Fitness Seller

bigremco log

maar ik bedoel alleen ermee waar hij vandaan haalt dat ik 1/4de squat doe???

Ik zal je een geheimpje vertellen.
Je squat verhoudingsgewijs een stuk meer dan je deadlift.
Dat kan 2 oorzaken hebben. 1 je gebruikt gear. 2 je squat niet diep genoeg.

bitches!relax!

ik heb slijtage in beide knieen weinig tot geen kraakbeen.
geloof mij maar parallel belast veel meer je knietjes

dan punt 2 alext weet wel waar hij over lult hoor!
en zegge dat hij slap/klein/mager is zoek dan ff op internet
dus harmh chill en groei!

Dan zal ik jou een geheimpje vertellen. Niet diep genoeg squatten (wat een belabberd relatieve statement is) kan zowel parallel als 1/4 of een andere variatie. Het is dus kortzichtig om direct aan te nemen dat remco voor de 1/4 gaat. Voor de rest, remco is veel intelligenter dan dat jij bent, hij doet momenteel gymnasium, iets waar jij niet eens over durft te dromen. Dus je hoeft hier niets uit te leggen, vragen stellen mag echter wel, wees niet bang, er bestaan geen domme vragen :rolleyes:

bitches!relax!

ik heb slijtage in beide knieen weinig tot geen kraakbeen.
geloof mij maar parallel belast veel meer je knietjes

dan punt 2 alext weet wel waar hij over lult hoor!
en zegge dat hij slap/klein/mager is zoek dan ff op internet
dus harmh chill en groei!
Hier wordt ik enigszins pissig van, je legt me woorden in de mond. Ik heb hem niet slap klein of mager genoemd, heb alleen gezegd dat remco groter is dan hij, wat ik op basis van remco zijn lichaamsgewicht, en het gewicht van AlexT dat bij zijn foto's staat heb vastgesteld.

Chillen en groeien doe ik met mate; rome werd ook niet in een dag gebouwd :D

zegt het gymnasium niveau iets over zijn verstand van trainen?
wat ben jij een vaag mannetje harmpie!

zegt het gymnasium niveau iets over zijn verstand van trainen?
wat ben jij een vaag mannetje harmpie!
Ik kan er niet tegen dat mannetjes als trasher en ALexT hier ff remco komen afzeiken. Zeker niet omdat ze geen punt hebben wat betreft hun opmerkingen. Dus pak ik ze aan, simpel as that. En een hoop van trainen is gebaseerd op logisch nadenken en gezond verstand, en dat heeft remco wel (itt sommigen hier)

Afzeiken? stel je niet aan man, ik maak een geintje tegen "big" remco en licht daarna toe dat hij veel meer profijt heeft bij diep squatten. Als hij liever zichzelf voor blijft liegen ipv effectief trainen moet hij dat zelf maar weten.

Dan zal ik jou een geheimpje vertellen. Niet diep genoeg squatten (wat een belabberd relatieve statement is) kan zowel parallel als 1/4 of een andere variatie. Het is dus kortzichtig om direct aan te nemen dat remco voor de 1/4 gaat. Voor de rest, remco is veel intelligenter dan dat jij bent, hij doet momenteel gymnasium, iets waar jij niet eens over durft te dromen. Dus je hoeft hier niets uit te leggen, vragen stellen mag echter wel, wees niet bang, er bestaan geen domme vragen :rolleyes:

WTF!!!!!!!!!!!!! :roflol::roflol::roflol:!!!!!!!!!!!

Afzeiken? stel je niet aan man, ik maak een geintje tegen "big" remco en licht daarna toe dat hij veel meer profijt heeft bij diep squatten. Als hij liever zichzelf voor blijft liegen ipv effectief trainen moet hij dat zelf maar weten.
Als we iedereen nou eens in zijn waarde zouden laten en elkaar zouden respecteren zou dat een hoop gezeik schelen. Gewoon blij zijn voor die jongen dat ie dat kan en al kan hij het niet dan heeft hij alleen zichzelf daarmee. Oh en wist je als je niet zo sarcastisch doet vinden mensen je een stuk aardiger.

Blijf jij z'n reet maar likken, dan zeg ik wel iets waar hij kwa training echt wat mee kan.

Als we iedereen nou eens in zijn waarde zouden laten en elkaar zouden respecteren zou dat een hoop gezeik schelen. Gewoon blij zijn voor die jongen dat ie dat kan en al kan hij het niet dan heeft hij alleen zichzelf daarmee. Oh en wist je als je niet zo sarcastisch doet vinden mensen je een stuk aardiger.

alex doet ook altijd sarcastisch tegen mij en ik vind um wel lief:D

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
gooi maar dicht hoor, ik heb geen zin in gezeik over dat mensen bepaalde dingen aannemen zonder goede reden.

en Alex als je nou eens naar me luister heb ik bij een full squat een probleem dat ik me knie gewoon kapot trek, oké.
naja ik ben hier klaar mee.

ik zal wel blijven trainen maar niet hier vermelden

:slotje:

Wtf, is da hier nu nog bezig?

Blijf trainingen posten man, je kunt ook gewoon ALexT op negeerlijst ofzo zetten:P:D

Remco gebruikt bij deadlift nauwelijks zijn benen en trekt dus voornamelijk uit rug... Anders zou zijn deadlift heus wel hoger zijn hoor...

easy there "big" remco, laat "harmH" maar een warme kop chocomelk voor je maken en dan komt alles weer goed.

3. Hij zakt met deadliften heel veel door zijn benen waardoor het net squatten wordt, en daardoor nog zwaarder dan gewoon squatten.

3. Hij zakt met deadliften heel veel door zijn benen waardoor het net squatten wordt, en daardoor nog zwaarder dan gewoon squatten.

Na het horen van deze uitspraak, is "big" Remco echt mijn held!!, kom op jongen gewoon blijven Posten!

@harmH: Het doet me deugd dat jij deze intelligente jongen onder jouw hoede hebt!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven