XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Kan je niet lekker daar blijven?

M'n rug voelde ik wel, maar de drang om het toch te voltooien overheerste.

Ik heb sowieso dingen erin zitten waarvan ik weet dat ik er goed op reageer.
Tren, bold, test. Allemaal AS die voor mij super werken en hebben gewerkt. NPP/Deca is k*t, dus ga ik ook totaal niet doen.
Ik ben nog niet zeker over de doseringen, denk dat ik sommige wel wat kan verlagen.

Volgende week op vakantie en vanaf de 19e wil ik nog anderhalve maand wachten.
Dan ben ik om en bij 3,5/4 maanden off geweest.

Goede log (eerlijk en frequente post = top!).
Kan je me zeggen hoe je dosis Test, Tren en Bold eruit ziet en in week # ... je zit? Wat zijn je bevindingen al geweest hieromtrent?

I know I know, het staat hier al wel ergens, maar ben ff lui.:p
Heb ff geen zin om alles weer helemaal te gaan lezen om te vinden hoe je doseringen Test, Tren en Bold zijn en in de hoeveelste week je zit.

Succes iig.

Grtz,

hij is in pct

oh ja jij ook,dat zou mooi zijn 2 vliegen in 1 kets

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.308
Terug!
AL is back!

Lange tijd (2 weken zeker, voor mij toch best lang) niet actief geweest.
Vakantie, gecrashte laptop en ff totaal geen zin in DBB en trainen waren hier de oorzaak van.

Was ff lekker aan het nixen, bijkomen en goed aan het laten gaan met voeding.
Was wederom even nodig. BF wel wat omhoog geschoten, en gewicht ook.
Ben nu (geschat) 15% met 95~98kg, en vind het prima!
Mooie van het ff nix doen en off zijn, was dat ik ook wat dingen op een rijtje kan zetten. Ik weet nu dat ik meer dingen voor mezelf wil doen ipv voor mezelf te bewijzen voor of aan een ander. Als ik even wat meer rust wil of wat slechtere voeding wil ga ik dat ook doen, maar dat wil niet zeggen dat ik minder serieus met BB bezig ga zijn. Integendeel, ik zal er harder voor gaan, omdat ik meer naar mezelf ga luisteren en dat dus ook al heb gedaan.

Ik heb bijna 3 weken totaal niets gedaan en heeft me heel erg veel goed gedaan. Uiteraard is daardoor de massa iets verminderd, maar daar maak ik me ook helemaal niet druk om. Morgen wordt er weer getraind in sneltrein vaart en zal ik weer gaan eten als een beest (maar wel schoon!!).
Ik wil nu wel weer strak in dieet gaan, want we kunnen natuurlijk niet altijd feestmaaltijden nemen!!
Ben daarom net dan ook een uur gaan fietsen en dvd'tje van Dennis Wolf gekeken. Motiveert prima!
Voeding zal simpel gaan worden, geen lactose (alleen beetje uit shakes), geen kip en geen pasta of aardappelen. Alleen rijst met panga, koolvis en groentes.
Net rijst met koolvis op met broccoli en 1 groene paprika. Dat zullen voor de rest van de dag, week en maand de maaltijden worden. Doel? Geen! Even kijken hoe dit gaat de komende tijd en gaande weg aanpassen. Zal over een maand of 1 à 1,5 gaan beginnen met kuren en dan kijken tot hoe laag ik kan komen in die tijd.

De laatste week voor de kuur wil ik ook eens proberen te primen.
Zal dan alleen vis en ei-eiwitten nemen en zo carb-loos mogelijk eten. Dan de dag van de kuur zal ik mijn voeding veranderen in pasta en rijst en kip, vis, beef en biefstuk. 7 weken lang echt hard cleanbulken en eens zien of dat een flink pak massa kan opleveren. Doel in de eerste 7 weken is om goed boven de 100kg uit te komen. De volgende 7 weken voeding minderen en doorblijven knallen en laatste 7 weken diep cutten om richting de 5~8% te duiken.

Nakuur is nu ook klaar en moet zeggen dat dit me heel erg goed is bevallen!
Heb 5 weken Aromasin en 5 weken Nolvadex gebruikt op 20 om 20mg en heb nog steeds geen dip gehad. Echt gewoon 0,0. Ik ben al ff off en ik had deze echt allang moeten hebben, maar nee hoor, geen dip!

Ik ga weer even lekker nixen op deze zondag.
Weet ook niet wanneer ik mijn laptop weer kan gebruiken, want zit nu ff achter die van Mishale.
Dus misschien reageer ik pas over een dag of ... weer.

Laters gasten!
AL

• #1.310
Klinkt goed.. veel gezondere kijk naar BB heb je nu. Luisteren naar je lichaam is het belangrijskte wat je kan en moet doen. Heb je je rust nodig.. moet je die pakken. Succes.. gaat helemaal goed komen!

In de ochtend wat eiwitten met brinta en water,
Daarna rijst met koolvis of panga 3 maaltijden
Dan na 7u geen carbs meer, maar ei-eiwitten en wat vis.

ok, hoeveel rijst en koolvis? zit er zzelf nu ook ana te denke weer zo te eten

4x 250gram kip.vis+ 75gram rijst zijn dan 500kcal maaltijden en savonds nog wat beef+ hele ei

• #1.313
Ja zoiets idd, ongeveer 100gr rijst en 200gr kip/vis. Avond 2 eieren met wat vis.
Denk dat dat wel moet werken met wat cardio. Groentes neem ik gewoon alles, daar ga ik ook in de avond niet moeilijk over doen qua carbs.

Ben zeer benieuwd wat dit zal opleveren Animal.
Suc6

Succes gozert zou wel lekker zijn om goed droog te staan als je aan die zware kuur gaat beginnen. Geen DNP meer voor jou voor je cycle?

Goed dat die aromasin is bevallen ik heb hem ook liggen hehehehe.

een enorm goed herstel dus na zo'n lange kuur!!! dat geeft de(ze) burger ook weer de moed om straks ook off te gaan, haha :D lang leve de Aromasin dus ;).

Aromasin is zorgt ervoor dat je vocht-vasthouden niet uit de handloopt? (vind er op de wiki niks van..) :D (anti-aromatase?)

Aromasin is zorgt ervoor dat je vocht-vasthouden niet uit de handloopt? (vind er op de wiki niks van..) :D

Aromasin (Exemestane) is a Type-I aromatase inhibitor, or suicidal aromatase inhibitor. It’s called this because it lowers estrogen production in the body by attaching to the aromatase enzyme, and permanently deactivating it.

It is also known as a “steroidal” aromatase inhibitor. This is really interesting, because it has been known to actually cause side effects (androgenic sides) that include increased aggressiveness and a pretty decent hardening effect.

haa voila.. dank rusher.
www.steriod.com site had ik nog niet geraadpleegd :D

big cat's steriod profiles is er niet meer :(

Terug
Naar boven