Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Hoe erg is de hel bij jou?
aan de ene kant zou je zeggen dat een DNP gebruiker wel weet hoe heet de hel brandt:D maar zo lelijk is die DL nou ook weer niet, al verdient die toegegeven niet de schoonheidsprijs, ik vrees dat ik het ook wel eens zo doe:je trekt hem van de grond, vervolgens trekt het gewicht jou voorover zodat het lekker in je rug komt te hangen en omdat je toch graag sterk wilt zijn trek je gewoon door...

Ik loop als een poot die in z'n hol is genomen geloof ik. Ik kan m'n rug niet ontspannen als ik sta, dus moet ik mijn achterwerk naar achter aanspannen wil ik kunnen bewegen...

Tja, precies wat je zegt, in m'n hoofd hoorde ik alleen *het moet, het moet, het moet!!!*

Tja, precies wat je zegt, in m'n hoofd hoorde ik alleen *het moet, het moet, het moet!!!*

En wat zei je rug dan, terwijl je aan het liften was?

Hoe kijk je zelf tegen de kuur aan die je geplant hebt om te doen? denk je dat je in de toekomst nog zaken kan verbeteren aan de kuur? Over hoeveel weken ga je weer on?

• #1.283
En wat zei je rug dan, terwijl je aan het liften was?

Hoe kijk je zelf tegen de kuur aan die je geplant hebt om te doen? denk je dat je in de toekomst nog zaken kan verbeteren aan de kuur? Over hoeveel weken ga je weer on?

M'n rug voelde ik wel, maar de drang om het toch te voltooien overheerste.

Ik heb sowieso dingen erin zitten waarvan ik weet dat ik er goed op reageer.
Tren, bold, test. Allemaal AS die voor mij super werken en hebben gewerkt. NPP/Deca is k*t, dus ga ik ook totaal niet doen.
Ik ben nog niet zeker over de doseringen, denk dat ik sommige wel wat kan verlagen.

Volgende week op vakantie en vanaf de 19e wil ik nog anderhalve maand wachten.
Dan ben ik om en bij 3,5/4 maanden off geweest.

serieus animal, kracht is massa! dat is gewoon zo!

• #1.285
oke

leuk argument maar waarom ga je dan 200kg met ****ed up vorm eruit sleuren als het toch niet uitmaakt?

Precies! als ik zeg kracht is massa heb ik het niet over TOPPEN of MAXEN! heb het dan gewoon over een zo zwaar mogelijk gewicht pakken wat je tussen de 5/12x kan uitreppen! of whatever je reprange is!

Zal zeker 1000% door de aromasin komen,maar die HGH werkt ook fors mee.
Probeer die aromasin ook ff eod of e2d te nemen

Dit is toch precies hetzelfde, of ben ik nu gek?

e3d = 2 dagen niet, 1 dag wel, 2 dagen niet, 1 dag wel etc..
Dan is e2d toch hetzelfde als eod ???

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Nee, jammer genoeg nog steeds weinig verschil, maar ik geef het niet op! Aankomende kuur blijven we die borst tergen!!

Gezien je toch redelijk wat prikt, miss wat vaker IGF in de borst prikken VOOR je training, net als Kriel dat vaak doet voor een gruwel-pomp..
Miss dat de borst zo iets opgerekt kan worden???

Animal, allereerst complimenten voor de manier hoe jij je log bijhoudt. Gewoon eerlijk zonder poespas.

Hij verdoet een Deadlift, sjesus alsof niemand dat hier ooit heeft gedaan. Was het slim om te doen? Nee, maar dat weet Animal ook wel.
Het verschil tussen hem en 99.9% van andere mensen is dat hij het gewoon eerlijk verteld en zelfs een filmpje erbij post.
Grappig om te zien hoe dan ineens een kakkerlak zoals een snoob vanonder een steen vandaan komt om ineens iemand af te zeiken in zijn eigen log.
Zozo stoere jongen, ik hoop dat je jezelf er beter door voelt want als je het nodig vind om dit soort dingen te schrijven dan zegt dat heel veel over je.
Mja zaterdag avond om 22.37 gepost. Wellicht gefrustreerd om iets?

Hoe dan ook, Animal ik vind het super om je logs te lezen en met name om je eerlijkheid.
Ga alsjeblieft door en laat de ratten die alleen op sensatie uit zijn maar lullen. Jij hebt een doel en ik ben zeker dat je het zult halen met je doorzettingsvermogen en motivatie.

• #1.289
Animal, allereerst complimenten voor de manier hoe jij je log bijhoudt. Gewoon eerlijk zonder poespas.

Hij verdoet een Deadlift, sjesus alsof niemand dat hier ooit heeft gedaan. Was het slim om te doen? Nee, maar dat weet Animal ook wel.
Het verschil tussen hem en 99.9% van andere mensen is dat hij het gewoon eerlijk verteld en zelfs een filmpje erbij post.
Grappig om te zien hoe dan ineens een kakkerlak zoals een snoob vanonder een steen vandaan komt om ineens iemand af te zeiken in zijn eigen log.
Zozo stoere jongen, ik hoop dat je jezelf er beter door voelt want als je het nodig vind om dit soort dingen te schrijven dan zegt dat heel veel over je.
Mja zaterdag avond om 22.37 gepost. Wellicht gefrustreerd om iets?

Hoe dan ook, Animal ik vind het super om je logs te lezen en met name om je eerlijkheid.
Ga alsjeblieft door en laat de ratten die alleen op sensatie uit zijn maar lullen. Jij hebt een doel en ik ben zeker dat je het zult halen met je doorzettingsvermogen en motivatie.

Many, many thanks my brother!
Zo is het maar net ;)

Om de dag of om elke 2 dagen

Wat jeopardy zegt!!
Een deadlift vernken en het nog posten ook - dat zouden er veel niet doen.

Toch superlog animal

Wat jeopardy zegt!!
Een deadlift vernken en het nog posten ook - dat zouden er veel niet doen.

Toch superlog animal

Hehe jah idd, leuk log. Goed bezig.

Ben zelf dus gestopt met dat 1 rm gedoe. Zwaarste wat ik doe is een 3 rm en die pak ik dan met een gewicht waar misschien ookwel een 4 a 5 rm uit had gekund. Ik krijg gewoon veel te snel blessures met dat hele zware.

Vind een leuk en interessant log om te lezen, en wat Animallegs gebruikt dat moet hij zelf weten, het is zijn lichaam en zijn keuze en wij zijn daar niet voor om over te oordelen.

En Animal ga zo door met je log.

• #1.296
Laatste paar dagen voor de vakantie.
Nog even lekker wat licht diuretisch voedsel nemen, wat cardio erbij en wat verbrandings-stimulerend fruit en Italy, here we come!

Rug gaat zeker al weer heel stuk beter. Is bijna over, morgen weer eens schouders trainen.
Heb toch hele weekend stil gelegen jammer genoeg.

Zit nu ff lekker Pumping Iron te kijken en Stand Tall.
Altijd leuke motivatie :D

animal, wanneer vertrek je? en hoe lang blijf je weg? ;)

• #1.300
Hehehe was 't maar zo'n feest. Gewoon maar een weekje hoor ;)

Terug
Naar boven