AndroidHealthClinic

Blote bast hakken

Balboa18 zei:
wat moet je anders op een party doe.. de vogeltjesdans? :fu:

nee, strak staan en dansen als iemand die spastische trekjes heeft... dan ga ik toch wel even voor de vogeltjesdans:eyes: :spaz: :booty: :slap:

hehehe maar goed, laat ik het maar ontopic houden!

• Topic Starter Topic Starter
SageFrancis zei:
nee, strak staan en dansen als iemand die spastische trekjes heeft... dan ga ik toch wel even voor de vogeltjesdans:eyes: :spaz: :booty: :slap:

hehehe maar goed, laat ik het maar ontopic houden!

goh grapjas.. ga jij headbangen dan?:p

bouwens62 zei:
Als jij het net als balboa normaal vind dat je met je bezwete lijf tegen andere mensen aankomt,oprijdt etc etc dan vind ik je een smeerlap!

Verder zeg je dat andere mensen patsen met hun horloge of auto en dat jij dat met je lichaam doet! Nou gezien je stats vind ik dat dus niet terecht!

En verder vind ik mensen die zonder shirt lopen op een feest geen patsers maar als je terug leest dan kan je lezen dat ik het vies vind omdat ik ieder feest weer ondergezweet wordt door mensen die hun shirt uit trekken!
Bij jou gebruikte ik het woord patsen alleen omdat je het zelf zo gebruikte en jij dus je shirt wel uittrekt om te patsen.

nope dude ik doe me shirt uit als het te warm is en nee niet om te patsen. ik houdt me armen zo dicht mogelijk bij me lijf (niet echt natuurlijk meer maarja)

Tommyboy zei:
nope dude ik doe me shirt uit als het te warm is en nee niet om te patsen. ik houdt me armen zo dicht mogelijk bij me lijf (niet echt natuurlijk meer maarja)

precies ja, je moet natuurlijk geen lat spread gaan doen ofzo:D

Jopske zei:
Ik vind het niet erg als je dat doet op een hardcore feest ofzo. Maar je moet niet tegen iemand aan lopen ; dat is inderdaad smerig. En als jij daar rondloopt en de mensen kijken je aan, en jij denkt dat ze je een patser vinden; zegt meer over wat jij over jezelf denkt dan dat zij doen ;) Hun denken namelijk: Beter huppelt dat hoopje zweet de andere kant op, anders zit mijn mooie shirt onder met zijn zweet.

En ik hoef niet perse te showen met mijn getrainde lichaam. Ik doe het voor mezelf, en niet om nou perse met ontbloot lichaam op een feesje te gaan springen.

Je ziet ook van die meneertjes die na een paar biertjes zich heel flink voelen, en dan gaan die armpjes wat verder van het lichaam hangen, en gaan de schouders omhoog. " woei kijk mij eens breed zijn " . Terwijl ze net zo goed als een kapstok door kunnen gaan. Je moet niet breed lijken, maar breed zijn. Hoef je niet zoveel moeite te doen als je dan perse indruk wilt maken met je fysiek.

juist!

Balboa18 zei:
goh grapjas.. ga jij headbangen dan?:p

wat moet ik met headbangen dan? What happend to normal dancing?
Ik hou er niet van om in een hokje geplaatst te worden, ik headbang niet, en ik hak niet. Ik dans gewoon.

Maar, desalniettemin, het zal denk ik wel leuk zijn. Het is niet mijn ding om te hakken, maar het zal jou of andere toch een bepaald gevoel geven dus hak on bwoooy! ;)

Laatst bewerkt:
GEWOON SCHIJT HEBBE HAKKE MET DIE BLOTE BAST jij kanet teminste late zien die andere sprietjes hebbe niks te showe

SageFrancis zei:
wat moet ik met headbangen dan? What happend to normal dancing?
Ik hou er niet van om in een hokje geplaatst te worden, ik headbang niet, en ik hak niet. Ik dans gewoon.

Maar, desalniettemin, het zal denk ik wel leuk zijn. Het is niet mijn ding om te hakken, maar het zal jou of andere toch een bepaald gevoel geven dus hak on bwoooy! ;)

:D
nee maar wat ik maar wil zeggen, op hardcore kun je nie veel anders doen dan hakken tog?

bouwens62 zei:
Dat jullie elkaar begrijpen betekend alleen maar dat jullie beiden smeerlappen zijn niet meer en niet minder!

Dat jij iets meer hebt om te showen zit ook tussen je oren want met 38,5 cm armen en 58 cm benen lijk jij me nou niet de juiste persoon om patsen met je body!

''23 jaar,1.785m,80kg,BF about 12% dacht ik maar op het flexkamp had ik 6.1 !!!!!!
armpies 38.5
beentjes 58
schouder 54
borst 108
benchpress 3x110
deadlift 3x140
squat 8x100''

Nou vind het toch wel goede stats eigenlijk..

persoonlijk vind ik het ook te niet fijn als er een paar van die drugsdoorlopen ogen je aankijken terwijl ze als een idioot op en neer staan te springen met een blote bast waar het zweet van af druipt. Vrouwen vinden dat ook niks. behalve dan die vieze gabberwijven die je nog met een stok van 5 meter niet zou willen aanraken.

