MuscleMeat

bigger stronger faster

slecht voor zijn imago??bodybuilding heeft hem daar juist gebracht
Ben je zeker ervan dat hij zelf ze heeft laten wegnemen?

Slecht voor zijn imago omdat zijn eigen republikeinse president een war on steroids is begonnen en bodybuilding sowieso altijd wordt aangehaald om te laten zien wat AS met je doen omdat het overduidelijk is dat men gebruikt.

Ja, dat zeggen ze toch in die docu?

de meeste mensen weten dat al hoor om niet te zeggen allemaal,laats heeft er nog een heel artikel in de SeF gestaan hierover ,over het Adoniscomplex,daar stond dus hetzelfde in.
Ze hadden beter een docu over bodybuilding in t algemeen gemaakt , over de harde trainingen, sportvoeding,anabolen ,gyms ,zonnebanken ...........zodat de mensen eens gingen inzien dat het niet alleen draait om pillekes nemen

Sorry hoor, maar de meeste mensen die ik ken weten geen ruk van AS. S&F? Dan haal je een blaadje aan dat zich specifiek richt op de doelgroep die er veel meer van weet dan de gemiddelde persoon die niks met deze sport heeft.

Waarom een docu maken specifiek over BB? Ik vind het juist goed dat ze laten zien dat het veel verder gaat dan alleen BB (of PL). Voor mij hoeft er geen pro BB docu te komen. De kans is dat die net zo ongeloofwaardig is al een anti-doping filmpje omdat men gaat overcompenseren en wat bereik je ermee? Ik stoor me niet aan wat men denkt over BB of gebruikers en als ze willen geloven dat hun favoriete sporters geen (verboden) prestatieverhogende middelen gebruiken vind ik dat ook best. Ik weet wel beter.

de meeste mensen weten dat al hoor om niet te zeggen allemaal,laats heeft er nog een heel artikel in de SeF gestaan hierover ,over het Adoniscomplex,daar stond dus hetzelfde in.
Ze hadden beter een docu over bodybuilding in t algemeen gemaakt , over de harde trainingen, sportvoeding,anabolen ,gyms ,zonnebanken ...........zodat de mensen eens gingen inzien dat het niet alleen draait om pillekes nemen

Zo een film is al eens gemaakt en die noemt Pumping Iron .

Rock bedankt voor de moeite! Karma kan ik je op het moment ff niet geven! Maar komt eraan!

@ The Rock...thnx voor uppen mate, mensen zoals jij hebben we wat aan

pas op ,begrijp me niet verkeerd,mij maakt de film niet veel uit,ik gebruik ook al enkele jaren en ik vind ze zalig :D Maar ik vraag me alleen maar af wat ze willen bereiken met de film??

wat denk i zelf, money talks....liften op.....bizznizzz

alleen dit topic heeft al 4.960 hits ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Ik vond het een geweldige film maar is de coclusie nu dat roids niet gevaarlijk zijn of juist wel? Ik vat het niet echt.

Ik vond het een geweldige film maar is de coclusie nu dat roids niet gevaarlijk zijn of juist wel? Ik vat het niet echt.

Dat is het nu net, ze willen niet claimen dat het goed of slecht is, dat moet je voor jezelf uitmaken. Net zoals met alcohol, roken, drugs etc

Laatst bewerkt door een moderator:

Precies het doel van de hele film. ZELF nadenken over de mogelijke gevolgen en een afweging maken op basis van risico's en voordelen. Je realiseren dat het een keuze is, en dat je niet meteen dood neer zal vallen als je het gebruikt, maar dat er wel degelijk risico's aan verbonden zijn. Alleen zijn deze risico's niet keihard te bewijzen:).

Laatst bewerkt door een moderator:
damn, de megaupload link werkt nietmeer :shoot:

hij doet het niet meer gvd

heeft iemand al een torrent, dvdrip

Op the pirate bay is er een torrent ervan van 879 meg en dat is de goeie maar de site is down atm dus...

Vind dat arnold er wel als een kl***zak uitkomt met dat hele Martinez gedoe.

Terug
Naar boven