ironaddicted
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik vind je benen wat minder dan op je andere fotos , maar best wel een goed fysiek hoor

je chickie is best groot, en lekker
...
knalze, lekker herstellen en over een tijdje weer vol dr in.
ga je ook bijhouden hoe je herstel verloopt, wel zo interresant vind ik.

Benen bijna recht van voren zien sucken sowieso gozer![]()
zo te zien ben je behoorlijk wat massa kwijt, jammer dat je geen vet-% heb laten meten.
was toch wel benieuwd geweest naar de verhoudingen vet/spierverlies.

x2....ook had ik graag dezelfde foto's gezien als 2 wkn geleden, zodat we konden zien of er idd weer "bijgeladen" is.

wat zijn je toekomstige plannen kwa kuren?? En wanneer..
Foto zien er goed uit..

Spierverlies zal wel gebeuren, maar maak ik me niet druk om. Feit is dat ik alleen door wat cardio spierverlies zal hebben, maar dat haal ik later wel in. Dnp vreet vet, geen spier.

Goede pics weer gozer! Altijd leuk om iemand te zien die zen log zo mooi bijhoudt.
Maar ik maak hier even snel een bedenking: ben je zeker dat je geen spierverlies geleden hebt bro?
Neem dat je voor je dnp cycle op 15% stond en je 100kg weegt (even om makkelijk te rekenen), en je hebt 10kg verloren door je cycle.
10kg van 100kg= 10%
Moest die 10kg puur vet zijn, dan zou je nu op een procentje of 5 moeten staan, wat je niet doet.
Ik gok dat je nu op een procent of 10 staat, dus dan ben je 5kg vet kwijt. (Wat nog geen kleine prestatie is op 2 weken met McDonalds tussendoor) Maar dat wil wel zeggen dat je nog ergens 5kg laten liggen hebt. Lijkt me sterk dat dat allemaal vocht is.
dus enig spierverlies zit erbij. Wat het rottige is, is dat mijn maat die vet meet op vakantie was en ik dus niet direct kon laten weten. Daarom moest ik maar op kg uitgaan.