MuscleMeat

bigremco log

3. Hij zakt met deadliften heel veel door zijn benen waardoor het net squatten wordt, en daardoor nog zwaarder dan gewoon squatten.

please!praat niet zo dom man!
een squat vergelijken met een deadlift?
das bijna hetzelfde als een ab training vergelijken met een bench!

• Topic Starter Topic Starter
3. Hij zakt met deadliften heel veel door zijn benen waardoor het net squatten wordt, en daardoor nog zwaarder dan gewoon squatten.

nee juist niet, ik doe bijna stiffed legged deadlifts, ik ga juist bijna niet diep door me benen bij de deadlift :p

Na het horen van deze uitspraak, is "big" Remco echt mijn held!!, kom op jongen gewoon blijven Posten!

@harmH: Het doet me deugd dat jij deze intelligente jongen onder jouw hoede hebt!

:P

please!praat niet zo dom man!
een squat vergelijken met een deadlift?
das bijna hetzelfde als een ab training vergelijken met een bench!

dat komt niet van mij af hoor, ik doe bijna stiffed legged deadlifts ;)

ps. HOU MIJN LOG SCHOON :p

Remco, vergeet je trainingen niet te posten jongen, valt er weer es wat anders te lezen dan dat geblaat van die prutsers :devil:

• Topic Starter Topic Starter
Remco, vergeet je trainingen niet te posten jongen, valt er weer es wat anders te lezen dan dat geblaat van die prutsers :devil:

hey, had maandag me atletiektraining voortijdig moeten afbreken door stijfheid in me knie, dinsdag dus geen krachttraining gedaan, vandaag ging het weer redelijk.
dus weer atletiek gedaan ging wel lekker.
morgen als het goed gaat ga ik weer KT doen :)
ik zal wel doorgaan met me log maar als er nog 1 keer dat gebullshit in komt stop ik ermee.

He Remmie, gelukkig dat je knie weer ok voelt, dat zijn kloteblessures :eek:!

PS: tip - blog je trainingresultaten, en laat de kinderen deze thread vrij voljanken.

Lekker interesant allemaal. Gewoon trainen als een malle en goed eten, tip over het squaten is wel waar maar geen rede om 4 bladzijdes te vervuilen hier.

2q9995g.jpg

Hee remco, waar blijven de posts man!?!?

Terug
Naar boven