Fitness Seller

Blast Cruise vs Cycling

Peiling Peiling Blast Cruise VS Cycling

• Blast Cruise

Stemmen: 30 63,8%
  • Cycling

Stemmen: 17 36,2%

• Totaal stemmers
    47
Hoelang blast en cruise jij al? En vooral met welke doelstelling en welke kuurtjes. Je bent namelijk zo aan je stats te zien wel ongeveer wat mijn streven is haha

Bijna 2 jaar. Doelstelling is gewoon zo goed mogelijk er bij te lopen, geen wedstrijdambities oid ;)
kuurtjes zijn meestal 500 test 700 tren 400 mast 50 t3 / 1g test 1g tren / 750 testo 1400 tren.

• Topic Starter Topic Starter
Uiteindelijk sta je toch bij de dokter voor trt.. Vanaf het moment dat je kiest om lange tijd off te gaan kun je beter de procedure starten om trt te fixen.
Eens je het recept hebt is het mooi meegenomen voor in de toekomst ook al ga je terug on.

Toch wel? Ik heb werkelijk waar geen kennis over hoe dit in Nederland gaat. Dacht dat het in Amerika wel easy te fixen was maar dat nedelrand qua kennis toch ver achter loopt.

Valt TRT ook gewoon binnen je verzekering of word het dan alsnog flink aftikken

Bijna 2 jaar. Doelstelling is gewoon zo goed mogelijk er bij te lopen, geen wedstrijdambities oid ;)
kuurtjes zijn meestal 500 test 700 tren 400 mast 50 t3 / 1g test 1g tren / 750 testo 1400 tren.

Zijn flinke kuurtjes! Ik heb zelf wel al op 1500 test only gezeten maar eigenlijk nog nooit succesvol gestacked. een keer op een gram bold maar dat was eigenlijk zonde van het geld..

Na deze blast en cruise eens kijken wat de volgende gaat worden

testo hoeft niet zo hoog wanneer je geen HGH gebruikt :) 1g is imo al vrij hoog zonder hgh

Als je na wat jaren toch wilt stoppen met je hobby hoe herstel je dan? Clomid,nolva? En hoelang wel niet dan?

Ik zie het zo:

Stel jij kuurt 10/12 weken lang. Je gaat stoppen, en je gaat nakuren. Weken lang voel je je eigen steeds kutter, steeds minder energie, je raakt langzaam massa kwijt en je wordt minder sterk. Dat demotiveert.
Als je dan na een paar maanden jezelf eindelijk beter voelt, ga je weer een nieuwe kuur doen. Waarom jezelf dat aan doen?
Daarom moet je ook korte kuurtjes doen van 6 weken :). In deze weken haal je het meeste resultaat, i.c.m. hcg herstel je snel en behoud je grotendeels alle massa. Ik ben tijdelijk minder sterk ja voor een paar weekjes, maar kracht haal ik grotendeels weer in als ik hersteld ben. Enige nadeel is dat je de pomp en hardheid niet altijd hebt..

Na jaren onderdrukt te zijn geweest moet een trt met hmg icm hcg en daarna clomid en/of nolva voor een paar weken een goed herstel moeten opleveren. Na een half jaartje a jaartje te hebben geblast en gecruised moet je enigszins goed kunnen herstellen met wellicht 3x 1500iu hcg en een nakuur met clomid en/of nolva voor 4 tot 6 weken. Dan wel of niet hcg hebben mee laten lopen tijdens de kuur. Vooral in je blasts van belang dat je wel hcg laat meelopen! Zit momenteel in een cruise van 250mg test van EP, wss ondergedoseerd vandaar de keuze 250mg te zetten. Daarna nog 6 weken blasten en dan 3 weken alleen hcg en daarna starten met clomid icm nolva. Verwacht wel een redelijk goed herstel en zal hierna een jaar niks gebruiken, zoals gebruikelijk is voor mij :)

Ik ben nu 10 maanden ON met blast/cruise protocol, en ben niet van plan nog OFF te gaan. Ik laat wel hcg ernaast lopen op 2x 500iu /week, mocht ik om wat voor rede toch OFF moeten dan zou ik nog enigszins kunnen herstellen.
Ik voel me nu 100x beter dan voorheen toen ik nog ON/OFF cycles deed. Het schommelen van hormonen maakte mij niet een beter persoon; niet voor mezelf en niet voor mn omgeving. Ik herstelde ook niet gemakkelijk van cycles, vandaar mijn keus om niet meer OFF te gaan.
Ik presteer nu in het algemeen beter op het werk, in de gym, als vader en naar mn sociale omgeving toe.

@gilestsjernobyl & @Red010: Hebben jullie wel enig verstand van waarover het gaat? Als jullie dat filmpje eens goed zouden bekijken zonder "hij maakt sensatie hur dur hur" dan zouden jullie zien dat die kerel gewoon vertelt hoe het is hoor..

@gilestsjernobyl & @Red010: Hebben jullie wel enig verstand van waarover het gaat? Als jullie dat filmpje eens goed zouden bekijken zonder "hij maakt sensatie hur dur hur" dan zouden jullie zien dat die kerel gewoon vertelt hoe het is hoor..
Heb geen ervaring met cyclen of blasten en cruisen nee. Dit filmpje heb ik ook juist gepost omdat het een zeer duidelijk beeld schetst van de twee methoden. Vind het alleen humoristisch hoe geanimeerd die gozer vertelt. ;)

Daarom moet je ook korte kuurtjes doen van 6 weken :). In deze weken haal je het meeste resultaat, i.c.m. hcg herstel je snel en behoud je grotendeels alle massa. Ik ben tijdelijk minder sterk ja voor een paar weekjes, maar kracht haal ik grotendeels weer in als ik hersteld ben. Enige nadeel is dat je de pomp en hardheid niet altijd hebt..

Ik zie wel meer nadelen als ik eerlijk ben... Veel frequenter de toch meer toxische middelen als nolva moeten pakken om te herstellen. Frequenter de boel platleggen om vervolgens het roer weer om te gooien. Las ooit een keer dat het niet ansich de middelen zijn die erg schadelijk zijn maar vooral hormonale schommelingen.

Die krijg je met jouw visie dus veel frequenter als on off met kuurtjes van 10 weken lijkt me?

deze discussie wil ik effe volgen..

• Like
Waarderingen: REJ
Gij ni alleen :p

Ik zie wel meer nadelen als ik eerlijk ben... Veel frequenter de toch meer toxische middelen als nolva moeten pakken om te herstellen. Frequenter de boel platleggen om vervolgens het roer weer om te gooien. Las ooit een keer dat het niet ansich de middelen zijn die erg schadelijk zijn maar vooral hormonale schommelingen.

Die krijg je met jouw visie dus veel frequenter als on off met kuurtjes van 10 weken lijkt me?

+1 :) !

Kun je net zo goed zelf je trt regelen
Een vial per 9 weken
Zijn de kosten ook neit

Terug
Naar boven