XXL Nutrition

Bijwerkingen tren

Edit: laat maar

Je kan een lichte dosis Seroquel of Mirtazapine proberen. Of een sterke antihistamine (zoals promethazine). Wel flinke dosissen benzo's. Had je al gewenning van benzo's, of is dit de eerste keer dat je ze neemt?
Wilde zelfde advies geven, deze middelen zul je wel van slapen ik kan ook niet slapen op 200mg oxazepam(forte) want dan wil ik wakker blijven voor de roes

Je bent niet echt 100 procent dat je zulke verslavende medicijnen gebruikt om de bijwerkingen van trenbolone te bestrijden. Zijn de tijdelijke spieren je zoveel waard? Godver zeg

Tren lijkt me een stuk schadelijker dan benzodiazepines

True dat, als je vaker als 3x achter elkaar slikt slaap je de dag er na praktisch niet zonder die troep :o

Drie avondjes is nog wel te overzien. Moet je eens 3 maanden elke dag wat slikken. Voor mij totaal onbegrijpelijk dat mensen jarenlang door dokters op benzo’s worden gezet.

Precies. Benzo’s staan wat mij betreft daarom ver bovenaan wat betreft lastige shit om vanaf te komen.

Heb het een tijd lang gebruikt om te slapen(jaartje of 2 terug). Slecht slapen al van mn 16j. Helpt in het begin,maar na maandje of 2 is het erger dan zonder. Bij mij toch. Heb die rommel dan gewoon de vuilbak in gegooid.

Heb het een tijd lang gebruikt om te slapen(jaartje of 2 terug). Slecht slapen al van mn 16j. Helpt in het begin,maar na maandje of 2 is het erger dan zonder. Bij mij toch. Heb die rommel dan gewoon de vuilbak in gegooid.

Beste. Helaas raken veel mensen er geestelijk verslaafd aan.

True dat, gebruik t enkel als echt nodig is

Makkelijker gezegd dan gedaan.

Gewoontes, zitten meer dan 1 miljoen mensen aan de andidepresiva :o

AD vind ik logischer om langere tijd te gebruiken dan benzo’z.

Terug
Naar boven