XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Oh ja, m'n post was niet doorgekomen.
Jij bent niet welkom met die uitspraken.

Sta trouwens weer on gasten, 2ml test in m'n been gezet.
Nu 2 weken test, dan tren en bold erbij, clen+t3 en provi.
Na een weekje of wat hgh als ik de vetverbranding wil versnellen.
Wil in 7 weken lekker richting de 100 gaan, ben bebieuwd!

Hey wat zie ik daar bold, lekker :D, toch nog iemand met bold
succes met je kuur trouwens

Wordt er ook nog getraind hier? Ik wil uitgebreide verslagen :D

Goodluck man! terug knallen nu. Ben ook terug on... Tren (L)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.344
Hehe, er gaat vandaag weer getraind worden. Had weer eens pech, zenuw in de been met de eerste inject. 3 dagen niet kunnen lopen, vandaar dat die k*t kriel en k*t maus in m'n sig kuikenpoot hebben gezet hahahahaha

Hehe, er gaat vandaag weer getraind worden. Had weer eens pech, zenuw in de been met de eerste inject. 3 dagen niet kunnen lopen, vandaar dat die k*t kriel en k*t maus in m'n sig kuikenpoot hebben gezet hahahahaha

Je moet em dr ook niet hard in jassen maar rustig er op zetten en langzaam doorduwen, kun je altijd bijsturen drumstick!

Gelukkig gaat slin met mini naaldjes van 8 millimeter *zucht*

• #1.346
Je moet em dr ook niet hard in jassen maar rustig er op zetten en langzaam doorduwen, kun je altijd bijsturen drumstick!

Gelukkig gaat slin met mini naaldjes van 8 millimeter *zucht*

Ja was gewoon weer k*t joh! Ach kan gebeuren, zo is het leven. Ja ik wacht erop man!

• #1.347
Yoo, net weer ff lekker kunnen trainen.
Borst/biceps gedaan en lekker aangepakt.
Voordeel van nog-geen-kuur-stijfheid-hebben is dat ik nu goed de stang met banken op m'n borst kan laten zakken en aantikken. Voel wel een behoorlijke rek op m'n spieren, maar wil dit toch wel zo blijven doen dat ik het echt zal blijven kunnen. Ook als ik weer stijver word :D

Merk wel een heerlijke pijn als ik hem dieper laat zakken op mijn borst.
Eerste inject was niet goed gegaan, had een dikke bult en nu blauwe plek op m'n been en kon afgelopen 2 dagen echt amper lopen. Maar dalijk nog 1ml test en 1ml test-p erin.
Prop gewoon 2 weken 1ml eod en test 750 ew.

Weinig meer te vertellen, komt wel weer eens haha later!!

Ben benieuwd hoe die bold je bevalt.. Is je eerste keer toch?? Ik denk er ook over om et de volgende keer te proberen.. Mischien staat et al ergens maar dan ben ik et vergeten.. Maar hoeveel bold en hoeveel tren ga je zetten??

Ga je cutten? Aangezien je clen en t3 gaat nemen?? Op welke dosis? Of eerst ff naar die 100kg?

• #1.349
Hee man!
Bold is niet de eerste keer, al eerdere keren gebruikt!
Bold op 500, Tren op 600mg.
Bold voor ongeveer 14 weken, dat duurt langer om in te werken.
Ja eerst even tot 100kg, goed opbouwen en dan clen/t3 om te cutten en dan ook hard te komen staan. Test P, Mast P en Winny depot 7 weken om het af te maken!

Clen zal op 100mcg komen en t3 ook

• #1.350
Yooo,
hier ff 2 begin foto's van deze kuur.
Gaat meer om de onderarm, vind ik zelf wel goed eruit zien :D
Test prop en Test-e voel ik tot nu toe nog helemaal niet, dus hoop dat dit beter gaat!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ziet er goed uit ouwe fagotleg hehehehehe

lijkt wel of je borst voller is

Geen foto van die blauwe plek:p

Ik heb hem gezien........wat wil je als je hem 3 cm boven je knie zet heheheheh nee hoor ouwe ben je maar ant stangen....maar is niet de plek waar ik hem persoonlijk zou zetten. Als ik naar dat punt kijk doet het al zeer

Owkee man.. lekker.. 500bold? is niet veel toch??

Ik wil et mischien volgende keer proberen.. 1000test 1000bold.. Tenzij ik ga cutten..

Fotos zien er goed uit man.. Massief.. En mooie aders op je onderarm.. Nix depleted!!

En knallen maat!!!

• #1.357
ziet er goed uit ouwe fagotleg hehehehehe

Hond... (deel 1)

lijkt wel of je borst voller is

Train nu borst op een manier die ik nog niet eerder heb gedaan.
1e dag 5x6 en 3 oefeningen. Meer op kracht gewicht.
2e dag 5 oefeningen variërend met sets en herhalingen, maar meer op uitvoering en concentratie, dus geen gewicht.
Hoop dat dat beter gaat uitpakken idd ;)

Geen foto van die blauwe plek:p

Hond... (deel 2)

Ik heb hem gezien........wat wil je als je hem 3 cm boven je knie zet heheheheh nee hoor ouwe ben je maar ant stangen....maar is niet de plek waar ik hem persoonlijk zou zetten. Als ik naar dat punt kijk doet het al zeer

Hond... (deel 3)

:D:D

Owkee man.. lekker.. 500bold? is niet veel toch??

Ik wil et mischien volgende keer proberen.. 1000test 1000bold.. Tenzij ik ga cutten..

Fotos zien er goed uit man.. Massief.. En mooie aders op je onderarm.. Nix depleted!!

En knallen maat!!!

Nee klopt, maar bold zet ik meer ter ondersteuning met cutten. Kreeg beduidend minder honger toen ik bold toevoegde in een eerdere kuur.
Thnx gozer! Doe me best :D

Hahaha.

Minder honger van Bold?

Succes kerel!

• #1.360
Minder honger van Bold?

Succes kerel!

Jeb, had met de test en tren echt goede vreetlust tijdens cutten wat niet echt handig was, toen kwam bold erbij en merkte echt dat ik minder en gecontroleerder ging eten. Misschien onzin in andermans oren, maar prima voor mij haha :D

Terug
Naar boven