XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
ff een bakkie met vis. Lekker hoor! Voel me nog steeds vaag! Maar gaat zeker lukken. Hoop dat ik lekker droog kom te staan en dan naar Italië!

ik weet niet of je het weet kerel,maar 4x dnp in 1 keer...............dan doe je het wel verkeerd,daar hoort minimaal 6 uur tussen elke cap te zitten,zo kan je een fikse vergiftiging oplopen

• #1.243
hmmm heb het echt de vorige cycle ook zo gedaan en tja... Ben er nog, maar ik ga me er dan wel vanaf nu aan houden, wat jij zegt heeft meestal flinke waarheid!

Maar als ik om de 6u een cap neem, ben ik 24u bezig hèhè. Of kan ik ook ochtend 2 en middag 2? En dan 8u ertussen laten?

gewoon het raam iets versmallen,maar je MOET ruimte tussen de caps houden,anders overschrijt je fors de MAC waarde..............daar bedoel ik niet de golden arces mee

welnee om de 4 a 5 uur,maar niet 4 tegelijk

Niet vreemd dat je dan 10kilo afvalt...........dan ben je haast dood

• #1.248
  • #1.249
Hiiittteeeeeeeee. Ben echt warm aan het worden zeg. t*ring hee!
Net alleen 300gr biefstuk op en voor de rest geen carbs anders zweet ik me helemaal compleet de tieves!!

zo, ik kijk ff de andere kant op en je zit alweer aan de DNP :P Succes ermee weer kerel!

Dacht dat je er de Mac Donalds waarde mee bedoelde....

De DNP-gasten komen als paddenstoelen uit de grond vandaan stampen tegenwoordig :D
Hoe gaan de vorderingen Animal, is de borst al enigzins bijgetrokken tov een halfjaartje terug?

Succes verder :thumbs:

• #1.255
De DNP-gasten komen als paddenstoelen uit de grond vandaan stampen tegenwoordig :D
Hoe gaan de vorderingen Animal, is de borst al enigzins bijgetrokken tov een halfjaartje terug?

Succes verder :thumbs:

Nee, jammer genoeg nog steeds weinig verschil, maar ik geef het niet op! Aankomende kuur blijven we die borst tergen!!

• #1.256
pfff van cardio komt weinig. Voel me lethargischer dan ooit. M'n knieën blijven ook verschrikkelijk droog. Gewrichten kraken gewoon.

Goede greentops! Maar denk ook dat het te maken heeft met de nakuur. Extra glucosamine tabs en wat hoog gedoseerde glucosamine crème. Iemand nog wat extra tips? Heb vandaag squats in m'n schema, maar zie het niet gebeuren.

Zal door de nakuur komen. Weet niet wat je allemaal pakt maar als je je oestrogeen teveel blockt krijg je idd last van slechte gewrichten en botten.

• #1.258
Alleen aromasin en nolvadex. Plus 4iu greens eod.

Zal toch wel behoorlijk veel oestrogeen blocken die combo...denk dat het voor een groot deel daardoor komt. Daarbij meen ik dat GH ook voor pijnlijke gewrichten kan zorgen toch? Zou ff voorzichtig zijn en niet dingen gaan forceren door bv zwaar squatten.

• #1.260
nee zeker niet! Squatten zit er helemaal niet in haha. Oh wat wil ik weer graag on zijn!

Terug
Naar boven