MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

je mag best groeten hoor als je langs loopt bij binnenkomst...mishale zijn iig nog duidelijk hallo :P

ja ach om zijn ego te strelen keek ik meer naar iemand anders :P
Mis is wel aardig gegroeit...ken haar verschijning nog van de panatta tijd +- 8jr terug...

Chewie! Ik moest wel goed kijken of jij dat was ;)
Jij bent ook veranderd sinds je er nog trainde :thumbs:

Heb je een abonn of ga je af en toe trainen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.326
Ja man, ik kwam er later pas achter dat jij dat was. Je bent wel afgevallen man! Ik zat eerst na te denken wie je nou was en toen zei Mish het later :D

Nee was toevallig is met Erik & me broertje aan het trainen...zal er misschien sporadisch nog is komen of jullie willen is samen trainen...

Dat broekje blijft wel fout :P
Maruh jij ging squaten toch?

Volgens mij zag ik je broertje(de echte) laatst alleen trainen. Hoe heet hij alweer?
En geef een gil als je er weer bent.

En idd squaten/benen trainen. Was weer een opgave de trap af en op.

uuh me broertje traint daar niet alleen :P
De dude die daar traint is me kant een stiefbroer van me en we waren dus met hem...

Terug!
AL is back!

Lange tijd (2 weken zeker, voor mij toch best lang) niet actief geweest.
Vakantie, gecrashte laptop en ff totaal geen zin in DBB en trainen waren hier de oorzaak van.

Was ff lekker aan het nixen, bijkomen en goed aan het laten gaan met voeding.
Was wederom even nodig. BF wel wat omhoog geschoten, en gewicht ook.
Ben nu (geschat) 15% met 95~98kg, en vind het prima!
Mooie van het ff nix doen en off zijn, was dat ik ook wat dingen op een rijtje kan zetten. Ik weet nu dat ik meer dingen voor mezelf wil doen ipv voor mezelf te bewijzen voor of aan een ander. Als ik even wat meer rust wil of wat slechtere voeding wil ga ik dat ook doen, maar dat wil niet zeggen dat ik minder serieus met BB bezig ga zijn. Integendeel, ik zal er harder voor gaan, omdat ik meer naar mezelf ga luisteren en dat dus ook al heb gedaan.

Ik heb bijna 3 weken totaal niets gedaan en heeft me heel erg veel goed gedaan. Uiteraard is daardoor de massa iets verminderd, maar daar maak ik me ook helemaal niet druk om. Morgen wordt er weer getraind in sneltrein vaart en zal ik weer gaan eten als een beest (maar wel schoon!!).
Ik wil nu wel weer strak in dieet gaan, want we kunnen natuurlijk niet altijd feestmaaltijden nemen!!
Ben daarom net dan ook een uur gaan fietsen en dvd'tje van Dennis Wolf gekeken. Motiveert prima!
Voeding zal simpel gaan worden, geen lactose (alleen beetje uit shakes), geen kip en geen pasta of aardappelen. Alleen rijst met panga, koolvis en groentes.
Net rijst met koolvis op met broccoli en 1 groene paprika. Dat zullen voor de rest van de dag, week en maand de maaltijden worden. Doel? Geen! Even kijken hoe dit gaat de komende tijd en gaande weg aanpassen. Zal over een maand of 1 à 1,5 gaan beginnen met kuren en dan kijken tot hoe laag ik kan komen in die tijd.

De laatste week voor de kuur wil ik ook eens proberen te primen.
Zal dan alleen vis en ei-eiwitten nemen en zo carb-loos mogelijk eten. Dan de dag van de kuur zal ik mijn voeding veranderen in pasta en rijst en kip, vis, beef en biefstuk. 7 weken lang echt hard cleanbulken en eens zien of dat een flink pak massa kan opleveren. Doel in de eerste 7 weken is om goed boven de 100kg uit te komen. De volgende 7 weken voeding minderen en doorblijven knallen en laatste 7 weken diep cutten om richting de 5~8% te duiken.

Nakuur is nu ook klaar en moet zeggen dat dit me heel erg goed is bevallen!
Heb 5 weken Aromasin en 5 weken Nolvadex gebruikt op 20 om 20mg en heb nog steeds geen dip gehad. Echt gewoon 0,0. Ik ben al ff off en ik had deze echt allang moeten hebben, maar nee hoor, geen dip!

Ik ga weer even lekker nixen op deze zondag.
Weet ook niet wanneer ik mijn laptop weer kan gebruiken, want zit nu ff achter die van Mishale.
Dus misschien reageer ik pas over een dag of ... weer.

Laters gasten!
AL

kben benieuwd dude, en wat ga je allemaal gebruiken, ken et niet vinden, of heb je dr nog niks over gezegd? en lekker is dat eh ff zo niks doen, ik ken het, had ook 4 weken helemaal niks gedaan..zalig soms.

• #1.332
Nou, de cardio begint zijn vruchten af te werpen. Begin weer wat vet kwijt te raken en het gewicht is al lang niet meer zo laag geweest, 91,5kg nuchter.
Maar, hoe lager ik nu kom te staan voor de kuur weer begint, des te minder moeite ik hoef te doen om goed laag te komen staan.

Voor de rest geen update, komt van de week wel weer!

??? Had je voor dat vet niet laatst die DNP genomen? Of zit het er allemaal weer aan?

• #1.334
je lichaam lopen vergiftigen voor jack shit dus... nice one:(

• #1.336
undefined

• #1.337
je lichaam lopen vergiftigen voor jack shit dus... nice one:(

Oh ja, m'n post was niet doorgekomen.
Jij bent niet welkom met die uitspraken.

Sta trouwens weer on gasten, 2ml test in m'n been gezet.
Nu 2 weken test, dan tren en bold erbij, clen+t3 en provi.
Na een weekje of wat hgh als ik de vetverbranding wil versnellen.
Wil in 7 weken lekker richting de 100 gaan, ben bebieuwd!

hoelang ben je nu off geweest? en wat is en wordt je kcal inname?

Good luck mate, ga je weer volgen

Terug
Naar boven