- Waardering
- 0
moet ie wel online komen he..., ik verwacht dat de torrent een stuk eerder te krijgen zal zijn als usenet
http://www.binsearch.info/index.php...t=date&minsize=&maxsize=&font=small&postdate=
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet ie wel online komen he..., ik verwacht dat de torrent een stuk eerder te krijgen zal zijn als usenet
slecht voor zijn imago??bodybuilding heeft hem daar juist gebracht
Ben je zeker ervan dat hij zelf ze heeft laten wegnemen?
als je 2-3 paginas terug leest in dit topic zie je wie em gepost heeft 
de meeste mensen weten dat al hoor om niet te zeggen allemaal,laats heeft er nog een heel artikel in de SeF gestaan hierover ,over het Adoniscomplex,daar stond dus hetzelfde in.
Ze hadden beter een docu over bodybuilding in t algemeen gemaakt , over de harde trainingen, sportvoeding,anabolen ,gyms ,zonnebanken ...........zodat de mensen eens gingen inzien dat het niet alleen draait om pillekes nemen
de meeste mensen weten dat al hoor om niet te zeggen allemaal,laats heeft er nog een heel artikel in de SeF gestaan hierover ,over het Adoniscomplex,daar stond dus hetzelfde in.
Ze hadden beter een docu over bodybuilding in t algemeen gemaakt , over de harde trainingen, sportvoeding,anabolen ,gyms ,zonnebanken ...........zodat de mensen eens gingen inzien dat het niet alleen draait om pillekes nemen
pas op ,begrijp me niet verkeerd,mij maakt de film niet veel uit,ik gebruik ook al enkele jaren en ik vind ze zaligMaar ik vraag me alleen maar af wat ze willen bereiken met de film??

@ The Rock...thnx voor uppen mate, mensen zoals jij hebben we wat aan
wat denk i zelf, money talks....liften op.....bizznizzz
alleen dit topic heeft al 4.960 hits![]()
Ik vond het een geweldige film maar is de coclusie nu dat roids niet gevaarlijk zijn of juist wel? Ik vat het niet echt.
Ik vond het een geweldige film maar is de coclusie nu dat roids niet gevaarlijk zijn of juist wel? Ik vat het niet echt.
.