AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Als hij whey isolaat neemt zijn de calorieen wel te verwaarlozen. En daarbij zet hij middelen die zijn verbranding wel een tikkeltje hoger zetten..................

Als het goed is calculeer je van te voren je kcal enz in en hou je daarbij rekening met je verhoogde metabolisme!
als whey Iso te verwaarlozen is, dan gaat dat ook op voor andere eiwit soorten uit poeders, weightgainers natuurlijk uitgesloten maar dat is logisch

y0 Boris is weer back on track -->:thumbs:
Brute onderarmen trouwens...

Succes gozer ....als je DNP gaat pakken neem je dan die chrystal of die poederversie?

Ik snap al dat geblaat over eten niet. Heb vandaag 2 boterhamen met biefstuk worst op.....eten oh ja vergeten,geen zin,te lui,etc etc

Ik snap al dat geblaat over eten niet. Heb vandaag 2 boterhamen met biefstuk worst op.....eten oh ja vergeten,geen zin,te lui,etc etc

ikzelf leef laatste tijd ook meer op gevoel wat eten betreft! super relaxed! nadat ik aantal maal IF gedaan heb weet ik ook dat het weinig uitmaakt

+1 je gaat alleen maar meer schijten van al die zooi.:eek:

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

ikzelf leef laatste tijd ook meer op gevoel wat eten betreft! super relaxed! nadat ik aantal maal IF gedaan heb weet ik ook dat het weinig uitmaakt
Is ook het beste gewoon op gevoel, je gaat toch niet proppen omdat je speciaal die 4000 kcal binnen moet hebben.

Jij eet geloof ik 2000 kcal op een dag:eek: met die trage stofwisseling van je zo kan ik het ook. Begrijp er sowieso niks van hoe je zo huge kan blijven met dat mini-eetschema van je hehehe:)

Brood met biefstukworst? Doe maar luxe dat noemen ze in Amsterdam een broodje miljonair.

En Ying waar zijn de tijden gebleven dat je met Edje 1 kilo rijst en bonen op ging eten?

Bluffer jij eet geloof ik 2000 kcal op een dag:eek: met die trage stofwisseling van je zo kan ik het ook. hehehe

En Ying waar zijn de tijden gebleven dat je met Edje 1 kilo rijst en bonen op ging eten?
Als ik bezig ben met opbeurende middelen eet ik meer, maar anders kan ik het ook wel met 12 broodjes overdag doen hoor, en nog wat versnaperingen:o

Jij eet geloof ik 2000 kcal op een dag:eek: met die trage stofwisseling van je zo kan ik het ook. Begrijp er sowieso niks van hoe je zo huge kan blijven met dat mini-eetschema van je hehehe:)

Brood met biefstukworst? Doe maar luxe dat noemen ze in Amsterdam een broodje miljonair.

Misschien moet je vaker hier komen eten....lekker duveltje met pannekoeken...Champions lunch hehehehe. Ik zie Robin helemaal niet meer

Toen we er zaten wilde jij nix,weet je nog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.392
Haha ik zie het alweer, klote geouwehoer over dat vreten. Pfff ik heb me gister niet goed gewogen, denk te snel eraf gestapt.
Was gister/eergister zo 96kg, maar woog net toch echt weer 100kg, dus pleurt op met dat gezeik over eten hehe. Ik sta er na 2 weekjes gewoon alweer lekker buff bij, ben zeker niet bang dat ik bij 100kg blijf steken :D 110kg moet wel lukken in 8 weken!

bedoelde het andersom! aankomen is bij jou het pobleem niet! cutten en droog worden wel! vdaar beter op je voeding letten!

Vandaag weer lekker 1ml prop en 1ml enanthaat. Dat dan eod, dus 300mg prop om op te starten en 750 enanthaat per week. Na 2 weken komt de bold erbij op 400mg en tren op 400mg. Na 2 weken verhogen naar 500 om 600.

dus

1-? 750testE EW
1 100mg prop EOD

3-4 400mg trenE EW
3-4 400mg Bold EW
5-? 500trenE EW
5-? 600bold EW

• #1.394
bedoelde het andersom! aankomen is bij jou het pobleem niet! cutten en droog worden wel! vdaar beter op je voeding letten!

Daar heb je zeker gelijk in! Maar wil toch weer eerst clean bouwen. Dan zeker 20 weken cutten!!

dus

1-30? 750testE EW
1 100mg prop EOD

3-4 400mg trenE EW
3-4 400mg Bold EW
5-30? 500trenE EW
5-30? 600bold EW

Ja zo een beetje, weet niet zeker. Ik ken mezelf, als het lekker gaat trek ik ook makkelijk door tot ik geen zin meer heb.
Wil over een weekje of 2 ook weer HGH erbij gaan zetten. Vetverbranding lag zoveel hoger hiermee en had er ook een goede pomp door. Stond na het trainen echt op knappen!

• #1.396
Ja ik kon het zelf heel erg goed merken. Na een week of 3/4 ging het echt een stuk harder.

Toch weer 30weker mischien? ikzelf vond het niet zo lekker! Aangezien je erg makkelijk wordt!

• #1.398
Bedoel je dingen in vergeten? Injecttijden/dagen?

• #1.400
Ooohh training overslaan deed ik wel, maar dan haalde ik het een dag later in. Slecht eten merkte ik af en toe wel, dan at ik alleen een kwark ofzo. En kroeg in duiken doe ik sowieso niet, ik ben anti-alcohol en anti-soft/harddrugs.

Maar je krijgt idd wel meer het idee van: 'Ach, ik heb nog 10 weken, ik groei toch wel haha!"

Terug
Naar boven