Levrone@
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
SHE zei:ok, maar niet zeuren daarna dat ik arrogant ben he??
Ik weet dat het not done is om de heilige Big Cat af te zeiken
CRAP-stukje 1 : Repeatedly I reply that cardio and a good low-calorie, low-carb diet will form 80-90 percent of the workload here and not so much their training and supplementation
- complete nonsens; als je focust op cardio , is high carb essentieel, low fat daarintegen wel handig
Cardio geeft langzamer vetverlies dan KT..dus ook die tip vind ik niet zo verhelderend
CRAP- stukje 2 : For starters your high-carb days are over. Invariably on any diet the amount of carbs should be restricted because an overdose of carbs is readily stored as fat and in times of deprivation fat-storage increases.
- Atkins gelul; leuke note: die klojo overleed op een gewicht van 117 KG, so much for low carbs
CRAP-stukje 3: Thou Shalt Use a Fat-Burner
- Betreurenswaardig dat zoiets er in staat. FB's hebben NIETS met een gezond, oersterk en afgetraind lijf te maken, maar met het gebrek aan capaciteit tussen je oren en een heel lage dosis wilskracht. Zeggen dat het als enige wetenschappelijk is aangetoond is nog meer BS
CRAP-stukje 4: Forget all that crap about breakfast being the most important meal of the day, post-workout nutrition is a lot more important.
- afvallen is er s'ochtends voor zorgen dat die motor gaat draaien en een jumpstart is eerder noodzaak dan luxe
CRAP-stukje 5: alle tegenstrijdigheden te vinden van punt 6 tot punt 8 die vetinname en proteine aangaan.
De contradictie is zo enorm dat ik een journalistieke carriere voor deze kat betwijfel...
We hebben het hier wel over bodybuilders, geen huisvrouw of dame dat ietjes te dik is.
Ik heb niet zo veel zin om met tegenargumenten te komen

Big Cat weet waar hij het over hebt.

LOL

dat is 2,5 pak rijst per dag?? lijkt me erg sterk bro.