- Waardering
- 54
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[/b]SHE zei:Koolhydraten vervullen belangrijke taken . Als eerste dient het als energie opslag, brandstof en metabolische intermediëren.
Als tweede dient het in de structuur van DNA en RNA.
Als laatste zijn veel suikers gekoppeld aan eiwitten en vetten, en vervult het een rol in herkenningsprocessen.
Elke debiel weet dat bij high impact training het lichaam de KH's aanspreekt en en andersom de vetten. Zijn die er niet of weinig dan doe je niet alleen afbreuk aan de training, maar zal die minder krachtig zijn
KH's , erg laag in vet ; zorgt dat het lichaam verbrandt; mits je je eiwit hoog houd ook met behoud van spierweefsel
geen KH's en hoog in vet , doet in theorie hetzelfde...alleen het weglaten van een essentiele bouwsteen als KH's ( wat die idioot van een Atkins dus predikt ) is gestoord.
Levrone@ zei:Hahhahaha lolHet zit SHE waarlijk tegen de laatste tijden.
soulreaver zei:De vraag is hoeveel koolhydraten nodig zijn om die op een goede manier te vervullen. Ten tweede spreekt hij of ik moet het gemist hebben niet over high impact cardio maar over cardio in de algemeenheid. Ik ben van mening dat laag in de kh prima kan, maar geen kh ronduit stom is. 80-100 gr. koolhydraten per dag zal voldoende zijn om de elementaire processen goed door te laten draaien. Overigens laag vet?? Ik hoef jou toch niet te vertellen hoe essentieel en belangrijk vetten zijn?
Big Cat zei:Het gaat nog meer tegenzitten, ik ben nog maar aan pagina 3 van deze thread en heb nog niet eens moeten diep gaan in mijn uitleg.

SHE zei:Ik heb alleen b*ch nog niet gehoord idd, en dat terwijl ik een heel hoog aaibaarheids-factor heb.
Zal er in het vervolg op letten bodybuilder0102, dat ik de opleukwoorden, wat minder harsh neerzet zodat niemand zich aangesproken hoeft te voelen![]()
soulreaver zei:idd. globaal doorgekeken maar niet echt schokkende dingen gezien![]()
SHE zei:tuurlijk, want huisvrouwen zijn niet van vlees en bloed en die komen ook van een andere planeet dan BB-ers. Maar goed, dat jij een vrouwen-issue hebt was mij al lang duidelijk.
Eerst fundering; dan pas klakkeloos overnemen. Alleen papagaaien kopieren zonder zelf te hoeven nadenken.
Levrone@ zei:Ongelooflijk, wat ben jij weer geinig, als ik net niet naar de wc was gegaan had ik het nu in mijn broek gedaan van het lachen.
Zit niet zo te jeremiëren!
Wil jij voortaan mijn posten apathisch bekritiseren? Dank u![]()
Dat ik jou net laatst in je hemd heb gezet, geef jouw niet de recht om mij in een hokje te plaatsen met je "vrouwen-issue" opmerking hahaha lol![]()
En als jij een huisvrouw vind dat met bodybuilding bezig is en haar spiermassa wil behouden d.m.v een hoog eiwitrijk/laag kh dieet![]()

Marky zei:Ik moet wel enigszins bekennen dat naar mijn mening jullie alles blindelinks aannemen van wat Big Cat schrijft. Natuurlijk heeft hij de capaciteiten die hij toeschrijft aan z'n wetenschappelijke achtergrond. Maar wanneer er iemand opstaat om objectie te maken (in dit geval 'She') wordt hier zo'n neerbuigende houding tegenover haar gehouden alsof Big Cat een God is die onschendbaar is.She baseerd haar antwoorden misschien wel op ondervindingen uit haar eigen praktijk, hetgeen wat niet per definitie irrelevant hoeft te zijn.
@ Levrone, misschien moet je bij jezelf maar eens te raden gaan en je afvragen wat voor beeld schept als je dezelfde attitude zou handhaven in je dagelijkse leven. :\
Koolhoven zei:Moet je toch eerst beter je best doen hoor om mijn b*ch te zijn SHE. Ben best wel kieskeurig. Maar je kan natuurlijk altijd solliciteren !

Originally Posted by soulreaver
800 gram dat is 2,5 pak rijst per dag?? lijkt me erg sterk bro
)Big Cat zei:Good point soulreaver, cardio is het meest effectief voor vetverbranden als het gebeurt tussen 60 en 70% van de maximale intensiteit, je moet het trouwens kunnen volhouden tot je in de verbrandingszone zit, dus 45-90 minuten, wat je niet echt een hoge intensiteit kunt noemen. Bij cardio voor vetverbranding gaat het om kwantiteit. Bij cardio voor prestatieverbetering gaat het om kwaliteit.
wazzup zei:
wazzup zei:Even een beetje off-topic (niet helemaal).. Levrone zegt dat'ie vlak voor de Mr.O 6 maaltijden per dag eet, 6 maal Vis, Broccoli en Rijst (saaaai) en wat ik laatst op een filmpje zag was dat toch een flinke bult... dus 800 gram (wat overigens 2 pakken rijst is en niet 2,5 (uitgaande van een standaard pakje met 400 gram), althans in de tijd dat ik nog kleine pakjes rijst kocht)
(in het filmpje zaten er trouwens wel tomaten over de vis heen... wow wat een variatie)
ooit gezien hoeveel 400 gr. rijst is na bereiding, doe dat x 2,5. nou geloof me als jij bulkt met 800 gr. doe je iets verkeerd, tenzij je 140 kg. weegt. en dan nog, ik kan veel eten met 2,5 pak rijst per dag 
Big Cat zei:HIIT is het beste dat je kunt doen als je het vet eraf wil houden als je terug wat meer gaat eten.
soulreaver zei:Pro's die laden kh. de dag voor of op de dag van de wedstrijd, in het cuttingperiode doen ze dat zeker niet op 800 gr. kh. je maakt overigens 1 fout, hij sprak over 800 gr. kh, 100 gr. rijst is 75 gr. kh. 2 pakken is dus 600 gr. kh. globaal dus 2,5ooit gezien hoeveel 400 gr. rijst is na bereiding, doe dat x 2,5. nou geloof me als jij bulkt met 800 gr. doe je iets verkeerd, tenzij je 140 kg. weegt. en dan nog, ik kan veel eten met 2,5 pak rijst per dag
![]()