- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Met de "before" pic kan ik je prima verslaan
Nog gefeli met je B-day man! Heb 't gemist, raincheck?
Zat de hele avond te huilen om je sms...
pffff snoeppakket............zo mager etentje heb ik nog nooit gehad....kon gelijk door naar de mac...lekkere verjaardag,kost je nog 25 euro voor kadootje ook,Els zei al,dat eten we er never uit......hahahahahaha.
Je bent zo heerlijk om te jennen....

verdomd mooie vooruitgang kerel! hoop dat ik over 3,5 jaar ook met dergelijke foto's aan kan komen zetten![]()
Komt goed, trainingslog moet alleen nog even wat bekendheid krijgen geloof ikDenk dat je een heel einde gaat komen, zie dat je een trainingslog hebt en je bent al op dbb beland!
Dan ben je al beter bezig dan dat je niets doet!

Komt goed, trainingslog moet alleen nog even wat bekendheid krijgen geloof ik
Binnenkort ook op zoek naar een goeie gym in Den Haag, jij toevallig nog tips? Heb gehoord dat Kneet retedruk is tussen 6 en 8 's avonds.

Ah, daar heeft mijn lieve zusje het ook altijd over. Zal eens komen kijkenEn als je zelf ook in Den Haag woont kan je bij Oasis komen trainen.

Ah, daar heeft mijn lieve zusje het ook altijd over. Zal eens komen kijken![]()
Log gaat vanzelf lopen, maak het een beetje spectaculair! Foto'tje erin, filmpje erbij. Altijd leuk!
En als je zelf ook in Den Haag woont kan je bij Oasis komen trainen.
[Link niet meer beschikbaar]
Leuke gym met alles wat je maar nodig hebt. Heeeel veel losse schijven en dumbbells en veel apparaten. Dus kom eens kijken![]()

Train jij daar zelf ook?
Op websites van sportscholen ziet het er altijd zo ****ing p*ssy uit, waarschijnlijk omdat ze het grote fitness publiek niet willen afschrikken ofzo maar ik denk dan juist, zou je er ook daadwerkelijk kunnen trainen?![]()
Je hoeft toch niet in den Haag te wonen om er te komen trainen wel?![]()
Bange ecto's heb ik als ontbijtPaar grote gasten, en voor de rest wat bange ecto's!

Paar grote gasten, en voor de rest wat bange ecto's!