MuscleMeat

Bij welke oefening zweet jij het meest?

Ik zweet nooit tijdens het trainen.

deadlifts en bent over rows

• Topic Starter Topic Starter
Voor mij staat zweten los van de oefening en zijn het de algemene omstandigheden die bepalen of ik wel/niet erg zweet

Vind je sommige oefeningen dan niet zwaarder dan andere? En misschien dat je bij de zwaardere oefeningen meer zweet.

Dus dan zweet jij eigenlijk bij alle oefeningen evenveel of juist niet?

SQuat :D

Natuurlijk vind ik sommige oefeningen meer belastend dan andere, maar dat wil niet zeggen dat belasting bepalend is voor zweten.

zorg er gewoon voor dat je bij elke oefening zweet, anders train je volgens mij niet echt intensief

• Topic Starter Topic Starter
Natuurlijk vind ik sommige oefeningen meer belastend dan andere, maar dat wil niet zeggen dat belasting bepalend is voor zweten.

Belasting bepaalt mede het zweten. Andere omstandigheden hebben ook een invloed natuurlijk. Maar dat was ook niet echt de stelling toch? De vraag is gewoon : bij welke oefening zweet jij het meest , omstandigheden kunnen daar even goed een rol in spelen.

#1 Squat

#2 Deadlift

#3 op bezoek bij mijn schoonmoeder

Benchpress

Omkleden

Armcurls!

zeker deadlift, daarna squat

Vandaag squat, power clean + PP gedaan, en dan wat isolatiewerk.
Zweten als een paard, en iedereen zit echt te kijken van wtf scheelt er met die kerel. Begrijp er echt niets van :p
Ben constant in de weer met mijn handdoekje :D Laat niets bezweet achter, nooit (terwijl er heel wat anderen zijn die er zich weinig van aantrekken + ik heb er nog nooit iemand in het squatrek gezien...)

En er zitten nochtans heeeeeeeeeel wat grotere beesten dan mij, zweten zij dan niet ofzo? :P

Deadlift.

Terug
Naar boven