Balboa18
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
da vink nou zwaar rlx, heb er ook dikke schijt aan of mensen me dan een patser vinden.
wie doet di ook?
wie doet di ook?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balboa18 zei:da vink nou zwaar rlx, heb er ook dikke schijt aan of mensen me dan een patser vinden.
wie doet di ook?
Balboa18 zei:da vink nou zwaar rlx, heb er ook dikke schijt aan of mensen me dan een patser vinden.
wie doet di ook?

bouwens62 zei:Ik heb vaak genoeg gehad dat zo'n vieze zweet-otter(misschien jij wel) in de rij van de wc's ,bij drinken halen of het passeren in de hal tegen je aan loopt of iets dergelijks met als gevolg dat je onder het zweet zit van iemand anders! En daar zit ik totaal niet op te wachten! Daarom kijken de meeste feestgangers je met de nek aan niet omdat ze je een patser vinden!
eduardjanssen zei:Omdat je zweet als een ****ing otter en omdat niemand zit te wachten op jouw geile zweet. Het is zo, het is echt te ranzig voor woorden.
Jij kleed je lekker aan, fris schoon etc. En dan staat er zo'n pillen vretende gabber zonder shirt zich kapot te zweten en tegen je op te rijen. No thnx!

Tommyboy zei:ook die hebben achter je rug commentaar maar geloof maar dat ze wel waarderen ja

nou keep on hakkuh rocky. Bij de tent waar ik dat een aantal jaartjes terug deed stond meestal een zwembadje en daar sprong ik dus altijd halverwege de nacht in.. mooie tijdTommyboy zei:hebben ze vaak wel maar dan is het een auto of een gouden ketting of wat anders..iedereen heeft wel iets waar ie voor uitkomt maar je hebt gelijk ja..is jaloezienou keep on hakkuh rocky. Bij de tent waar ik dat een aantal jaartjes terug deed stond meestal een zwembadje en daar sprong ik dus altijd halverwege de nacht in.. mooie tijd
Balboa18 zei:nou kga egt nie tegen iederaan lopen pogo'en hoor. en waarom zouden mensen je dan met de nek aankijken?
Hun denken namelijk: Beter huppelt dat hoopje zweet de andere kant op, anders zit mijn mooie shirt onder met zijn zweet. Tommyboy zei: