MuscleMeat

Blog met (eiwitpoeder) recepten

• Topic Starter Topic Starter
Chocolate-chip-cookie-dough-dip-Freud-and-Fries.jpg

Ik maakte hem al eerder maar dit is de supereenvoudige versie van de populaire chocolate chip cookie dough dip!

RECEPT HIER!

Check ook mijn Instagram om helemaal up te date te blijven!

Protein-Snickers-ontbijt-Freud-and-Fries-3.jpg

No description needed.

HIERRRRR moet je zijn voor het receptje!

Gezonde-brownie-dip-Freud-and-Fries-10.jpg

Na verschillende dipjes nu ook een lekker krokante dipper!

Deze maken doe je volgens dit recept: krokante zadencrackers!

Chocolade-protein-fluff-met-noten-Freud-and-Fries-3.jpg

Lieve mensen, weer een variant van de welbekende protein fluff: chocolade protein fluff met noten!

Hier vind je het receptje!

Check ook eens mijn Insta voor nog meer lekkers!

Chocolade-protein-fluff-met-noten-Freud-and-Fries.jpg

Ziet er lekker uit!

leuke blog!

Dank je, heren!

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Mini-no-bake-limoen-cheesecake-Freud-and-Fries-2.jpg

Het is maandag en tijd voor een nieuw recept. Vandaag een eenpersoons-cheesecake die je makkelijk maakt. Je hoeft niets te bakken, geen gelatine of agar agar toe te voegen. WEL lekker eiwitrijk: 45 gram eiwitten voor jouw eenpersoonsdessert!

Hier vind je het recept uiteraard!

Bammetjes-of-hartige-wentelteefjes-Freud-and-Fries-11.jpg

Iemand bekend met "bammetjes"? Dit is het recept dat mijn moeder vroeger maakte.

Wat is er inmiddels nog meer verschenen op Freud and Fries?

Schermafbeelding-2015-05-23-om-08.19.43.png

Iets over cognitieve denkfouten: maak jij ze ook? Kijk hierrrr...

Walnoot-dadelcake-Freud-and-Fries.jpg

En een recept voor walnoot-dadel brood waarvoor ik de Chocolate Instant Oats van My Protein gebruikte. Wat is jouw mening over de producten van My Protein? Ik ga ze binnenkort testen!

Receptje hierrr...

Leuk artikel over die denkfouten; herken me wel in de meeste.

Haal nu alles bij MyProtein, goedkoop en lekker. Enkel die zakken zijn een beetje irritant..

Haal ook het meeste bij MyProtein.
Schud het wel over in emmers of potten (ook te koop voor 2 tot 5 euro).

Leuk artikel over die denkfouten; herken me wel in de meeste.

Haal nu alles bij MyProtein, goedkoop en lekker. Enkel die zakken zijn een beetje irritant..

Heb je de smaken wel eens met elkaar vergeleken? Ik wil er nog een artikeltje aan wijden, mij valt bijvoorbeeld op dat de vanille Micellar Casein van MyProtein minder sterk van smaak is. Is dat bij jullie ook zo? Ik weet nog niet zeker of ik het juist wel of niet prettig vind. Ik wil ook nog wat andere dingen testen en uitproberen.

Van de ene kant irritant maar wel compacter. Ik heb alleen nog maar 1 kg zakken gezien maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel fijn dat er niet van die enorme potten overal staan met nog een restje eiwitpoeder! :D

Ik denk dat heel veel mensen zich wel in die denkfouten zullen herkennen. Heel normaal dat je ze maakt maar soms is het goed om er bewust van te zijn omdat het natuurlijk ook verkeerde beelden in stand kan houden!

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Haal ook het meeste bij MyProtein.
Schud het wel over in emmers of potten (ook te koop voor 2 tot 5 euro).

Vind je het ook lekkerder? Ik heb nog niet zoveel geprobeerd dus ik ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen daarbij. Welke smaken heb je geprobeerd?

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Het valt niet mee om alles up te daten de laatste tijd aangezien ik het moment geen internet heb. Ik zit nu vanuit de bieb alles te checken. Dus kom ik weer met twee nieuwe posts:

Berrylicious-protein-fluff-Freud-and-Fries.jpg

Receptje hierrr

En weer een semi-informatie artikeltje over late night snacking. Doe jij eraan en voelt het alsof het je gezonde dag verpest? Of ben je op zoek naar een nieuwe snack die bovendien gezond is? Ik heb wat recepten samengevoegd!

... vind je hier

Vind je het ook lekkerder? Ik heb nog niet zoveel geprobeerd dus ik ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen daarbij. Welke smaken heb je geprobeerd?

Er zitten wel wat goede smaken tussen, maar het blijft whey. Een 'echte' goede smaak ga je niet tegenkomen tenzij er veel anders (smaakstoffen etc) is bijgedaan.
Vond zelf de Chocolate Peanut Butter vrij goed, terwijl anderen deze weer minder vinden.
De Peanut Cookie kan er ook goed mee door, echter niet echt met water.
De pindakaas is wel echt geniaal.

'T blijft een kwestie van persoonlijke smaak.

