Schwarzenegger2
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want je gebruikt nu alleen creatine?nee zeker niet! Squatten zit er helemaal niet in haha. Oh wat wil ik weer graag on zijn!

pfff van cardio komt weinig. Voel me lethargischer dan ooit. M'n knieën blijven ook verschrikkelijk droog. Gewrichten kraken gewoon.
Goede greentops! Maar denk ook dat het te maken heeft met de nakuur. Extra glucosamine tabs en wat hoog gedoseerde glucosamine crème. Iemand nog wat extra tips? Heb vandaag squats in m'n schema, maar zie het niet gebeuren.
Valt het mee de schade? Je loopt nog wel gewoon weg.t*fus!
Rug naar de klote en dat is niet zo raar ook!
Gister naar de masseur geweest en daardoor denk ik ook teveel ontspannen spieren voor een 200kg deadlift...
Laatste keer dat ik een zware DL deed was 2008 december.
Daarna alleen maar licht en op herhaling.
Maar wilde vandaag toch weer eens gaan kijken of er iets zou lukken.
Begon met 120kg, 160kg, 180kg en als laatst 200kg (allemaal 1RM).
Was te zwaar (merkte ik tijdens de DL), maar toch afgemaakt en laten filmen.
Niet over techniek zeuren, want die was bij de vorigen goed, maar deze was ff te heavy.
http://www.youtube.com/watch?v=ubm4ra-5d7c
Valt het mee de schade? Je loopt nog wel gewoon weg.

Damn morgen zal je behoorlijk stijf zijn, tipje van mart diclo samen met een diazepammetje nemen voor de nacht heeft mij goed geholpen met mijn rug.
de volgende keer moet je een stuk dichter bij de barbell gaan staan. BB moet in het midden van je gehele voet zijn.

maar zo lelijk is die DL nou ook weer niet, al verdient die toegegeven niet de schoonheidsprijs, ik vrees dat ik het ook wel eens zo doe:je trekt hem van de grond, vervolgens trekt het gewicht jou voorover zodat het lekker in je rug komt te hangen en omdat je toch graag sterk wilt zijn trek je gewoon door...