Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Disturbed - The game

hey animal,hoe gaat ie,voel je al wat van winny?

• Topic Starter Topic Starter
hey animal,hoe gaat ie,voel je al wat van winny?

Weet nog niet echt wat ik zou moeten voelen. Was de laatste paar dagen goed misselijk en heb zoveel spierpijn van deze week!
Hoop dat ik vanaf vandaag weer lekker kan knallen met krachttoename!
Ik zie er al wel wat voller uit vind ik dan. Maybe vandaag nog een foto'tje posten!

Potverdomme wat is het ineens weer stil hier!
Trainen van vandaag ging lekker! Borst/Biceps was het en heb daarom ook lekker IGF in de biceps gezet!
Heb een heerlijk oefeningtje gedaan met banken, 7xlaag, 7xhoog, 20 sec op lockout aangespannen houden en dan 7xfull. Shit hé! Das echt lekker I! ;)
Er zaten ook flyes en pull-overs in en om af te maken nog eens 4x6 schuinbanken op een lekker zwaar gewicht.

Toen dat over was heb ik nog even lekker biceps erin geknald en nu voelde ik de Igf lekker pompen!
4 oefeningen waarvan 2 op herhaling en 2 op gewicht. Vol, vol en nog eens VOL zat ik!
Toen was het tijd om te gaan posen en heb weer 2 rondjes gedaan met de volgende poses:

Rust stand voor
Front bicep
Front lat
Quarter right
Side chest
Side tricep
Quarter right
Rust stand achter
Rear biceps
Rear lat spread
Quarter right
Most muscular
en tot slot Abs/quads

Daarna nog even lekker aan cardio gedaan en zit nu lekker uit te rusten op de bank!
Gister nog lekker 2ml Test en 1ml NPP gehad en morgen weer tijd voor 1ml NPP
Dit was het weer! Geen foto's vandaag, volgende week beter!

Laters en goed weekend!

bizare bench, maar zal zeker wel branden :rocknana::thumbs:

Ooohh yeahh! Die knalt!!

update? :)

Haha, na mijn laatste 3 update's is er geloof ik maar 1x gereageerd.
Dalijk weer trainen en dan zal ik ff updaten. Heb lekker vrij gehad afgelopen paar dagen en weekend train ik bijna nooit, dus vandaar dat het van mijn kan ff stil was ;)

Okee hier ff een korte update, omdat er toch niemand reageerd :D
Trainen ging lekker vandaag! Benen gedaan en begonnen met 21en

21x70kg
21x80kg
21x90kg
21x80kg
21x70kg

Zuur als de t*ring haha!
Ook nog presses gedaan,

10x120kg
10x200kg
8x280kg en daarna was het over :D
Daarna nog extensions 3x10 en wat hamstrings.

Daarnet nog even 1ml npp gezet in mijn been en die was minder pijnlijk als in mijn schouders.
Heeft iemand dat wel eens gehad met NPP of iets anders? Ik zette gewoon 1ml met een 0.7x30mm naald en ik ging de dagen erna kapot. Helemaal gevoelig en kom hem niet optillen. 2 dagen erna heb ik het met een 0.5x16mm gezet in mijn andere schouder en het is gewoon net zo erg...

Hadden jullie het wel of niet en bij welke dosering en welk steroid?
De mazzel en nu wel ff reageren hè! Muhahaha!!!

ziet er allemaal goed uit lekkere hard core trainingen heerlijk zie je onder tussen al veranderingen van je lichaam?

Okee hier ff een korte update, omdat er toch niemand reageerd :D
Trainen ging lekker vandaag! Benen gedaan en begonnen met 21en

21x70kg
21x80kg
21x90kg
21x80kg
21x70kg

Zuur als de t*ring haha!
Ook nog presses gedaan,

10x120kg
10x200kg
8x280kg en daarna was het over :D
Daarna nog extensions 3x10 en wat hamstrings.

Daarnet nog even 1ml npp gezet in mijn been en die was minder pijnlijk als in mijn schouders.
Heeft iemand dat wel eens gehad met NPP of iets anders? Ik zette gewoon 1ml met een 0.7x30mm naald en ik ging de dagen erna kapot. Helemaal gevoelig en kom hem niet optillen. 2 dagen erna heb ik het met een 0.5x16mm gezet in mijn andere schouder en het is gewoon net zo erg...

Hadden jullie het wel of niet en bij welke dosering en welk steroid?
De mazzel en nu wel ff reageren hè! Muhahaha!!!

Damn, heb dit ook een keer gedaan en het was alsof ik even in de hel heb geleefd :d. Wat doe je allemaal voor je hamstrings als ik vragen mag?

Damn, heb dit ook een keer gedaan en het was alsof ik even in de hel heb geleefd :d. Wat doe je allemaal voor je hamstrings als ik vragen mag?

Hamstrings heb ik altijd maar 3 oefeningen.
Squat, seated leg curls altijd 5x15 met oplopend gewicht en dan lying leg curls 3x10 op massa. En die squats waren verschrikkelijk idd :D

en merk nu duidelijk dat ik voller begin te raken, het gewicht gaat omhoog en we merkten allebei dat het vet wat is geslonken, dus zit weer beweging in :D
Echte groei zie ik nog niet, want ben pas een week bezig ;) Ik mis wel de Tren, die merkte ik echt heel snel! Ach, de ace komt over 5 weken :thumbs:

gaat goed man :thumbs:

die 21-en moet ik ook eens proberen. al heb ik er wat bang voor om eraan te beginnen :D

Nee man! Gewoon knallen, lekker laag beginnen. Je reageerd erg hard op die wisseling in herhalingen!

oké man, zal ik zeker eens doen. maar is mss erder iets voor in de cut zo 21-en?

Haha 21en met 110 zoals ik bij Ibo deed was zeker voor definitie, maar heb zoveel gescheurd in mijn benen dat ze wel dubbel zo groot moeten worden binnen aanzienlijke tijd haha!

Terug
Naar boven