AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

hoe lang zit er tussen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Kriel, shut up :D

Zit denk ik zo'n 3,5 jaar tussen. Waarvan 1 jaar niet serieus (4xpw een k*tschema en k*t voeding) en 2,5 jaar serieus (toen kwam ik op dbb) en 1,5 jaar daarvan kuren.

vind ik zeer net resultaat kerel, volg je logjes al tijdje maar wist niet precies hoe lang je trainde

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als je alleen dit al kijkt, toen je al trainde, damn

• #1.184
Thnk joe men :D
Die bovenste foto weet ik niet meer of ik toen al kuurde of niet... Dacht zelf dat ik net met de eerste bezig was..

Met de "before" pic kan ik je prima verslaan ;)

Nog gefeli met je B-day man! Heb 't gemist, raincheck?

• #1.186
Met de "before" pic kan ik je prima verslaan ;)

Nog gefeli met je B-day man! Heb 't gemist, raincheck?

Ja bedankt :D Zat de hele avond te huilen om je sms...
Was gezelli, Kriel en Rusher waren er en ze kregen een snoep pakketje mee, dus kriel is een beetje dik nu :D

pffff snoeppakket............zo mager etentje heb ik nog nooit gehad....kon gelijk door naar de mac...lekkere verjaardag,kost je nog 25 euro voor kadootje ook,Els zei al,dat eten we er never uit......hahahahahaha.

Je bent zo heerlijk om te jennen....

• #1.188
pffff snoeppakket............zo mager etentje heb ik nog nooit gehad....kon gelijk door naar de mac...lekkere verjaardag,kost je nog 25 euro voor kadootje ook,Els zei al,dat eten we er never uit......hahahahahaha.

Je bent zo heerlijk om te jennen....

Gore hond :D
Je bent weer in een heerlijke bui haha! Soms veel naakte wijven bij de boulevard?

verdomd mooie vooruitgang kerel! hoop dat ik over 3,5 jaar ook met dergelijke foto's aan kan komen zetten :)

• #1.190
verdomd mooie vooruitgang kerel! hoop dat ik over 3,5 jaar ook met dergelijke foto's aan kan komen zetten :)

Denk dat je een heel einde gaat komen, zie dat je een trainingslog hebt en je bent al op dbb beland!

Dan ben je al beter bezig dan dat je niets doet!

Denk dat je een heel einde gaat komen, zie dat je een trainingslog hebt en je bent al op dbb beland!

Dan ben je al beter bezig dan dat je niets doet!
Komt goed, trainingslog moet alleen nog even wat bekendheid krijgen geloof ik :D
Binnenkort ook op zoek naar een goeie gym in Den Haag, jij toevallig nog tips? Heb gehoord dat Kneet retedruk is tussen 6 en 8 's avonds.

• #1.192
Komt goed, trainingslog moet alleen nog even wat bekendheid krijgen geloof ik :D
Binnenkort ook op zoek naar een goeie gym in Den Haag, jij toevallig nog tips? Heb gehoord dat Kneet retedruk is tussen 6 en 8 's avonds.

Log gaat vanzelf lopen, maak het een beetje spectaculair! Foto'tje erin, filmpje erbij. Altijd leuk!

En als je zelf ook in Den Haag woont kan je bij Oasis komen trainen.

[Link niet meer beschikbaar]

Leuke gym met alles wat je maar nodig hebt. Heeeel veel losse schijven en dumbbells en veel apparaten. Dus kom eens kijken ;)

• #1.194
Log gaat vanzelf lopen, maak het een beetje spectaculair! Foto'tje erin, filmpje erbij. Altijd leuk!

En als je zelf ook in Den Haag woont kan je bij Oasis komen trainen.

[Link niet meer beschikbaar]

Leuke gym met alles wat je maar nodig hebt. Heeeel veel losse schijven en dumbbells en veel apparaten. Dus kom eens kijken ;)

Train jij daar zelf ook?
Op websites van sportscholen ziet het er altijd zo ****ing p*ssy uit, waarschijnlijk omdat ze het grote fitness publiek niet willen afschrikken ofzo maar ik denk dan juist, zou je er ook daadwerkelijk kunnen trainen? :D
Je hoeft toch niet in den Haag te wonen om er te komen trainen wel?;)

• #1.196
Train jij daar zelf ook?
Op websites van sportscholen ziet het er altijd zo ****ing p*ssy uit, waarschijnlijk omdat ze het grote fitness publiek niet willen afschrikken ofzo maar ik denk dan juist, zou je er ook daadwerkelijk kunnen trainen? :D
Je hoeft toch niet in den Haag te wonen om er te komen trainen wel?;)

Ja ik train er zelf ook. Het publiek is niet erg hardcore, maar daar breng ik wel verandering in hèhè.
Paar grote gasten, en voor de rest wat bange ecto's!

oh god, boor heeft weer nieuw vriendje gevonden

Terug
Naar boven