- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tommyboy zei:maak me niet uit jongen wat jij denkt...ja dat eerlijk ben over mijn stats...mijn 38.5 ogen anders niet slecht op 1.78 en een droog lichaam. Hoezo zijn we dan smeerlappen koekwaus. bodybuilding draait toch om hoe het fyziek eruit oogt. Tuurlijk begrijp ik hem..ik zie het probleem niet nee. in de zomer loop je ook zonder shirt..als je een getraind lijf bent ..ben je dan dus een patser ..als jij het zo ziet...wat doe jij dan op dit forum? ik wil het niet weten
bouwens62 zei:Als jij het net als balboa normaal vind dat je met je bezwete lijf tegen andere mensen aankomt,oprijdt etc etc dan vind ik je een smeerlap!
Verder zeg je dat andere mensen patsen met hun horloge of auto en dat jij dat met je lichaam doet! Nou gezien je stats vind ik dat dus niet terecht!

johanheeze zei:Als het heel warm is vind ik dat het wel moet kunnen.. als die reacties later op partyflock enzo
johanheeze zei:Als het heel warm is vind ik dat het wel moet kunnen.. want als ik nou niet 'getraind' was deed ik het ook wel. Ik doe het dus meer omdat ik het fijn vind. Maar daarbij heb je ook wel wat leuke gevolgen. Je krijgt gewoon veel ogen op je gericht van vrouwen die naar je lachen, en duimpjes omhoog van jongens die ook trainen enzo.. al die reacties later op partyflock en die berichtjes die je krijgt is ook wel leuk. ik vind dat het wel moet kunnen maar niet wanneer je echt van de kaart bent en lastig loopt rond te swieren en tegen iedereen aanstoot. Gelukkig weet ik altijd nog goed waar ik mee bezig ben op feesten!
Balboa18 zei:
Balboa18 zei:das ckr zo..maar je moet dan niet zo dol zijn da je amper meer kunt staan, dan ziet het er ook niet uit
johanheeze zei:Uit jaloezie ja..
Dus.. voortaan iets rustiger aan doen jij haha

benchMarc zei:
Dan vraag ik me echt af welke vrouwen dat zijn, ik ken ze nietBalboa18 zei:pf ja, 90% van de vrouwen vind da geweldig, 80% van de mannen vind het dom
Dani zei:Dan vraag ik me echt af welke vrouwen dat zijn, ik ken ze niet

SageFrancis zei:hakken is uberhaupt al mong**l, laat staan in je blote bast.
retardness all over the place. Kan je beter de twist doen.... ziet er iig nog uit!
(schop maar tegen veel schenen aan Sagey, YEAH, I SAID IT?!@)
Ik dacht bij dit topic trouwens dat het om houthakkers ging... ik heb geen idee waarom.