Fitness Seller

Blast Cruise vs Cycling

Peiling Peiling Blast Cruise VS Cycling

• Blast Cruise

Stemmen: 30 63,8%
  • Cycling

Stemmen: 17 36,2%

• Totaal stemmers
    47
  • Topic Starter Topic Starter
Best vervelend vooruit zicht, de komende 40 jaar nog elke week prikken. 40 x 52 weken zijn toch alweer 2000+ injects. De blasts nog buiten beschouwing gelaten :P als ik dat nu tegen me guad of me glute vertel gaat ie er vandoor denk.

edit: gelukkig kosten naalden niet zoveel

• Like
Waarderingen: REJ
En dat allemaal om er een beetje nepspieren bij te hebben...:rolleyes:

Beiden hebben hun voordelen en nadelen.

Bij blast en cruise is het nadeel dat je fsh productie constant stil zal liggen. Hcg gebruikt gaat alleen LH imiteren. Buiten positieve effecten op spermatogenese zijn er nog andere positieve effecten van fsh op het lichaam wat nadelig kan zijn bij langdurige onderdrukking. 1 hiervan is stimulatie van prostaglandine aanmaak bv.

Dus met alleen hcg blijft je een onevenwicht behouden. Ook is een groot nadeel dat je hypofyse aanmaak van LH en FSH langdurig onderdrukt wordt alsook je GnRH in je hypothalamus. Dit kan er uiteindelijk voor zorgen als je ooit off wil gaan je herstel moeilijk en lang kan duren.

Er zijn waarschijnlijk nog nadelen aan verbonden omdat er bijkomende effecten op andere hormonen in het lichaam zijn die niet in evenwicht kunnen komen tijdens gebruik van aas.

Voordelen zijn natuurlijk dat je niet moet nakuren en dat spierverlies minder gaat optreden. Maar je moet op lanbge termijn ook denken. Als je ooit wil stoppen zal meeste als sneeuw voor de zon verdwijnen omdat dit van je eigen productie afhangt. Die zien we veelal terug bij pro-bb'ers,

Je kan natuurlijk ook zeggen levenslang trt, maar dat brengt ook zijn nadelen mee natuurlijk.

Nadelen van cycling hangt volledig af van de gebruikte middelen, dosis, lengte en je nakuur. Er zijn alleen nadelen bij hoge doseringen voor lange tijd en dan off te gaan. Dit moeilijk herstel en verlies van spiermassa dus. Maar blast en cruise zou dan alleen uitstel van executie zijn als we het zo bekijken.

Nakuren met te hoge doseringen of verkeerde middelen waarbij oestrogeen te sterk onderdrukt wordt heeft als nadeel dat cel bescherming door oestrogeen (deels) wegvalt. Eerste kenmerken zijn nachtblindheid, wat wel hersteld meestal en pijnlijke gewrichten door minder vocht. Op celniveau gebeurd er natuurlijk meer. Maar zoals ik al zij hangt dit nadeel van je nakuur dus af. Dit kan veilig en je geeft je hypofyse, hypothalamus, fsh cellen en een hele hoop andere dingen de mogelijkheid om te herstellen.

Een ander nadeel zou kunnen zijn dat je lichaam enige tijd nodig heeft voor te herstellen afhankelijk van je kuur. Voor de ongeduldige is dit vooral een nadeel.

Ik vind cruise blast onverantwoord zonder dokters begeleiding. Ken jongens genoeg die zomaar wat aan kloten.

Als je begeleid wordt door dokter en je realiseert wat je keuze inhoud ( dus spuiten tot je dood bent) heb ik er wel begrip voor. Als hobby bodybuilder zonder wedstrijd ambities vind ik het daarom onnodig. Mijn keuze in daarom cyclen.

Als je inkomen er niet van afhangt zou ik nooit non stop kuren... Na je kuur verlies je veel ja, maar als je weer begint
is het er op een paar weken terug bij...

Ik zat er ook aan te denken om een keer een lange kuur te pakken en daarna lang OFF.... ondanks wat verlies behoud je heus wel een hoop.. je moet ook de juiste mindset hebben!!!

