AndroidHealthClinic

Blast Cruise vs Cycling

Peiling Peiling Blast Cruise VS Cycling

• Blast Cruise

Stemmen: 30 63,8%
  • Cycling

Stemmen: 17 36,2%

• Totaal stemmers
    47
even om jullie te helpen met het vormen van een mening over marc lobliner: hij zegt dat sommige mr olympia bbers maar 500mg test/e week gebruiken

Kevin Levron 600mg test en nog een aantal andere dingen... Je zult verbaasd zijn hoe weinig eigenlijk.
Alsof je harder gaat groeien van meer... .... sommige zitten aan de aas en zelfs een naturel met slechte genen komt verder...,

Laatst bewerkt:
Hebben sommigen met nolva., zijn ook verschillende mogelijke toxiciteit problemen mee. Ik raad het nooit aan. Clomid 25 tot max 50mg/dag en je zal je een stuk beter voelen.
Het zijn ''oorspronkelijk;; eigenlijk ook medicijnen voor vrouwen... ik heb er dus zo mijn twijfels over of mannen het uberhaupt wel moeten slikken

Laatst bewerkt:
Het zijn ''oorspronkelijk;; eigenlijk ook medicijnen voor vrouwen... ik heb er dus zo mijn twijfels over of mannen het uberhaupt wel moeten slikken

Waar het oorspronkelijk voor is doet er niet toe. Het gaat om de werking. Beste manier om je hypofyse aan te zetten tot aanmaak van lh en fsh is door oestrogeen te blokkeren. Clomid wordt voor deze reden ook voorgeschreven aan mannen en hier is ook onderzoek beschikbaar van. Nolvadex heeft dezelfde werking als clomid, dit blokkeren oestrogeenreceptor, alleen is het sterker (te sterk eigenlijk voor mannen) en de plaatsen waar het anti-oestrogeen werkt verschilt lichtjes.

Door de te sterke werking van nolvadex kunnen er sterkere bijwerkingen ontstaan. Alsook zijn de plaatsen waar het anti-oestrogeen werkt belangrijk. Dit is ook gerelateerd aan dosis en sterkte net zoals bij clomid. Dus welk middel je neemt en de dosis is belangrijk. Je moet net voldoende nemen om eigen testproductie te stimuleren zonder interactie van oestrogeen met zijn receptor te sterk te blokkeren.

Er wordt ook geen rekening gehouden met de halfwaardetijd van beiden middelen wat voor een sterke verhoging kan zorgen van het middel. Onderzoek toont aan dat 25mg clomid om de dag zelfs voldoende is. Maar beste is voor kortere periode in iets hogere dosis te nemen zodat oestrogeen niet te lang wordt onderdrukt. Een vergelijkbare dosis nolva zou 5mg zijn vergeleken met 50mg clomid. Maar dan nog zitten we met verschillende plaatsen waarbij oestrogeen geblokkeerd word.

Laat me raden, jij leest je net in over anabooltjes ?

Reken maar op een basis van MINIMUM 3000mg testosteron en zoveel mogelijk HGH. Insuline is zeer gevarieerd.. kan van zo laag al 30iu tot 300iu gaan.
Nasser snoeide ooit live op radio lee priest de mond met de hgh dosis die ze gebruiken. 30iu is niet ongewoon. Gesponserde atleten zullen vaak aan de pharma zitten indien ze connecties hebben uiteraard.

Laatst bewerkt:
Laat me raden, jij leest je net in over anabooltjes ?
Wat loop jij nou weer stom te ouwehoeren man. Ik heb het over Nolvadex etc... anti oestrogenen spul. Dat jij geen onderscheid kan maken zegt wat over jou
En sinds wanneer zitten pros aan de 3000mg test? Jij bent zeker zon skinnie scharminkel wat nog niet groeit op 2500mg test per week.. Grappenmaker

Ga lekker op forum fok trollen man .... met die uit de duim gezogen bullshit die je overal dropt.

Laatst bewerkt:
Wat loop jij nou weer stom te ouwehoeren man. Ik heb het over Nolvadex etc... anti oestrogenen spul. Dat jij geen onderscheid kan maken zegt wat over jou
En sinds wanneer zitten pros aan de 3000mg test? Jij bent zeker zon skinnie scharminkel wat nog niet groeit op 2500mg test per week.. Grappenmaker

Ga lekker op forum fok trollen man .... met die uit de duim gezogen bullshit die je overal dropt.

ik heb de verkeerde post geciteerd, dat je dat zelf niet ziet zegt al veel. Haha het is wel grappig die onwetendheid over de bb wereld.

Ow in de goede oude tijd werd ook al massive hgh gebruikt, lou ferrigno is een bekende abuser van toen ;) Werd ook een keertje besproken in een interview met een paar pro's.

600mg test hahaha

Pre-contest misschien, maar dan reken je de 20iu pharma HGH en 1500mg tren zeker niet mee?

Idioot.

Kevin Levron 600mg test en nog een aantal andere dingen... Je zult verbaasd zijn hoe weinig eigenlijk.
Alsof je harder gaat groeien van meer... .... sommige zitten aan de aas en zelfs een naturel met slechte genen komt verder...,

:roflol:

een natural met slechte genen komt verder?

Waar heb je het eigenlijk over???

De 10mg dianabol voor 4 maanden stijgt naar z'n bol. Dbol.

Ik zie eigelijk de meerwaarde er niet van in om te blasten en cruisen, als je toch niet competitive wedstrijden gaat draaien?

Van wat ik eruit begrijp is het gewoon niet te vergelijken. Als een pro BB'er het over HGH heeft, dan hebben ze het nooit over UG.

Moeilijk aan te komen dat is het jammere.

Geen pm nav bovenstaande post

• Topic Starter Topic Starter
Jongens aub stop het trollen er begon net een mooie dialoog over het topic haha!

Terug
Naar boven