XXL Nutrition

bigger stronger faster

[Link niet meer beschikbaar]

Aan het dlen aan +-940kb/sec

Hoezo? Dat hij een eikel is heb ik wel vaker gehoord, maar in dit geval kon hij natuurlijk niet anders beweren dan dat hij er niks van wist.

Eerst zwaar zitten opkomen dat het gedaan moet zijn met de doping in sport enzo en dat alles naturel moet(op zich al erg om te horen van iemand die alles in zn leven gekregen heeft wegens die drugs, want kwa acteerskills is ie nooit veel waard geweest), dan op de Arnold(event waar enkel athleten zitten die drugs gebruiken wss :D) begint ie massas complimenten te geven over hoe goed die bodybuilders er wel niet uitzien enzo en dan na het "schandaal" zeggen dat hij niet wist dat ze drugs gebruikten.

Hij weet meer over het wereldje dan eender wie hier. Hij weet heus wel dat er geen enkele kans is dat die gasten die fysiek clean halen.

Tis gwn zn gezicht redden op de kap van het BB-wereldje, als hij echte ballen had gehad had hij de Arnold verdedigd en de sport verdedigd.

Dit jaar stond hij er gewoon weer en dat betekent voor mij veel meer dan wat hij zegt. Het zou gewoon dom zijn om AS gebruik te verdedigen. Dan is het gedaan met z'n politieke carriere en ook daar wordt de sport niet beter van.

Eerst zwaar zitten opkomen dat het gedaan moet zijn met de doping in sport enzo en dat alles naturel moet(op zich al erg om te horen van iemand die alles in zn leven gekregen heeft wegens die drugs, want kwa acteerskills is ie nooit veel waard geweest), dan op de Arnold(event waar enkel athleten zitten die drugs gebruiken wss :D) begint ie massas complimenten te geven over hoe goed die bodybuilders er wel niet uitzien enzo en dan na het "schandaal" zeggen dat hij niet wist dat ze drugs gebruikten.

Hij weet meer over het wereldje dan eender wie hier. Hij weet heus wel dat er geen enkele kans is dat die gasten die fysiek clean halen.

Tis gwn zn gezicht redden op de kap van het BB-wereldje, als hij echte ballen had gehad had hij de Arnold verdedigd en de sport verdedigd.

Ik vind dat je hier toch Arnold te weinig credits geeft, hij heeft veel vermakelijke films gemaakt. En ik geloof zelfs dat terminator 2 in de imdb top 50 staat, in ieder geval top 100. Dat kunnen niet veel acteurs zeggen.

Verder zou het in mijn ogen onzin zijn om te vechten tegen aas, aas=bodybuilding. En als hij een oorlog tegen aas begint is het gedaan met zijn evenement en gaan de sporters ergens anders verder.

Idd, als ie het toegeeft ist direct gedaan met z'n carriere. En misschien ook met al die events waar Arnie een vinger in de pap te roeren heeft. Toegeven schiet voor hem niks op.

men broer heeft hem net gedownload, straks kijken !!!:D

heb gezien gaat niet echt over BB
meer over gebruik van aas in allerlij sporten in de usa
intresante docu

destijds met Terminator 2 en Total Recal was hij Hollywood's best betaalde acteur, kan je toch zeggen dat hij als acteur het best goed deed

Oke, de NZB's zijn hier te vinden:

[Link niet meer beschikbaar]

en

http://binsearch.info/?server=&b=Bi...P-gebruiker@domein.nl+(CPP-Gebruiker)&max=250

Over zo'n 10 minuten staat hij er compleet op, inclusief pars. Totaal ruim 900mb. Voor degene die niet weten hoe het werkt, het is overal wel op het net te vinden hoe nieuwsgroepen werken. Als het meezit gooi ik hem vannacht ook op Rapidshare.de, dus dan kunnen de Belgen ook mee leechen. Je zit dan wel met download limieten van rapidshare, maar daar kan ik ook niks aan doen.

thnx!

ik wacht wel tot iemand hem voor me op dvd brand.......RS vind ik maar niks, en nieuwsgroepen heb ik geen ervaring mee.
:o

Om eerlijk te zijn vond ik er niks aan. :mad:

Net ook volledig bekeken, uiteindelijk begint het wat teveel te worden maar ze zeggen wel een paar correcte dingen, ook Valentino zegt heel wat correcte verhaaltjes, en uiteindelijk neemt iedereen drugs, iedereen slikt! En als je dan kijkt dat Anabole Steroïden op plaats 144 staat bij de gevallen die binnengebracht worden in het ziekenhuis.

