XXL Nutrition

Bijwerkingen tren

Bezoekers in dit topic

Stel je zit in wedstrijdvorbereiding en je weet dat je met tren op je best bent. Dan kun je misschien wel die 4 weekjes slapeloosheid overbruggen met de meds die ik opnoemde. Misschien heeft iemand er wat aan.
een antidepressiva en een antipsychotica medicijn aan iemand voorstellen omdat het als bijwerking moeheid heeft goed idee.. grootste meuk ever antidepressiva en die seroquel ook.
 
een antidepressiva en een antipsychotica medicijn aan iemand voorstellen omdat het als bijwerking moeheid heeft goed idee.. grootste meuk ever antidepressiva en die seroquel ook.

Eens. Maar dit is met een mini dosering. Seroquel werkt dan als een anti-histamine en vrijwel niet op andere processen in de hersenen. Relatief veilig off-label medicijn dus voor slaap. In tegenstelling tot benzo’s..
 
Eens. Maar dit is met een mini dosering. Seroquel werkt dan als een anti-histamine en vrijwel niet op andere processen in de hersenen. Relatief veilig off-label medicijn dus voor slaap. In tegenstelling tot benzo’s..
benzo's ben ik overigens ook niet voor.. beter de tren stoppen of gewoon uitzitten en niet zeiken :P
 
Je bent je GABA receptoren aan het frituren met zulke doseringen aan benzodiazepinen. Stoppen met zowel tren als de benzos.
 
Wanneer prik je je anabolics en wanneer prik je je HGH?
 
Heb de rest niet gelezen maar gast, je gaat toch geen benzo’s nemen om je tren probleem op te lossen. Benzo’s zijn zwaar verslavend en daarbij went je lichaam er extreem snel aan en kun je straks niet meer slapen zonder.

Gooi tren eruit en stop met deze onzin. Je hebt gewoon pech dat je insomnia problemen hebt. Ik heb agressie en night sweats heel erg maar slaap als een roosje. Tren gaat niet schijnbaar met jouw genetics hoe kut dat ook is kies wat anders.
 
Lijkt me duidelijk wat jij nodig hebt: dormicum. Wordt vaak gebruikt om mensen onder narcose te krijgen. Topmiddel!
 
Nog beter: gewoon chloroform.
 
Al met al dus genoeg oplossingen. Geen enkele reden om te stoppen.
 
Moet je die shit nou IV injecteren?

Jep. En is binnen 10 min weer uitgewerkt dus blijven geven. Heerlijk spul wel. Komt vaker voor dat mensen die je daarmee onder zeil brengt echt hele vage shit beginnen te zeggen, of ineens Engels praten ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Jep. En is binnen 10 min weer uitgewerkt dus blijven geven. Heerlijk spul wel. Komt vaker voor dat mensen die je daarmee onder zeil brengt echt hele vage shit beginnen te zeggen, of ineens Engels praten ofzo.

Als ik niet ooit ergens een post had gelezen waarin stond dat jij iets in het ziekenhuis deed, of een medische studie of zo, dan had ik nu de politie gebeld. Ik zou ze laten zoeken naar ene RFNCK die waarschijnlijk serie verkrachter is of iets in die richting.
 
Laatst bewerkt:
Als ik niet ooit ergens een post had gelezen waarin stond dat jij iets in het zieken huis deed, of een medische studie of zo, dan had ik nu de politie gebeld. Ik zou ze laten zoeken naar ene RFNCK die waarschijnlijk serie verkrachter is of iets in die richting.

:roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Temazepam zou gewoon moeten werken. Ook al is het voor paar uurtjes. Ben momenteel in polen voor wat zaken en heb estazolam. Zou ook prima spul moeten zijn maar werkt dit keer voor geen meter. Wellicht beetje de zenuwen omdat ik morgen voor het eerst bij een poolse hoer langs ga op huisbezoek (19 jaar, fantastisch lijf en 30 eu/uur. Aanrader). Ben gewoon fucking geil door de test-primo dus je moet wat.
Daarnaast gelijk eens voor de grap gekeken wat er nu daadwerkelijk op het adres zit wat baltic pharma opgeeft op zn website. Uiteraard geen ene moer.
 
Jep. En is binnen 10 min weer uitgewerkt dus blijven geven. Heerlijk spul wel. Komt vaker voor dat mensen die je daarmee onder zeil brengt echt hele vage shit beginnen te zeggen, of ineens Engels praten ofzo.

Klinkt leuk. Zeker eens proberen.
 
Als ik niet ooit ergens een post had gelezen waarin stond dat jij iets in het ziekenhuis deed, of een medische studie of zo, dan had ik nu de politie gebeld. Ik zou ze laten zoeken naar ene RFNCK die waarschijnlijk serie verkrachter is of iets in die richting.
als je ziet wat voor whatsapp berichten RFFNCK je stuurt zou je idd denken dat het een dikke niet liftende serie verkrachter is..
 
als je ziet wat voor whatsapp berichten RFFNCK je stuurt zou je idd denken dat het een dikke niet liftende serie verkrachter is..

Dik klopt in ieder geval :D daarom app ik jou, soort zoekt soort
 
Als je met 150mg oxazepam niet kan slapen lijkt het me dat je fakes heb, die dosis is echt bizar..

Je lichaam went vrij snel aan die shit. Vroeger ook paar keer uit ellende 4 van 50mg naar binnen getikt gedurende de nacht :roflol:

Terwijl als je week niet gebruikt hebt je van 50 mg na half uur al in coma ligt :o

Rook nu gewoon ongeveer halve joint voor slapen gaan en werkt veel beter.
 
Back
Naar boven