Laatst bewerkt:
Nakuren met te hoge doseringen of verkeerde middelen waarbij oestrogeen te sterk onderdrukt wordt heeft als nadeel dat cel bescherming door oestrogeen (deels) wegvalt
Interessant want op PCT voel ik me zo down en shit dat ik het niet eens meer probeer. Een signaal is een signaal...........

Laatst bewerkt:
Interessant want op PCT voel ik me zo down en shit dat ik het niet eens meer probeer

De vraag is wat jij voor pct gebruikt en in welke dosis ;) Dat is zeer belangrijk, oestrogeen mag niet te laag komen. Nolva max 10mg/dag (kans op depressieve klachten is hoger) of 50mg clomid. 5 en 25mg voor langere periode werkt ook al voldoende.

De vraag is wat jij voor pct gebruikt en in welke dosis ;) Dat is zeer belangrijk, oestrogeen mag niet te laag komen. Nolva max 10mg/dag (kans op depressieve klachten is hoger) of 50mg clomid. 5 en 25mg voor langere periode werkt ook al voldoende.

NOLVA op 10mg al!!! een maat van me had uit hetzelfde doosje en die kon het weken aan op 20mg...
Ik ga niets in me lichaam douwen waar ik helemaal verrot van word.... ZINLOOS als je het mij vraagt. Ik heb het spul nog liggen hier ... maar ik heb nooit last gehad van gyno of andere gekke dingen

ik ben gevoelig voor drugs... ik pak Dbol ook maar 10mg

Laatst bewerkt:
op 10mg al!!! een maat van me had uit hetzelfde doosje en die kon het weken aan op 20mg...
Ik ga niets in me lichaam douwen waar ik helemaal verrot van word.... ZINLOOS

Hebben sommigen met nolva., zijn ook verschillende mogelijke toxiciteit problemen mee. Ik raad het nooit aan. Clomid 25 tot max 50mg/dag en je zal je een stuk beter voelen.

even om jullie te helpen met het vormen van een mening over marc lobliner: hij zegt dat sommige mr olympia bbers maar 500mg test/e week gebruiken

lmao

500 testo per dag ja. En de rest daar nog bij;)

Wat heeft voor de mensen die blasten en cruisen de doorslag gegeven om voor zo'n lange periode on te gaan met het risico nooit meer zelf te kunnen herstellen en dus aan de trt moeten?

Ik ben nu al sinds mei on en begin toch ook wat te twijfelen om maar gewoon door te blasten met bloedtests tijdens de cruise om me gezondheid te monitoren. Dokter is ook op de hoogte en is bereid mijn gezondheid te monitoren.

Ik cruise en blast ook maar ga nu een paar maand off om eens te kijken wat er gebeurd. Daarna Evalueer ik het en bekijk ik wat ik verder ga doen.

Hoe ik het nu bekijk is dat je lichaam altijd wat rust kan gebruiken op gebied van AS en dergelijke. Dus als je in januari blast en cruise en je stopt in september ben je 4 maanden off en dat is nooit slecht voor je lichaam en geest. Of je op 4 maanden kan herstellen spreek ik me niet uit. Belangrijkste voor mij is dat ik na die maanden off me goed in me vel voel en ik zelfstandig een erectie kan krijgen en even kan aanhouden.

Ik cruise en blast ook maar ga nu een paar maand off om eens te kijken wat er gebeurd. Daarna Evalueer ik het en bekijk ik wat ik verder ga doen.

Hoe ik het nu bekijk is dat je lichaam altijd wat rust kan gebruiken op gebied van AS en dergelijke. Dus als je in januari blast en cruise en je stopt in september ben je 4 maanden off en dat is nooit slecht voor je lichaam en geest. Of je op 4 maanden kan herstellen spreek ik me niet uit. Belangrijkste voor mij is dat ik na die maanden off me goed in me vel voel en ik zelfstandig een erectie kan krijgen en even kan aanhouden.
Hier ben ik het volledig mee eens.

Terug
Naar boven