1. Alcohol
2. Cocaïne
3. weet ik niet meer
4. Marihuana

AS komt zelfs nog na multivitaminen!!! Dus wat maakt het je dan kapot. We zijn er mee geboren, het is gemaakt om te genezen en te versterken, na operaties, ziektes,... Natuurlijk de wet op zich verbieden mag nooit gebeuren want dan gebeuren er ook verkeerde dingen. Maar er wordt teveel overdreven omtrent AS.

true

Net ook volledig bekeken, uiteindelijk begint het wat teveel te worden maar ze zeggen wel een paar correcte dingen, ook Valentino zegt heel wat correcte verhaaltjes, en uiteindelijk neemt iedereen drugs, iedereen slikt! En als je dan kijkt dat Anabole Steroïden op plaats 144 staat bij de gevallen die binnengebracht worden in het ziekenhuis.

1. Alcohol
2. Cocaïne
3. weet ik niet meer
4. Marihuana

AS komt zelfs nog na multivitaminen!!! Dus wat maakt het je dan kapot. We zijn er mee geboren, het is gemaakt om te genezen en te versterken, na operaties, ziektes,... Natuurlijk de wet op zich verbieden mag nooit gebeuren want dan gebeuren er ook verkeerde dingen. Maar er wordt teveel overdreven omtrent AS.

true

Mijn vraag bij die statistieken is eigenlijk, hebben ze het over percentages of over absolute gevallen?

Er zijn nu eenmaal meer alcohol drinkers dan AS gebruikers, dus zullen er natuurlijk ook meer mensen ten gevolge van alcohol in het ziekenhuis komen.

Kleine nuance, maar niet geheel onbelangrijk.

er is natuurlijk ook een kleine groep die gebruikt he.. Nooit absolute cijfers gaan vergelijken, dat heeft geen zin

heb hem gedownload via demonoid.com. loopt verdorie het beeld niet synchroon met het geluid:mad:
mag ik weer downen:(

er is natuurlijk ook een kleine groep die gebruikt he.. Nooit absolute cijfers gaan vergelijken, dat heeft geen zin

T'is demagogie he, en het werkt, dat zie je wel. (Als het absolute cijfers zijn.) Beetje als Micheal Moore, slim je data presenteren en je hebt je halve verhaal al.

Ja maar als AS op plaats 144 staat in die lijst, denk ik niet dat hij ook zo zeer onjuist is. True dat er meer alcohol gebruikers zijn en dus ook meer ongevallen.
Maar op plaats 144, zelfs nog voor multi-vitaminen.

Als je multivitaminen teveel neemt heeft het ook een enorme toxische reactie gehad. Ik heb ook ooit eens echt compleet barstende koppijn gehad dat ik niet meer kon denken, en dat kwam puur door de multivitaminen! Had ze gewoon niet echt zo veel nodig.

Bvb die tourwinnaar die verteld dat hij puur natural gewonnen heeft.
Dan zou ik moeten denken dat tov van de anderen hij natural ENORM voor staat tov van diegenen die allemaal nemen en nog niet winnen.

het heeft inderdaad wat weg van de demogagie ala micheal moore.. Net doen alsof je alles van 2 kanten bekijkt en heel redelijk over komen maar toch je argumenten opleuken op dit soort manieren. Toch vind ik het een hele vermakelijke leuke film die meer zegt over hoe subjectief vals spelen eigenlijk is (als iedereen het doet is het dan nog wel vals spelen?) en hoe de jeugd in amerika eigenlijk word gepushed om dit soort middelen te gebruiken. Vooral erg gecharmeerd van de no bullshit in your face attitude van greg "synthol" valentino. Je merkt gewoon aan hem dat hij eigenlijk gewoon het tekstboek voorbeeld is van bigorexia wanneer je hem zelf commentaar ziet geven op zijn fysiek..

Toch een leuke kerel

Terug
Naar boven