Fitness Seller

bigremco log

• Topic Starter Topic Starter
.....

Laatst bewerkt:
hoe weet jij hoe diep ik squat sukkel?
jij denkt dan ik 1/4de squat doe, maar dat doe ik niet ik doe parallel squat.

jij zegt dat ik meer profijt heb en resultaat bij full squat?
dat heb ik niet, want ik trek me pezen bij me knie dan kapot, ohja en ik boek goede resultaten met parallel squat, dus shut the **** up.

en dan nog als laatste: ben je jaloers ofzo omdat je zo ****ing dom reageer ?

Rustig rustig ;) :D

je hebt wel gelijk dat ik rustig moet blijven, maar ik vind het gewoon dom dat hij verondersteld dat ik een quarter squat doe zonder dat hij ooit mij een squats heeft zien doen en daarna ook nog gaat zeggen dat ik dieper moet gaan en dat ik dan meer resultaten boek, terwijl dat wanneer die me hele log had gelezen had geweten dat ik parallel squat doe en dat ik geen full squat kan met me knie ;)

je hebt wel gelijk dat ik rustig moet blijven, maar ik vind het gewoon dom dat hij verondersteld dat ik een quarter squat doe zonder dat hij ooit mij een squats heeft zien doen en daarna ook nog gaat zeggen dat ik dieper moet gaan en dat ik dan meer resultaten boek, terwijl dat wanneer die me hele log had gelezen had geweten dat ik parallel squat doe en dat ik geen full squat kan met me knie ;)

Oke ;)

Ik houd me in :cool:

Laatst bewerkt:
:roflol:
Jullie hebben helemaal gelijk jongens. Fullsquats zijn slecht voor je knieen en ondanks dat ik 100kg meer deadlift ben ik idd jaloers op "big" remco.

Laatst bewerkt:
Jullie hebben helemaal gelijk jongens. Fullsquats zijn slecht voor je knieen en ondanks dat ik 100kg meer deadlift ben ik idd jaloers op "big" remco.

Iedereen zou jaloers zijn op een beest als ''remco'', dus ik begrijp de haat niet?

Ben je niet gewoon jaloers op de 135kg deadlift en 82,5kg benchpress van ''remco''?

Iedereen zou jaloers zijn op een beest als ''remco'', dus ik begrijp de haat niet?

Ben je niet gewoon jaloers op de 135kg deadlift en 82,5kg benchpress van ''remco''?

man waarom al dat gehaat in mijn log?
ik reageerde een beetje ****ed up idd, maar ik bedoel alleen ermee waar hij vandaan haalt dat ik 1/4de squat doe??? en dat vind ik gewoon raar dat hij dingen die hij niet weet, maar denkt gelijk als de waarheid neemt;)

maarja wat maakt het uit.
nee me stats zijn nog niet indrukwekkend Bas maar ik train nu 3 maanden.
we zullen wel weer zien over een tijdje of me stats dan goed zijn.

man waarom al dat gehaat in mijn log?
ik reageerde een beetje ****ed up idd, maar ik bedoel alleen ermee waar hij vandaan haalt dat ik 1/4de squat doe??? en dat vind ik gewoon raar dat hij dingen die hij niet weet, maar denkt gelijk als de waarheid neemt;)

maarja wat maakt het uit.
nee me stats zijn nog niet indrukwekkend Bas maar ik train nu 3 maanden.
we zullen wel weer zien over een tijdje of me stats dan goed zijn.

Je stats zijn wel wel indrukwekkend. Ik ken echt geen een 15 jarige die pas 3 maanden aan krachtsport doet, en sterker is dan jij.

Je bent een paar jaar ouder dan remco; maar je toont je hier echt de jongste zeg, wat een kinderachtig ventje ben jij :D Zit je tampon verkeerd om in ofzo?

Je bent een paar jaar ouder dan remco; maar je toont je hier echt de jongste zeg, wat een kinderachtig ventje ben jij :D Zit je tampon verkeerd om in ofzo?

Je bedoelt dat jij een paar jaar ouder bent en jengelend en scheldend achter je computer op het toetsenbord aan het rammen bent? Ik maakte een geintje tegen remco - waar wel waarheid in zit en je begint onmiddelijk te schelden, wie is hier dan kinderachtig?

Maarja als "big" remco zichzelf liever voor de gek houdt dan dat hij wat gewicht eraf gooit en normale squats doet en dus een stuk beter z'n benen zou ontwikkelen - dan moet hij dat zelf maar weten.

Je bedoelt dat jij een paar jaar ouder bent en jengelend en scheldend achter je computer op het toetsenbord aan het rammen bent? Ik maakte een geintje tegen remco - waar wel waarheid in zit en je begint onmiddelijk te schelden, wie is hier dan kinderachtig?

Maarja als "big" remco zichzelf liever voor de gek houdt dan dat hij wat gewicht eraf gooit en normale squats doet en dus een stuk beter z'n benen zou ontwikkelen - dan moet hij dat zelf maar weten.

oke, ik doe parallel squats omdat ik bij full squat me pezen afscheur ;)
ik heb bij me ene knie gewoon dat als ik full squat het lijkt alsof er iets in me knieholte zit ja.
daarom doe ik parallel squats. inplaats dat je ook leest wat ik typ waarom ik parallel doe. maar nee hoor dat ben je wat te eigenwijs voor ;)

maarja blijkbaar weet je ook niet dat ik KT doe voor me atletiek en niet voor BB

Als jij een filmpje post waarin je 5x150 parallel squat krijg je 20 euro van me, ok?

Ik heb je niet uitgescholden, jij mij daarentegen wel. Maar wat doe je in godsnaam nog hier, ga iemand anders vervelen.

BigRemco > Alex.

Sophiej > iedereen :(

sophie is toch niet je vriendin, hoop ik voor je :D

Ik hoop ook van niet :D

Terug
Naar boven