Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Update!

Ja ja! Weer een log-update van Animal.
Net eindelijk even weer de puf gehad om borst/triceps te trainen en daarna foto's te maken.

Benchen ging ook weer eens lekker, leek erop dat ik eindelijk weer een beetje kracht had.

Incline Bench
8x100
8x100
8x110
8x60 (guillotine press)

Was er wel weer eens tevreden over.
Zit ook wel lekker in de nakuur vind ik. Krijg en neem genoeg rust, puisten zijn nihil en libido is niet compleet weg (wat ik wel had verwacht voor ff).

Voor de rest weinig boeiends te melden, dus gooi maar ff wat foto's op.
Verwacht niet teveel, want tis nakuur hè! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog eentje van Mish d'r armpie ;)

je chickie is best groot:P, en lekker;)...

knalze, lekker herstellen en over een tijdje weer vol dr in.

ga je ook bijhouden hoe je herstel verloopt, wel zo interresant vind ik.

pics zien er goed uit kerel, ik zie veel verschil!!

ik vind je benen wat minder dan op je andere fotos , maar best wel een goed fysiek hoor

zo te zien ben je behoorlijk wat massa kwijt, jammer dat je geen vet-% heb laten meten.

was toch wel benieuwd geweest naar de verhoudingen vet/spierverlies.

• #1.208
je chickie is best groot:P, en lekker;)...

knalze, lekker herstellen en over een tijdje weer vol dr in.

ga je ook bijhouden hoe je herstel verloopt, wel zo interresant vind ik.

klopt, en klopt :D
Ja zal beetje blijven loggen over herstel, en daarna ga ik ook hierin weer loggen over de volgende kuur!

zo te zien ben je behoorlijk wat massa kwijt, jammer dat je geen vet-% heb laten meten.

was toch wel benieuwd geweest naar de verhoudingen vet/spierverlies.

x2....ook had ik graag dezelfde foto's gezien als 2 wkn geleden, zodat we konden zien of er idd weer "bijgeladen" is.

wat zijn je toekomstige plannen kwa kuren?? En wanneer..
Foto zien er goed uit..

• #1.212
sucken is wel veel gezegd man

Tja ach hehe je snapt me ;)

x2....ook had ik graag dezelfde foto's gezien als 2 wkn geleden, zodat we konden zien of er idd weer "bijgeladen" is.

Kan je het verschil niet zien tussen de foto's tijdens dnp en deze, ook al is de pose anders? Bij die andere zie ik er verschrikkelijk leeg uit. Hier zit niet ontzettend veel massa op, maar wat ik al zei, de nakuur en dnp tellen goed mee. Bij die andere was het dramatisch :D
En joh, massa zit er zo weer voor 150% bij!

wat zijn je toekomstige plannen kwa kuren?? En wanneer..
Foto zien er goed uit..

Volgende kuur zal over een maand of 2 komen.
Planning is om de eerste fase voor korte sets, zware gewichten te gaan.
2de fase voor langzame en concentrated reps en de derde fase gaan we 7 weken keihard rippen.

Dus hoop goed uit te komen op 100kg met 8% en een mooie vollere borst ;)

• #1.213
Vanaf vandaag weer een cycle dnp tot aan 11 september. Gewicht is nu 92kg nuchter en vet percentage is 10,1%

Vorige cycle bestond uit veel slecht en vet eten waar ik als een razende op zakte, deze cycle wordt clean met cardio erbij.
Zo wil ik kijken uit wat ik meer kan halen maw waar ik beter op reageer tijdens dnp.
Ik wilde eigenlijk langer, maar het is nog maar moeilijk te krijgen... MP kapt met de poeder las ik van Kriel. Zal daar wel mee te maken hebben?

Ga naar 3/4 caps per dag.

Laatst bewerkt:
Succes, ik sta weer te volgen :D

ik ken van dnp nog geen kloten. maar je bent nog maar net off. heb je geen bang voor spierverlies. toch zeker met de cardio die je nu van plan bent...???

• #1.216
Spierverlies zal wel gebeuren, maar maak ik me niet druk om. Feit is dat ik alleen door wat cardio spierverlies zal hebben, maar dat haal ik later wel in. Dnp vreet vet, geen spier.

Goede pics weer gozer! Altijd leuk om iemand te zien die zen log zo mooi bijhoudt.

Maar ik maak hier even snel een bedenking: ben je zeker dat je geen spierverlies geleden hebt bro?

Neem dat je voor je dnp cycle op 15% stond en je 100kg weegt (even om makkelijk te rekenen), en je hebt 10kg verloren door je cycle.

10kg van 100kg= 10%
Moest die 10kg puur vet zijn, dan zou je nu op een procentje of 5 moeten staan, wat je niet doet.
Ik gok dat je nu op een procent of 10 staat, dus dan ben je 5kg vet kwijt. (Wat nog geen kleine prestatie is op 2 weken met McDonalds tussendoor) Maar dat wil wel zeggen dat je nog ergens 5kg laten liggen hebt. Lijkt me sterk dat dat allemaal vocht is.

• #1.220
Goede pics weer gozer! Altijd leuk om iemand te zien die zen log zo mooi bijhoudt.

Maar ik maak hier even snel een bedenking: ben je zeker dat je geen spierverlies geleden hebt bro?

Neem dat je voor je dnp cycle op 15% stond en je 100kg weegt (even om makkelijk te rekenen), en je hebt 10kg verloren door je cycle.

10kg van 100kg= 10%
Moest die 10kg puur vet zijn, dan zou je nu op een procentje of 5 moeten staan, wat je niet doet.
Ik gok dat je nu op een procent of 10 staat, dus dan ben je 5kg vet kwijt. (Wat nog geen kleine prestatie is op 2 weken met McDonalds tussendoor) Maar dat wil wel zeggen dat je nog ergens 5kg laten liggen hebt. Lijkt me sterk dat dat allemaal vocht is.

jawel hoor, heb duidelijk vermeld dat ik ook in de nakuur zit ;) dus enig spierverlies zit erbij. Wat het rottige is, is dat mijn maat die vet meet op vakantie was en ik dus niet direct kon laten weten. Daarom moest ik maar op kg uitgaan.

Terug
Naar boven