XXL Nutrition

Bijkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Will Smith

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik ben 1.87 en weeg 66 kg. Niet veel. Ik ben wel gespierd en ziet ook cool uit, maar wat vet erbij kan natuurlijk geen kwaad. Mijn stofwisseling is hoog en ik kan zoveel eten als ik wil. Geweldig he?! Ik eet niet schematisch. Ik eet wanneer het me uit komt. Vergis je niet, ik eet wel veel. Hebben jullie misschien tips over wat ik moet eten of op welke tijdstippen?

Alvast bedankt.

Edit:

Zie dat ik in het verkeerde topic heb geplaatst, pfff

Ok...vet wil niemand bijkomen (ben ook ecto;) )...
veel is niet genoeg...meer, elk uur iets kleins (na een maand komt het hongergevoel vanzelf om het uur-eneenhalf/2uur...en kan je veeeeel eten;)
Afwisselend: Vlees, pasta, groenten en fruit....en MELK!!!!!
Ook minstens 2 liter water per dag, resr aanvullen met MELK!!!!:p

Tja wat is veel?

• Topic Starter Topic Starter
Ja o.k. Voor de één is dat veel, voor de ander niet.

Edit:
Mijn BMI is goed. Komt ook, omdat ik nog niet helemaal uitgroeit ben. Dus ik wacht gewoon en zie wel wat er gebeurd.

[Link niet meer beschikbaar]

Will Smith zei:
Ja o.k. Voor de één is dat veel, voor de ander niet.

Edit:
Mijn BMI is goed. Komt ook, omdat ik nog niet helemaal uitgroeit ben. Dus ik wacht gewoon en zie wel wat er gebeurd.

[Link niet meer beschikbaar]

Leuke die BMI test, kom op 28bmi uit.
Uw gewicht levert gezondheidsrisico's op. Neem voor een verstandige aanpak contact op met uw huisarts of ditist. Ik ben net klaar met mijn cut en zit op 9-10%bf. :D

Will Smith zei:
Hey,

Ik ben 1.87 en weeg 66 kg. Niet veel. Ik ben wel gespierd en ziet ook cool uit, maar wat vet erbij kan natuurlijk geen kwaad. Mijn stofwisseling is hoog en ik kan zoveel eten als ik wil. Geweldig he?! Ik eet niet schematisch. Ik eet wanneer het me uit komt. Vergis je niet, ik eet wel veel. Hebben jullie misschien tips over wat ik moet eten of op welke tijdstippen?

Alvast bedankt.

Edit:

Zie dat ik in het verkeerde topic heb geplaatst, pfff

Verkapt... kijk-mij-lkkr-ecto-zijn en ik daag jullie lekker uit;) :roflol:... GRRR ik ben meso/endo.... relax voor je dat je veel kunt vreten als je wilt :(
Maareh 66KG en 1.87 is niet echt gespierd imo?? maar je bedoelt dat je wilt gaan proberen bulken dan?

Ik heb weinig vet, daarom zie je mijn spieren beter. Maar het blijven dunne armpjes.

qua omvang is het niet super, nee.
Maar er is een verschil tussen kg in vet en kg in spieren

Edit:
Kan iemand vertellen hoe ik precies moet bulken. Ik heb er geen verstand van. Gewoon vreten wat tegen komt?:P

Laatst bewerkt:
Will Smith zei:
qua omvang is het niet super, nee.
Maar er is een verschil tussen kg in vet en kg in spieren

Edit:
Kan iemand vertellen hoe ik precies moet bulken. Ik heb er geen verstand van. Gewoon vreten wat tegen komt?:P

Lees de stickies in de voedingssectie. De stickies zijn er niet voor niks.

Kunnen we niet elke nieuweling verplichten om de stickies te lezen, dan hoeven deze vragen niet elke zomer opnieuw 100 keer beantwoord te worden.

Je bent dus niet gespierd will, met 66kg bij 1.87 heb je gewoon weinig vet en zie je de (weinige)spieren beter. Breezertjes zien dit als gespierd.

Hahaha. Jow zal wel.
Ochja, ik ben jong en doe dit eigenlijk ook voor de lol. Ga jullie maar lekker bulken vreten of weet ik veel wat doen. Maar ik ga lekker genieten van het eten en me niet aanpassen aan zo'n dom schema. Eerlijk gezegd vind jullie best wel zielig. Dus ga maar lekker sporten, want jullie hebben denk ik jullie meer spieren hebben dan hersenen.

Dus peace out mother ****ers

Will Smith zei:
Hahaha. Jow zal wel.
Ochja, ik ben jong en doe dit eigenlijk ook voor de lol. Ga jullie maar lekker bulken vreten of weet ik veel wat doen. Maar ik ga lekker genieten van het eten en me niet aanpassen aan zo'n dom schema. Eerlijk gezegd vind jullie best wel zielig. Dus ga maar lekker sporten, want jullie hebben denk ik jullie meer spieren hebben dan hersenen.

Dus peace out mother ****ers

:roflol: je bent wel erg snel op de kast gejaagd. Je vraagt dingen die al 100x voorbij gekomen zijn, en je zegt van jezelf dat je gespierd bent en dat je er cool uitziet, en bij 66kg @ 1.87m is dat sowieso niet mogelijk. Wat voor reacties verwacht je dan? De meeste mensen hier zouden zich rot schamen als ze 66 kg @ 1.87 meter zouden zijn. Ik ben 1.94 en weeg zowat het dubbele van jou (124kg) en ik vind mezelf niet breed.

Als je al niet tegen deze "tegenslag" kan in de vorm van reacties, begin dan maar niet eens met bodybuilding. Of heb ik net een heel eng woord gezegd?

Ben ik blij dat ik me niet schaam. Dat jij je zo lelijk vind kan ik niks aan doen. Maar om andere omlaag te halen, zodat jij je geod voel vind ik jou zielig in mijn ogen. Dus zie je maar dat je meer om jezelf lacht dan om mij

Gast wat kom je hier doen man? Volgens mij weer een of ander kloontje en als je geen zelfdiscipline hebt om op je eten te letten ben je en blijf je een smalle sukkel.

peace out!

Haha, gelukkig kun jij in de toekomst kijken. En best wel cool dat iemand dat zegt die in België woont

Will Smith zei:
Ben ik blij dat ik me niet schaam. Dat jij je zo lelijk vind kan ik niks aan doen. Maar om andere omlaag te halen, zodat jij je geod voel vind ik jou zielig in mijn ogen. Dus zie je maar dat je meer om jezelf lacht dan om mij

Zeg ik dat ik me lelijk vind? Helemaal niet, misschien moet je een cursus begrijpend lezen volgen. Ik zei dat ik mezelf niet breed vind, meer niet. Ik haal je niet omlaag, je zet jezelf al genoeg voor lul met dit soort opmerkingen. Open up another breezer ;)

Ik denk dat je meer achte je pc zit te posten dan dat je traint. Misschien dat je daarom niet breed genoeg ben. Je bent dus gewoon dik haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven