XXL Nutrition

binnenkant borst

zairi

Cool Novice
Waardering
0
mijn borst spieren staan vrij ver uitelkaar ( boven staan ze tegen elkaar aan maar ze lopen gebogen naar de zij kanten toe) onderaan mijn borst zit er ongeveer 3 tot 4 cm niks en omdat ik 178 cm ben bij 65 kilo zit er niet zo veel vet waardoor ik het er heel lelijk vind uitzien. ik ben nu aan het bulken maar ik vraag me af of het weg zal trekken door veel eten en veel binnenkant borst trainen, weet jullie misschien goede oefeningen inplaats van alles zoveel mogelijk smal pakken en heeft er misschien iemand ook het zelfde probleem (gehad).

binnenkant borst kan je trainen

zoek-functie @ binnenkant borst !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sla hier 3x daags mee op je buitenkant borst, na 1 maand zal je borst gelijk zijn.

mijn borst spieren staan vrij ver uitelkaar ( boven staan ze tegen elkaar aan maar ze lopen gebogen naar de zij kanten toe) onderaan mijn borst zit er ongeveer 3 tot 4 cm niks en omdat ik 178 cm ben bij 65 kilo zit er niet zo veel vet waardoor ik het er heel lelijk vind uitzien. ik ben nu aan het bulken maar ik vraag me af of het weg zal trekken door veel eten en veel binnenkant borst trainen, weet jullie misschien goede oefeningen inplaats van alles zoveel mogelijk smal pakken en heeft er misschien iemand ook het zelfde probleem (gehad).

:roflol:

zoek en leer :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

voetballen wil daar nog eens tegen helpen

3x 10 min per dag gedurende 2 week met een deegroller van boven naar beneden rollen dit wil ook wel eens helpen.

Je aanhechtingen zijn genetisch bepaald. daar kun je dus niets aan veranderen.

hmmm paar flauw opmerkingen ertussen, lang niet iedereen weet hoe het zit!:D

to the point: binnenkant borst kun je niet trainen.
je moet het zo zien: de spiervezels van je chest lopen van links naar rechts of rechts naar links whatever u prefer:D en dat zeg maar in repen boven of onder elkaar waardoor je enkel een bovenkant of onderkant ''iets'' meer kunt stimuleren maar GEEN binnenkant.

de rest is gewoon genetisch bepaald dus shit happens:<

hoop dat je zo een beetje snapt ondanks de wazig uitleg:D

• Topic Starter Topic Starter
ik kwam bijvoorbeeld op fitness-island zulke teksten tegen: Des te smaller je de stang beetpakt, des te meer helpen je triceps mee bij de oefening en des te meer train je de binnenkant van je borst. en ik hoor over het algemeen dat als je een oefening "Close-grip " pakt dat je dan je binnenkant borst meetraint. zijn dus allemaal fabeltjes..???

Niet alles geloven wat je leest kerel.

Je kunt binnenkant borst niet trainen omdat een spier slechts tussen origo en insertie samen kan trekken. De contractie tussen die 2 punten is 'egaal', en er kan dus geen nadruk op een bepaald deel van een spierbuik gelegd worden (de anatomie van het menselijk lichaam leent zich daar niet voor).

Stellen dat dat mogelijk is, zou hetzelfde zijn als ongelijk verdeelde spanning over een touw bij een touwtrekwedstrijd, tussen twee teams die een even grote kracht leveren.

Dat er wél onderscheid tussen onder- en bovenborst kan worden gemaakt komt doordat de origo en insertie verschillen.

Als het echt niet wil zou je testo sting kunnen overwegen the mass builder of champions

Terug
Naar boven