XXL Nutrition

Bij hoeveel sportscholen heb jij al getraind?

2 sportscholen in Polen (goed)
1 sportschool in Tsjechie (goed)
2 in Spanje (matig)
4 in Nederland (goed tot zeer goed)

Yzord zei:
1x. Omdat ik niet meer met die werkgever, ik heb er gewerkt, overweg kon. Gast was altijd ziek en dan moesten wij het maar overnemen. en daar ging hij dan ook gewoon van uit :(

ben benieuwd welke sportschool yzord, zou goed atlas kunnen zijn waar ik ook heb getraind nu train ik bij Xat

0 keer gewisseld tot nu toe, misschien over een tijdje als ik ga studeren.

2 verschillende. Elk stadje z'n fitnesscentrum. Of eigenlijk 4, want ik ben ook met middelbare school al 2 keer naar andere centra gegaan. Of 5 als je ook het fitnesscentrum meerekent wat werd aangeboden toen het centrum hier even sloot voor verbouwing.

Bij 2 sportscholen echt getrained voor een lange periode. En verder bij nog 3 andere eens wezen kijken en een keer getrained.

nog steeds trouw aan m'n eerste :)

2

Move your body :barf: (ben daar begonne)
en nu XXL :)

owja en 1x in de sportschool geweest bij de broer van me vriendin.. bwhahaha ouwe rotte gym.. iedereen keek me aan alsof ik god was toen ik 100 kg deed bankdrukken en 30 kg db press deed... :S

en in turkije in de gym van het hotel :)

Ben hondstrouw..in december 5 jaar lid

1x gewisseld. Wat Frenkpie zegt.

2 gyms, bij mn huidige zit ik alweer ruim 3jr.

meer dan 5...

vroeger veel gewisseld ivm gewichten, training, ruimte, vriendelijkheid,.........

nu weer terug bij mijn oude vertrouwde sportschool waar ik 8 jaar geleden gestopt was ( wegens werkdrukte:o )

:D maar ze kenden me gelukkig nog !!;)

Nog nooit gewisseld :)

7 keer gewisseld...Het langst getraind bij de 2e (6 jaar).

Ik heb in totaal in ruim 24 jaar trainen in 6 verschillende sportscholen getraind waarbij ik dan een maand abonnement had.
Bij mijn laatste sportschool waar ik nu train, train ik nu 8 jaar.

Toen ik net begon met trainen, was dat op zo'n super deluxe sportschool namelijk Special Sports. Echt verschrikkelijk daar. Na 1 maand ben ik naar een andere sportschool gegaan Club Sportive in Diemen. Dar bleef ik ook niet lang omdat ik naar Almere ging verhuizen. Daar ben ik bij een 'huisvrouwen' sportschool gaan trainen en dat beviel me ook niet. Nu zit ik al een hele tijd bij Spartacus Gym, één van de meer hardcore clubs in de buurt. Tevens train ik ook bij 2 andere sportscholen namelijk Euro Fitness (homegym Edje v Amsterdam) en het oude Rhinogym. Dit om eens af te wisselen! :D

2e sportschool nu

8 inmiddels.

IK heb er ondertussen in 5 getraint, telkens voor een maandje, maar ik ga altijd terug naar men eerste omdat ik er gewoon het beste voor mij kan trainen.

Terug
Naar boven