Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, is me nog niet gelukt... Ik kan het goede nummer niet vinden. Ik weet wel een beetje wat ik wil doen en welke poses, maar het nummer moet kloppen
Ik ben geen p*ssy, dus wil ook geen rustig liedje ofzo. Het moet rock/metal of iets in die richting zijn![]()

Okee hier ff een korte update, omdat er toch niemand reageerd
Trainen ging lekker vandaag! Benen gedaan en begonnen met 21en
21x70kg
21x80kg
21x90kg
21x80kg
21x70kg
Zuur als de t*ring haha!
Ook nog presses gedaan,
10x120kg
10x200kg
8x280kg en daarna was het over
Daarna nog extensions 3x10 en wat hamstrings.
Daarnet nog even 1ml npp gezet in mijn been en die was minder pijnlijk als in mijn schouders.
Heeft iemand dat wel eens gehad met NPP of iets anders? Ik zette gewoon 1ml met een 0.7x30mm naald en ik ging de dagen erna kapot. Helemaal gevoelig en kom hem niet optillen. 2 dagen erna heb ik het met een 0.5x16mm gezet in mijn andere schouder en het is gewoon net zo erg...
Hadden jullie het wel of niet en bij welke dosering en welk steroid?
De mazzel en nu wel ff reageren hè! Muhahaha!!!
Damn, heb dit ook een keer gedaan en het was alsof ik even in de hel heb geleefd :d. Wat doe je allemaal voor je hamstrings als ik vragen mag?

Ik mis wel de Tren, die merkte ik echt heel snel! Ach, de ace komt over 5 weken Nee man! Gewoon knallen, lekker laag beginnen. Je reageerd erg hard op die wisseling in herhalingen!
oké man, zal ik zeker eens doen. maar is mss erder iets voor in de cut zo 21-en?
Haha 21en met 110 zoals ik bij Ibo deed was zeker voor definitie, maar heb zoveel gescheurd in mijn benen dat ze wel dubbel zo groot moeten worden binnen aanzienlijke tijd haha!