MuscleMeat

Bij hoeveel sportscholen heb jij al getraind?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
Weer ff een onzin toppic :D Sorry verveel me :D

Ben nu voor de 4e x gewisseld van sportschool we hebben hier ook zo weinig keuze :D

Train nu bij een sportschool met een pannata free weight lijn dus dat is al stukken beter dan de teca van de vorige sportschool :D Enigste wat wel jammer is dat ze maar dumbbells tot 40kg hebben.

Dus hoevaak ben je al gewisseld van sportschool en waarom ?

1 keer omdat de voertaal bij men vorige sportschool bijna turks was..

Maar loop wel af en toe te overwegen om weer ergens anders te gaan trainen:)

bij 0 sportscholen. Ik train altijd thuis.

3x keer, maar kwam ook door een verhuizing. Heb altijd met de technogym lijn getraind, op zich niks mis mee.

Ben geswitch omdat ik me bij sommige sportscholen niet gewenst voelde als je over het onderwerp bodybuilding begint.

1x.

Trainde eerst bij Body Business (naam zegt al genoeg denk ik? :kots: )

Nu train ik bij XXL en ga daar nooit meer weg :)

Ik zit nog steeds bij dezelfde.

Eentje, maar over een maandje ben ik verhuist naar Amsterdam en dan ga ik trainen bij USC Fitness van de UVA. Het mooie is dat ik dan een verplichte "intake les" moet gaan volgen. :roflol:

1x gewisseld.

Ga nu voor de 3e maal veranderen. Hoop eindelijk es een gym te vinden die alles heeft wat ik zoek. :o

3x gewisseld, 4de sportschool nu. Bij Kneet blijf ik trainen, dichtbij en prima uitgerust.

Ben begonnen bij een klein sportschooltje, met dumbbells tot 32 kg, weinig schijven, echt een health-centre zeg maar :) Opzich redelijke school om te beginnen. Aardige mensen enzo, allemaal relaxt. Nu zit ik in m'n 2e sportschool, nog steeds klein, maar wat beter geschikt voor mij. Dumbbells tot 54 en redelijk veel losse schijven. Toen ik er net kwam was zoveel mogelijk freeweight van de toestellen, maar dat is nu jammer genoeg allemaal veranderd. Train nu op Panatta apparatuur, maar wel allemaal met een stack en een pinnetje jammer genoeg. Ben op zoek naar een andere sportschool, het volk plus de eigenaar bevallen me niet echt. Wil weer een stapje hoger :)

Ik zit nog steeds bij dezelfde :D

1 keer gewisseld, van fitness naar bodybuilding. Verder train ik af en toe eens in een andere sportschool. Gewoon om te kijken of als ik wat mensen ken daar.

1x. Omdat ik niet meer met die werkgever, ik heb er gewerkt, overweg kon. Gast was altijd ziek en dan moesten wij het maar overnemen. en daar ging hij dan ook gewoon van uit :(

Buiten enkele proefabo's in het begin ben ik nooit veranderd en ik voel nog altijd niet de neiging om dat te doen...

1x gewisseld wegens verhuizing. Eigenlijk 2x, maar bij 1 'sportschool' ben ik maar 1 keer wezen trainen. Dat was zo'n health-centre :whip:

nog steeds dezelfde

3 sportscholen gehad. De laatste waar ik nu zit bevalt me prima. Goede sfeer (wat ik erg belangrijk is) en alle apparatuur aanwezig :)

1 x gewisseld omdat mijn eerste sportschool heel erg slecht was... ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven... het was geen health club maar het was ook geen sportschool waar je zwaar kon trainen... was nix eigenlijk.. dumbbells tot 24 kg max... geen benenmachines of squatrek en op het laatst geen losse bankdruk bankje.... Je wordt overigens wel creatief met de oefeningen omdat je toch enigzins goed wilt trainen.......

Waar ik nu zit is goed... heel erg goed...

niet echt gewisseld. heb 2 jaar getrained bij die sportschool, toen 2 jaar thuis en nu ben ik er weer terug sinds een jaar.

Terug
Naar boven