XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

zo das nog eens een compliment pfffffffffffffffff

Hey animal, waarom ga je weer 21 weken on? is dit een contest prep? ikzelf ben na 8.5 maanden ervan afgestapt (lange kuren)! 10weken is het! mischien iets langer als je door wilt cutten ervoor/erna!

en tussendoor een 4/6weken 'off'

Spierverlies zal wel gebeuren, maar maak ik me niet druk om.

Snap nooit dat mensen zich hier druk om maken! Wat je eenmaal bereikt hebt (hoe moeilijk het ook was) pak je altijd zo snel terug!
Zelfs na 4 maanden helemaal niets en een vrij ernstig drank en drugsprobleem...! was ik in een 9weken sterker en groter dan ooit! (waarvan 5 ON)

Laat staan als je gewoon blijft trainen en eten! Zelfs in de cut! Spierverliezen doet je lichaam niet zomaar zolang je traint!

Ik zoek graag alles zelf uit en heb het eens geprobeert onder de 2000kcal en minder dan 50gram proteine (moest trouwens moeite doen zo weinig proteine te eten)
verloor niets

Dan ben jij echt een geval apart dareal..wou dat ik dat ook had. Op 2000kcal en 50gr proteine zou ik binnen de kortste keren 10kg vvm kwijt zijn. Ben nu al een paar kg kwijt en dat terwijl ik de meeste dagen nog steeds op +300gr eiwit zit en +3000kcal. Dit is wel na de kuur...zoals jij het hierboven beschrijft bedoel jij ook na de kuur?

Na een kuur verlies je altijd wat aan vvm. Je kan het heel beperkt houden zolang je je dieet extreem goed blijft volgen. Maar na een kuur verder gaan op -2000kcal en maar 50gr proteine?? Degene die dan geen kilo's vvm gaat verliezen zijn een genetisch wonder. Zelfs tijdens een kuur ben je een genetisch wonder van de bovenste plank als je geen spiermassa gaat verliezen met minder dan 50gr proteine per dag...

Laatst bewerkt:
Dan ben jij echt een geval apart dareal..wou dat ik dat ook had. Op 2000kcal en 50gr proteine zou ik binnen de kortste keren 10kg vvm kwijt zijn. Ben nu al een paar kg kwijt en dat terwijl ik de meeste dagen nog steeds op +300gr eiwit zit en +3000kcal. Dit is wel na de kuur...zoals jij het hierboven beschrijft bedoel jij ook na de kuur?

Ben je gek! nee natuurlijk niet na de kuur! At wel veel carbs toen he! is denk een 2jaar geleden! (duurde ook maar 3weken)
Maar je verliest niet zo snel spiermassa! het lijkt vaak zo omdat je depleted enz ben!
Ik probeer altijd mijn kracht te behouden en hier focus ik me altijd op in de cut! Eerst oefening was dan low reps (2/3) en de rest van de training was supersetten! bijvoorbeeld:

Bench: opwarmen en vanaf 100kg steeds 2/3 reps maken en steeds met 10kg verhogen tot je op je max zit!
dumbbell press 15+reps down the rack, tot je de 10kg dumbbells ofzo hebt
schuine bank 10+ reps zelfde principe

Waren dan echt veel sets 10+ per oefening! trainde toen alles 3keer per 2 weken geloof ik!

Dat is trouwens lang geleden want kan me nu niet meer herinneren wanneer ik voor het laatste 1spiergroep per keer trainde!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.226
@ kay. Heb echt last van los hangende huid. Dat zal je zien.

Ben je gek! nee natuurlijk niet na de kuur! At wel veel carbs toen he! is denk een 2jaar geleden! (duurde ook maar 3weken)
Maar je verliest niet zo snel spiermassa! het lijkt vaak zo omdat je depleted enz ben!
Ik probeer altijd mijn kracht te behouden en hier focus ik me altijd op in de cut! Eerst oefening was dan low reps (2/3) en de rest van de training was supersetten! bijvoorbeeld:

Bench: opwarmen en vanaf 100kg steeds 2/3 reps maken en steeds met 10kg verhogen tot je op je max zit!
dumbbell press 15+reps down the rack, tot je de 10kg dumbbells ofzo hebt
schuine bank 10+ reps zelfde principe

Waren dan echt veel sets 10+ per oefening! trainde toen alles 3keer per 2 weken geloof ik!

Dat is trouwens lang geleden want kan me nu niet meer herinneren wanneer ik voor het laatste 1spiergroep per keer trainde!

Hmm ok. Dan zul je echt enorm goede genen hebben. Moet sowieso mn eiwitten heel hoog houden als ik laag in kh zit, maar zal wel persoonsgebonden zijn.

Hmm ok. Dan zul je echt enorm goede genen hebben. Moet sowieso mn eiwitten heel hoog houden als ik laag in kh zit, maar zal wel persoonsgebonden zijn.

Denk niet dat ik zulke goede genen heb hoor! Het is gewoon doorzettings vermogen om die laatste paar reps eruit te persen wat zorgde voor massa behoud

@ kay. Heb echt last van los hangende huid. Dat zal je zien.

Dat kan best kerel...maar dit is nog altijd nooit 10%. Neem daarom ook aan dat je het geschat heb of op een elektrische weegschaal bent gaan staan ;) Ik sta nu rond dat percentage, misschien iets lager. Maar bij 10% moeten er al overal strepen te zien zijn, abs moeten er dan al lekker dik opliggen, lijnen in benen moeten heel duidelijk aanwezig zijn etc. En dat zie ik bij jou nog totaal niet. Zie bv nog geen enkele streep in je borst en schouder. Verder niet lullig bedoeld kerel...maar op 10% zou je er heel anders uitzien, want 10% is al behoorlijk laag.

ff offtopic, @ rob s. ga je die foto nog ergens in het groot posten? ziet er goed droog uit.

Misschien. Ben wel lekker droog maar ook alweer aardig wat massa kwijt ivm slecht eten/trainen en off zijn. Zal straks eens kijken of ik hem upload ;)

• #1.232
pfff voel me echt ****ing sloom. 3 caps genomen vandaag, t*ring warm en val half in slaap. Wel cardio vandaag doen maar geen training. Blij als ik weer on sta. Veel beter hèhè. Zo kinders, zijn jullie weer klaar met jullie praatjes? :D

Top van je dat je nog een keer gaat. Ik ben benieuwd hoever je kunt zakken nu je BF sowieso al lager is! Hoelang cardio je eigenlijk ondanks je PCT ? Persoonlijk doe ik niet aan cardio de eerste 6 weken na m'n kuur! Hoeveel HGH neem je nu nog per dag?

• #1.234
Ja zoals ik al zei heb ik nu kunnen zien hoe mijn verbranding ging op schoon tot vet eten.
Nu wil ik dus zien hoe dit loopt als ik gewoon echt schoon eet met cardio erbij. Ben ook benieuwd of dit effect heeft op de rebound.

Cardio was net 5 minuten opwarmen met roeien (kan ik echt niet) en 20 min fietsen. Wil 5x per week fietsen. Ik kan wel zeggen 3x, maar ik weet dat als ik eenmaal weer effect zie, ik meer wil fietsen haha!
Hgh 4iu om de dag, maar hij is zoooo sterk, dus heb al een week niet genomen. Knieën worden zo stijf als wat op de inject dagen echt niet leuk meer.

Ik heb glucosamine gewrichtscreme met extra hoog gedoseerde gluco, zou dit ook hiertegen kunnen helpen zit ik te denken..?

welke GH heb je dan?

• #1.236
Gewoon greentops, maar ik denk dat ik gewoon goed reageer of erg gevoelig ben voor HGH

ziet er goed uit ouwe... ga topic volgen!

• #1.238
Tof kerel! Welkom!

• #1.239
Voel me trouwens behoorlijk crap. Last van m'n buik, moe, misselijk en ongemakkelijk. Precies zoals de eerste keer dnp in de opstartfase. 1 eca op, 4 dnp, animalpak, magnesium, taurine en een zakje B12-energie. Dus hoop het een beetje te redden vandaag...

Gaat je lukken maat, succes

Terug
Naar boven