Maarja ieder zijn hobby he.

Is hakken trouwens ook niet al tijden uit de mode. Kan me herinneren dat het in groep 7 nog een hype was. Toen was er zelfs nog in ons dorpje een dansschool waar je kon leren hakken. maar nu is het toch al lang niet meer in.

de enige keer dat ik in mijn blote bast rondloop in een disco is met een schuimparty :P

In_Progress zei:
''23 jaar,1.785m,80kg,BF about 12% dacht ik maar op het flexkamp had ik 6.1 !!!!!!
armpies 38.5
beentjes 58
schouder 54
borst 108
benchpress 3x110
deadlift 3x140
squat 8x100''

Nou vind het toch wel goede stats eigenlijk..

38.5cm armen met 6%vet is inderdaad niet slecht. Althans voor de gasten die op dat soort feesten komen. 90% ziet er waarschijnlijk minder uit dus hij heeft wel degelijk iets te patsen. Patsen hangt vooral van je omgeving af.

Verder vertoon ik me nooit op dat soort feesten dus het zal mij een biet wezen. Voor mijn part staan ze allemaal in hun blote derde been te hakkuhh, boeiend.. :D

bouwens62 zei:
Ik heb het niet alleen over pogo'en. Op grote feesten loop je vaak langs elkaar waarbij ook vaak ff lichamelijk contact is! Op diezelfde feesten lopen er ook een hoop gasten zonder shirt waar vaak het zweet vanaf druipt! Soms als je drinken haalt, in de rij staat voor de wc's ,op de dansvloer etc. is er lichamelijk contact ,want het is nou eenmaal druk op grote feesten en vooral bij de eerder genoemde locaties! Nu gebeurt het dus vaak dat ik door dat (niet gewilde) lichamelijke contact tussen mij en 1 of andere vunzigaard zonder shirt onder het zweet zit van de laatstgenoemde! Hiet zit ik en ook zeker 95% van de rest van de feestgangers niet op te wachten! Want dat is goor en smerig!

Heb het simpel voor je gehouden zodat je het nu misschien wel snapt!

Wat ben jij een mietje zeg. En als jou shirt nog droog is op een feest doe je toch wat fout.

robocop zei:
Is hakken trouwens ook niet al tijden uit de mode. Kan me herinneren dat het in groep 7 nog een hype was. Toen was er zelfs nog in ons dorpje een dansschool waar je kon leren hakken. maar nu is het toch al lang niet meer in.

daar vergis je je toch goed in, nog zat hardcore feesten

Blote bast hakken is gay, dit te doen voor de vrouwen is nog veel gay-er, dit te doen omdat je aftekend bij de rest van het volk is het gay-st.

Oftewel houd je shirt aan en hou de mede mens te vriend!

Gouwetonny zei:
Blote bast hakken is gay, dit te doen voor de vrouwen is nog veel gay-er, dit te doen omdat je aftekend bij de rest van het volk is het gay-st.

Oftewel houd je shirt aan en hou de mede mens te vriend!

oke.

endymion zei:
Wat ben jij een mietje zeg. En als jou shirt nog droog is op een feest doe je toch wat fout.

???

ik houd mijn shirt ook niet droog maar mijn shirt vangt wel het grootste deel van mijn zweet op zodat ik niet andere mensen ermee lastig val! Als iemand gewoon een shirt draagt dan heeft degene er in mijn ogen genoeg aan gedaan om te voorkomen dat anderen bezweet worden!

Ik ga vaak naar feesten en ieder feest loopt er wel iemand bij de wc's, drinken halen of ergens anders tegen je op te duwen met een lijf vol met zweet druppels (waar je met shirt aan weinig last van hebt) en dat vind ik goor! Als jij dat wel lekker vind ben je toch echt een uitzondering!

Te RANZIG voor woorden. Als je denkt dat die scheve blikken voortkomen uit jaloezie dan lach ik je echt uit hoor. Mensen vinden je gewoon een smeerlap en kijken alleen maar naar je om je zo goed mogelijk te kunnen ontwijken. Uiteraard op een enkeling na.

Een paar kilootjes spier en mensen schijnen zich gelijk heel wat te voelen..

kweet niet of iemand ooit in het beursgebouw is geweest. maar daar is het bijna altijd TE warm, alleen de laatste keer tijdens Headliner was het niet zo heet. maar anders is het eerder regel dan uitzondering dat mensen in hun blote bast staan.

Wat een hoop aanstellers hier zeg.Mij kan het geen ene reet boeien of iemand in ze blote buik staat te hakken of weet ik veel wat.Zeker op sommige lokaties is het gewoon teringheet + dat een drijfnat shirt nog veel ranziger is.

Zelf doe ik het niet meer omdat ik ook niet meer hak.GA eigenlijk alleen naar technofeesten en daar krijg ik het niet zo bloedheet.

Terug
Naar boven