zeer normaal na de kuur haha! Dus de foto's blijven heel ff uit. Die van laatst tijdens de dnp zeggen ook al genoeg ;)

• #1.178
Hehe, ik vond nog ff een foto van voordat ik ooit trainde :D

OMG wat erg haha!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit waren nog een paar van in mijn laatste kuur

Mooie vooruitgang :D :thumbs:

Veel beter niet kunnen gaan trainen.... Je had goeie fysiek hehehe

Terug