MuscleMeat

Bloeddrukmeter

Net ff meting gedaan. Had wel net gegeten, weet niet of dat veel boeit. Zal ook nog eens s ochtends doen..
IMG_20210119_214805.jpg
Gefeliciteerd, je hebt een geweldige bloeddruk.

• Love
Waarderingen: BB_
Ik heb onlangs deze gekocht met korting.
Gaat tot 42 cm (armen niet aangespannen meten).
IMG_20210121_132151.jpg

Dan moet je degene met de juiste sleeve kopen xoxo.
Of komt je bloeddruk gewoon hoger uit dan je hoopt? :trollface:
Precies die jij volgens de link hebt gestuurd toen, maar hij blijft steeds opnieuw lucht in de band blazen tot hij zo strak zit dat mijn arm zo ongeveer afsterft.:roflol:

Precies die jij volgens de link hebt gestuurd toen, maar hij blijft steeds opnieuw lucht in de band blazen tot hij zo strak zit dat mijn arm zo ongeveer afsterft.:roflol:
Dat doet ie omdat ie nog steeds je hartslag kan 'horen', wat zoveel betekent als dat je bloeddruk hoger is dan wat ie kan meten met de druk die die op dat moment uitoefent. Oftewel, je bloeddruk is skyhigh :trollface:

Dat doet ie omdat ie nog steeds je hartslag kan 'horen', wat zoveel betekent als dat je bloeddruk hoger is dan wat ie kan meten met de druk die die op dat moment uitoefent. Oftewel, je bloeddruk is skyhigh :trollface:
Nee want toen ik voor mijn bloeddonatie ging was mijn bloeddruk gewoon in orde. En de dag ervoor kon mijn eigen meter het niet meten.

• Topic Starter Topic Starter
Net terug van de HA, 190/100, was bij de tweede meting gezakt naar 170/90.

Zal wss voor de rest van m’n dagen medicatie nemen. Dit komt niet onverwacht gezien m’n vader ook al levenslang bloeddruk medicatie neemt en ik zo wat een exacte kopie van hem ben.

Heb momenteel forzaten voorgeschreven gekregen, eens kijken wat het gaat doen :)

:o Net terug van de HA, 190/100, was bij de tweede meting gezakt naar 170/90.

Zal wss voor de rest van m’n dagen medicatie nemen. Dit komt niet onverwacht gezien m’n vader ook al levenslang bloeddruk medicatie neemt en ik zo wat een exacte kopie van hem ben.

Heb momenteel forzaten voorgeschreven gekregen, eens kijken wat het gaat doen :)

Dante had toen hij net pas begon met zijn IG (je moet dus heulemaal naar beneden scrollen op zijn page) een paar goede posts over wat en hoe te doen bij hoge bloeddruk. Welke medicatie het beste is voor bodybuilders en welke supps daarnaast nog te nemen. Zoiets iig. Misschien heb je er iets aan

Erfelijkheid is een b*ch. Mijn moeder heeft heel haar leven last van haar maag en 83837394 verschillende voedselallergieen en sensitivities. Ra ra wie van de kindjes dat 1 op 1 heeft overgenomen. Niet echt bevorderlijk bij 5000kcal diets en shit. Maarja... wat doe je er aan

Dante had toen hij net pas begon met zijn IG (je moet dus heulemaal naar beneden scrollen op zijn page) een paar goede posts over wat en hoe te doen bij hoge bloeddruk. Welke medicatie het beste is voor bodybuilders en welke supps daarnaast nog te nemen. Zoiets iig. Misschien heb je er iets aan

Erfelijkheid is een b*ch. Mijn moeder heeft heel haar leven last van haar maag en 83837394 verschillende voedselallergieen en sensitivities. Ra ra wie van de kindjes dat 1 op 1 heeft overgenomen. Niet echt bevorderlijk bij 5000kcal diets en shit. Maarja... wat doe je er aan
Ik weet datie carditone aanraadt maar deze zijn, inclusief douane kosten wel erg duur. Jammer dat hier geen enkele webshop het aanbiedt. Zat er vaak naar te kijken en te twijfelen om het toch te bestellen maar gemakshalve kwam dat er uiteindelijk nooit van, zelfde met er überhaupt iets aan te doen.

Ja erfelijkheid kan zuigen. Anderzijds trekt z’n lichaam het best goed ondanks al de shit die hij er al mee deed.

die voedselallergieën zijn natuurlijk kutzooi als je een grote BB’er wilt worden. Heb het idee dat je best wel weet hoe je ze kan omzeilen :thinking:

Net terug van de HA, 190/100, was bij de tweede meting gezakt naar 170/90.

Zou hier niet mee gaan spelen inderdaad. Als je nieren fucked zijn is het klaar. Kijk maar naar Bostin Loyd.

Ik neem bloeddrukmedicatie for life.

@Galen is er trouwens ook een link tussen hoge hb/ht en bloeddruk?

Ik weet datie carditone aanraadt maar deze zijn, inclusief douane kosten wel erg duur. Jammer dat hier geen enkele webshop het aanbiedt. Zat er vaak naar te kijken en te twijfelen om het toch te bestellen maar gemakshalve kwam dat er uiteindelijk nooit van, zelfde met er überhaupt iets aan te doen.

Ja erfelijkheid kan zuigen. Anderzijds trekt z’n lichaam het best goed ondanks al de shit die hij er al mee deed.

die voedselallergieën zijn natuurlijk kutzooi als je een grote BB’er wilt worden. Heb het idee dat je best wel weet hoe je ze kan omzeilen :thinking:

Tsja, ik denk dat de meesten van ons hun kop in het zand blijven steken totdat er geen ontkennen meer aan is... En gelukkig voor jou is het nog niet te laat en ben je er op tijd achter. Ik denk in principe dat met de juiste medicatie het prima te doen moet zijn, bijna elke grote bodybuilder gebruikt immers blood pressure meds.

Wat betreft die allergieën en digestion... Je moet gewoon heel erg goed letten op wat je eet en drinkt, dat is waar het op neerkomt. Als je mijn diets ook ziet, die bestaan hoogstens uit 10 verschillende dingen die ik elke dag en elke week eet. Er is heel weinig ruimte voor variatie. Als ik bijvoorbeeld eens ziek ben van rijst en ik denk laat ik eens switchen naar aardappels, dan heb ik na een paar aardappel meals al allerlei kutklachten. Of als ik walnoten vervang voor cashews, of als ik ipv een eetlepel olijfolie een eetlepel pindakaas neem :o

Dus het dwingt me echt op constant alleen maar dezelfde foods te eten. En zelfs dan krijg ik soms om onverklaarbare redenen klachten. Soms word ik er echt parra van bij de zoveelste flare up en denk ik er gewoon aan om er maar mee te kappen allemaal. Maarja, dat is ook weer geen optie.

Terug
Naar boven