Terug!
AL is back!
Lange tijd (2 weken zeker, voor mij toch best lang) niet actief geweest.
Vakantie, gecrashte laptop en ff totaal geen zin in DBB en trainen waren hier de oorzaak van.
Was ff lekker aan het nixen, bijkomen en goed aan het laten gaan met voeding.
Was wederom even nodig. BF wel wat omhoog geschoten, en gewicht ook.
Ben nu (geschat) 15% met 95~98kg, en vind het prima!
Mooie van het ff nix doen en off zijn, was dat ik ook wat dingen op een rijtje kan zetten. Ik weet nu dat ik meer dingen voor mezelf wil doen ipv voor mezelf te bewijzen voor of aan een ander. Als ik even wat meer rust wil of wat slechtere voeding wil ga ik dat ook doen, maar dat wil niet zeggen dat ik minder serieus met BB bezig ga zijn. Integendeel, ik zal er harder voor gaan, omdat ik meer naar mezelf ga luisteren en dat dus ook al heb gedaan.
Ik heb bijna 3 weken totaal niets gedaan en heeft me heel erg veel goed gedaan. Uiteraard is daardoor de massa iets verminderd, maar daar maak ik me ook helemaal niet druk om. Morgen wordt er weer getraind in sneltrein vaart en zal ik weer gaan eten als een beest (maar wel schoon!!).
Ik wil nu wel weer strak in dieet gaan, want we kunnen natuurlijk niet altijd feestmaaltijden nemen!!
Ben daarom net dan ook een uur gaan fietsen en dvd'tje van Dennis Wolf gekeken. Motiveert prima!
Voeding zal simpel gaan worden, geen lactose (alleen beetje uit shakes), geen kip en geen pasta of aardappelen. Alleen rijst met panga, koolvis en groentes.
Net rijst met koolvis op met broccoli en 1 groene paprika. Dat zullen voor de rest van de dag, week en maand de maaltijden worden. Doel? Geen! Even kijken hoe dit gaat de komende tijd en gaande weg aanpassen. Zal over een maand of 1 à 1,5 gaan beginnen met kuren en dan kijken tot hoe laag ik kan komen in die tijd.
De laatste week voor de kuur wil ik ook eens proberen te primen.
Zal dan alleen vis en ei-eiwitten nemen en zo carb-loos mogelijk eten. Dan de dag van de kuur zal ik mijn voeding veranderen in pasta en rijst en kip, vis, beef en biefstuk. 7 weken lang echt hard cleanbulken en eens zien of dat een flink pak massa kan opleveren. Doel in de eerste 7 weken is om goed boven de 100kg uit te komen. De volgende 7 weken voeding minderen en doorblijven knallen en laatste 7 weken diep cutten om richting de 5~8% te duiken.
Nakuur is nu ook klaar en moet zeggen dat dit me heel erg goed is bevallen!
Heb 5 weken Aromasin en 5 weken Nolvadex gebruikt op 20 om 20mg en heb nog steeds geen dip gehad. Echt gewoon 0,0. Ik ben al ff off en ik had deze echt allang moeten hebben, maar nee hoor, geen dip!
Ik ga weer even lekker nixen op deze zondag.
Weet ook niet wanneer ik mijn laptop weer kan gebruiken, want zit nu ff achter die van Mishale.
Dus misschien reageer ik pas over een dag of ... weer.
Laters gasten!
AL