animal1984
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoezo afvallen zo moeilijk?
sounds like a excuse....
hoe kan je nu aan "bodybuilding" doen gekuurd te hebben en dan op 30 procent vet te staan, dan mist je het hele punt van de sport en heb je er ook nooit veel voor gedaan
ik heb ook al periodes geëxperimenteerd met het smeren van androtiv (idem androgel) en om er je goed mee te voelen, smeer ik twee zakjes ipv één. één is inderdaad te weinig, vind ik persoonlijk.
als ik jou was zou ik lekker van de aas afblijven en lekker aan de clen t3 ephedrine(of zonder maar dat lukt je dus niet ) en dan als je rond de 13 a 10 zit nog eens je testo waarden laten na checken
Blijkbaar niet nee. Dit is iig alles wat ik kreeg. Maar hoeveel te laag is mn test nou? Is het inderdaad VEEL te laag? Gaat androgel wel helpen?
Ik PM je even.
Optie 4 valt ook per definitie af omdat die testo gel klote is als je een relatie hebt. Die shit geeft af aan alles wat met me in aanraking komt, en ik wil graag mn vriendin snorloos houden.
ik lag strike..