Heb je de smaken wel eens met elkaar vergeleken? Ik wil er nog een artikeltje aan wijden, mij valt bijvoorbeeld op dat de vanille Micellar Casein van MyProtein minder sterk van smaak is. Is dat bij jullie ook zo? Ik weet nog niet zeker of ik het juist wel of niet prettig vind. Ik wil ook nog wat andere dingen testen en uitproberen.

Van de ene kant irritant maar wel compacter. Ik heb alleen nog maar 1 kg zakken gezien maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel fijn dat er niet van die enorme potten overal staan met nog een restje eiwitpoeder! :D
Heb nu van impact whey: chocolate brownie, cinnamon roll, strawberry jam roly poly en chocolate nut gehad. Cinnamon roll en chocolate nut zijn goed te doen, maar niet heel veel. Chocolate brownie en strawberry etc. zijn keilekker. Van soy isolaat vanille gehad, ook lekker.

Er zitten wel wat goede smaken tussen, maar het blijft whey. Een 'echte' goede smaak ga je niet tegenkomen tenzij er veel anders (smaakstoffen etc) is bijgedaan.
Vond zelf de Chocolate Peanut Butter vrij goed, terwijl anderen deze weer minder vinden.
De Peanut Cookie kan er ook goed mee door, echter niet echt met water.
De pindakaas is wel echt geniaal.

'T blijft een kwestie van persoonlijke smaak.

Klinken als goede smaken. Heb je de pindakaas smaak van B&F wel eens geprobeerd? Ik heb een pot staan maar bij mij wil het niet opraken ;). Vind je de pindakaas van MP wel écht naar pindakaas smaken? Ik zou 'm wel eens uit willen proberen dan maar als het weer zo'n tegenvaller is... :O

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------

Heb nu van impact whey: chocolate brownie, cinnamon roll, strawberry jam roly poly en chocolate nut gehad. Cinnamon roll en chocolate nut zijn goed te doen, maar niet heel veel. Chocolate brownie en strawberry etc. zijn keilekker. Van soy isolaat vanille gehad, ook lekker.

Wut strawberry jam roly poly? Is dat één ding? Of wat is roly poly? Heb je ook dat als je vaak hetzelfde probeert het op een gegeven moment je neus uitkomt? (vandaar ook te veel potten in mijn kast) Al zweer ik bij mijn White Chocolate Micellar... Maar wat een smaken, mijn hoofd slaat op hol als ik bedenk wat ik daarmee zou kunnen doen... :D

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Choco-banana-pops-Freud-and-Fries-3.jpg

Dirty pop! Nahhh banana pop. WOEPWOEP, summer is coming!

RECEPTJE!

Wut strawberry jam roly poly? Is dat één ding? Of wat is roly poly? Heb je ook dat als je vaak hetzelfde probeert het op een gegeven moment je neus uitkomt? (vandaar ook te veel potten in mijn kast) Al zweer ik bij mijn White Chocolate Micellar... Maar wat een smaken, mijn hoofd slaat op hol als ik bedenk wat ik daarmee zou kunnen doen... :D

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Choco-banana-pops-Freud-and-Fries-3.jpg

Dirty pop! Nahhh banana pop. WOEPWOEP, summer is coming!

RECEPTJE!
Het is gewoon 1 ding, als aardbei maar dan nog wat zoeter/caramelachtig vleugje erbij. Ik heb idd ook moeite ermee sommige smaken op te maken, vooral cinnamon roll [emoji20]

Dat recept ziet er lekker uit, ik doe zelf meestal gewoon bevroren banaan blenden en dan evt. wat whey en cereal drbij, maar dit.. dit gaat zeker een keer gemaakt worden [emoji6]

Het is gewoon 1 ding, als aardbei maar dan nog wat zoeter/caramelachtig vleugje erbij. Ik heb idd ook moeite ermee sommige smaken op te maken, vooral cinnamon roll [emoji20]

Dat recept ziet er lekker uit, ik doe zelf meestal gewoon bevroren banaan blenden en dan evt. wat whey en cereal drbij, maar dit.. dit gaat zeker een keer gemaakt worden [emoji6]

Gelukkig, ben ik niet de enige haha! Ik kan me voorstellen dat zo'n flinke slok kaneel niet altijd even lekker is. :D

Oooooh zeker doen, het is echt heerlijk! En niet echt heel erg lastig. Wat eventueel ook kan, een vriendinnetje van me deed dat, is de bananen in kleinere stukjes invriezen en dan kleinere pops maken (en heb je "meer").

Desserts-for-breakfast-kwark-taartjes-10.jpg

Er staan kwark "taartjes" online! Héérlijke taartjes uit een schaaltje.
Receptjes hier!

Snickers-granola-ijs-Freud-and-Fries-4.jpg

Of meer in de mood voor dit Snickers granola ijs? HIERRR moet je zijn!

Potver die banaan op een stokje, simpel maar ziet er zo lekker uit :meal:

Zie je pics ook altijd op fb/insta en je laat het er ook altijd zo goed uitzien :D Bij mezelf zie ik altijd meer geknoei :sad:

Terug
Naar boven