XXL Nutrition

Blote bast hakken

Balboa18 zei:
da vink nou zwaar rlx, heb er ook dikke schijt aan of mensen me dan een patser vinden.

wie doet di ook?

Ik heb vaak genoeg gehad dat zo'n vieze zweet-otter(misschien jij wel) in de rij van de wc's ,bij drinken halen of het passeren in de hal tegen je aan loopt of iets dergelijks met als gevolg dat je onder het zweet zit van iemand anders! En daar zit ik totaal niet op te wachten! Daarom kijken de meeste feestgangers je met de nek aan niet omdat ze je een patser vinden!

ja ik doe dit ook altijd! Maar dat is voornamelijk zodat mensen m'n tattoo's kunnen zien!

Ik doe het ook nogtands als ik in de 'gevaarlijke' cafe's rond hang. Zo zien ze dat mijn lichaam vol littekens zit en zullen ze me niet gauw aanvallen.

Balboa18 zei:
da vink nou zwaar rlx, heb er ook dikke schijt aan of mensen me dan een patser vinden.

wie doet di ook?

zo hoort het toch!!!! ik kan dat goed waarderen:cool:
ik denk dat iedereen het liefst zo staat te hakkuh. weet het wel zeker:cool:

• Topic Starter Topic Starter
bouwens62 zei:
Ik heb vaak genoeg gehad dat zo'n vieze zweet-otter(misschien jij wel) in de rij van de wc's ,bij drinken halen of het passeren in de hal tegen je aan loopt of iets dergelijks met als gevolg dat je onder het zweet zit van iemand anders! En daar zit ik totaal niet op te wachten! Daarom kijken de meeste feestgangers je met de nek aan niet omdat ze je een patser vinden!

nou kga egt nie tegen iederaan lopen pogo'en hoor. en waarom zouden mensen je dan met de nek aankijken?

Omdat je zweet als een ****ing otter en omdat niemand zit te wachten op jouw geile zweet. Het is zo, het is echt te ranzig voor woorden.

Jij kleed je lekker aan, fris schoon etc. En dan staat er zo'n pillen vretende gabber zonder shirt zich kapot te zweten en tegen je op te rijen. No thnx!

eduardjanssen zei:
Omdat je zweet als een ****ing otter en omdat niemand zit te wachten op jouw geile zweet. Het is zo, het is echt te ranzig voor woorden.

Jij kleed je lekker aan, fris schoon etc. En dan staat er zo'n pillen vretende gabber zonder shirt zich kapot te zweten en tegen je op te rijen. No thnx!

volgens mij denken sommige dames daar wel anders over;)

ook die hebben achter je rug commentaar maar geloof maar dat ze wel waarderen ja

hebben ze vaak wel maar dan is het een auto of een gouden ketting of wat anders..iedereen heeft wel iets waar ie voor uitkomt maar je hebt gelijk ja..is jaloezie:cool: nou keep on hakkuh rocky. Bij de tent waar ik dat een aantal jaartjes terug deed stond meestal een zwembadje en daar sprong ik dus altijd halverwege de nacht in.. mooie tijd

Tommyboy zei:
hebben ze vaak wel maar dan is het een auto of een gouden ketting of wat anders..iedereen heeft wel iets waar ie voor uitkomt maar je hebt gelijk ja..is jaloezie:cool: nou keep on hakkuh rocky. Bij de tent waar ik dat een aantal jaartjes terug deed stond meestal een zwembadje en daar sprong ik dus altijd halverwege de nacht in.. mooie tijd

kijk me jou kenk praten!:thumbup:

Balboa18 zei:
nou kga egt nie tegen iederaan lopen pogo'en hoor. en waarom zouden mensen je dan met de nek aankijken?

Ik heb het niet alleen over pogo'en. Op grote feesten loop je vaak langs elkaar waarbij ook vaak ff lichamelijk contact is! Op diezelfde feesten lopen er ook een hoop gasten zonder shirt waar vaak het zweet vanaf druipt! Soms als je drinken haalt, in de rij staat voor de wc's ,op de dansvloer etc. is er lichamelijk contact ,want het is nou eenmaal druk op grote feesten en vooral bij de eerder genoemde locaties! Nu gebeurt het dus vaak dat ik door dat (niet gewilde) lichamelijke contact tussen mij en 1 of andere vunzigaard zonder shirt onder het zweet zit van de laatstgenoemde! Hiet zit ik en ook zeker 95% van de rest van de feestgangers niet op te wachten! Want dat is goor en smerig!

Heb het simpel voor je gehouden zodat je het nu misschien wel snapt!

Ik vind het niet erg als je dat doet op een hardcore feest ofzo. Maar je moet niet tegen iemand aan lopen ; dat is inderdaad smerig. En als jij daar rondloopt en de mensen kijken je aan, en jij denkt dat ze je een patser vinden; zegt meer over wat jij over jezelf denkt dan dat zij doen ;) Hun denken namelijk: Beter huppelt dat hoopje zweet de andere kant op, anders zit mijn mooie shirt onder met zijn zweet.

En ik hoef niet perse te showen met mijn getrainde lichaam. Ik doe het voor mezelf, en niet om nou perse met ontbloot lichaam op een feesje te gaan springen.

Je ziet ook van die meneertjes die na een paar biertjes zich heel flink voelen, en dan gaan die armpjes wat verder van het lichaam hangen, en gaan de schouders omhoog. " woei kijk mij eens breed zijn " . Terwijl ze net zo goed als een kapstok door kunnen gaan. Je moet niet breed lijken, maar breed zijn. Hoef je niet zoveel moeite te doen als je dan perse indruk wilt maken met je fysiek.

vindt dat van jopke dus gewoon geneuk. om het kort te houden vinden ik het normaal dat mannen en vrouwen die een mooi of indrukwekkend lichaam hebben dit meer laten zien dan anderen die dat niet hebben of beter gezegt vind ik het normaal dat anderen dat dan niet doen. Ik durf best te zeggen dat ik een beter gebouwd lichaam heb (was dus eerder niet zo) dan veel bekenden van me en dan zou ik dit allemaal maar moeten gaan verbergen voor hun hahahaha. en die personen patseren maar met hun auto ...of dure sieraden of een stoer kapsel. K*t was weer niet kort. ja balboa wij begrijpen elkaar

Oh ik pats met allebei. Bezweet lichaam en een dikke gouden ketting erop. Dames worden helemaal gekkk

Tommyboy zei:
ja balboa wij begrijpen elkaar

Dat jullie elkaar begrijpen betekend alleen maar dat jullie beiden smeerlappen zijn niet meer en niet minder!

Dat jij iets meer hebt om te showen zit ook tussen je oren want met 38,5 cm armen en 58 cm benen lijk jij me nou niet de juiste persoon om patsen met je body!

maak me niet uit jongen wat jij denkt...ja dat eerlijk ben over mijn stats...mijn 38.5 ogen anders niet slecht op 1.78 en een droog lichaam. Hoezo zijn we dan smeerlappen koekwaus. bodybuilding draait toch om hoe het fyziek eruit oogt. Tuurlijk begrijp ik hem..ik zie het probleem niet nee. in de zomer loop je ook zonder shirt..als je een getraind lijf bent ..ben je dan dus een patser ..als jij het zo ziet...wat doe jij dan op dit forum? ik wil het niet weten

sorry voor spelling /zinsopbouw...heb weinig tijd

even zoeken naar jou stats vriend..oh kan ze niet vinden..ook geen fotoos...die kerel is zoon monster dat het niet nodig is iets te vermelden

Terug
Naar boven